ja maar dat is minder leuk dan het zelf weer vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze belt d'r ouders even om het te vragen.
Ja dat zou ook echt iets voor mij zijn inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[hypochonder]Ik heb de laatste dagen veel rauwe tomaat gegeten en ben nu bang voor EHEC
Worth a tryquote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
zou een glas tequila helpen de bacterien te doden?
als je hem wast en schilt is er niets aan de hand. Ik heb vandaag m'n broccoli gewassen, doe ik normaal nooit..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog een komkommer (van de AH) liggen die ik nu niet meer durf op te eten.
Die kunnen hopelijk geen kwaad? Ik eet soms twee komkommers (van de AH) per dagquote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog een komkommer (van de AH) liggen die ik nu niet meer durf op te eten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die kunnen hopelijk geen kwaad? Ik eet soms twee komkommers (van de AH) per dag![]()
. Heel soms zelfs drie.
Het vult en weinig kcals.quote:
It's all over the news!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens alleen hier van jullie over die bacterie gehoordmaak me dus ook maar weinig zorgen moet ik zeggen. Gaat het alleen om Duitse groenten?
Vult het wel echt? Ik knaag tegenwoordig wel vaak worteltjes weg, maar om nu te zeggen dat ik er echt vķl van word? Nee, tis meer dat het gerammel weggaat.quote:
Ook. Maar de andere 2 zijn leuk voor de bonus.quote:
ja maar ik heb er hier nog niets/niemand over gehoord, dat was mijn punt meerquote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
It's all over the news!
http://www.nu.nl/buitenla(...)ehec-in-berlijn.html
haha, daar heb ik de Duutser gister over verteld, hoe we dat altijd op schoolkamp moesten eten, en daarna moesten fluiten, en dat dat nietl ukt omdat je mond zo droog is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vult het wel echt? Ik knaag tegenwoordig wel vaak worteltjes weg, maar om nu te zeggen dat ik er echt vķl van word? Nee, tis meer dat het gerammel weggaat.
Ik ga nog even een beschuit met pindakaas klaarmaken.
Strohrum?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij moet je ongeveer 70% ethanol hebben om te desinfecteren dus ik vraag me af hoeveel nut tequilla zal hebben
Dat ga ik zo ook eens proberen danquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, daar heb ik de Duutser gister over verteld, hoe we dat altijd op schoolkamp moesten eten, en daarna moesten fluiten, en dat dat nietl ukt omdat je mond zo droog is.
Graagquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
tink, ik kan die camping niet meer terugvinden maar mocht je interesse hebben dan kan ik het nog wel even voor je aan mijn vader navragen
Absinth?quote:
Daar ben ik volgens mij ook geweest. Miss niet op dezelfde camping, maar wel bij Houffalize.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend wist er ook wel één, maar wist de naam niet meer. Lekker handigWas bij het plaatsje Houffalize in de buurt in ieder geval.
Daar zat ik 3 jaar geleden inderdaad!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.eurocamping.be/index.php/home
Hier heb ik gecampeerd ooit.
Watertje stroomt erlangs, je kan lopend naar de hemel (het kleine dorpje ciel ligt op de top van de bergheuvel) en ook wandelen naar het toeristische dorpje la roche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |