quote:Op zondag 29 mei 2011 11:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb op internet een foto gevonden!In het linkergat op de foto zit een (door hun geleverde) koelkast en rechts is dus het gat waar ik het over had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een complete plattegrond (hoewel mijn kamer in spiegelbeeld is).Jouw keuken is wel een stukje groter dan de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb alleen het rechtergat (dus minder aanrechtblad) en geen bovenkastjes
. Maar heb ik iets gemist, zit jij in een nieuwbouw complex ergens?
Leuke knappe meisjes en dan praten in een taal die ik niet versta ... ik zou ook niet zo lief zijn dan.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Is het open?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net als dat mn oudere broer altijd spruitjes op zn verjaardag wilde eten, omdat ik dat niet lekker vond
Zit een zalfcompres op, komt wel goedquote:Op zondag 29 mei 2011 11:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is het open?
Zo nee, vette creme op.
Zo ja, flammazine (is er bij jou wat open vandaag?)
Zorgt voor minder pijn en voor betere wondgenezing.
Net als dat mn oudere broer altijd spruitjes op zn verjaardag wilde eten, omdat ik dat niet lekker vond
Ik tegenwoordig ook met grote broer hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww Amsel!(heb steeds de neiging Amstel te typen
)
Puff en de spruitjesOok leuk zeg! Gelukkig kunnen mijn zus en ik prima door 1 deur
Ahzoquote:Op zondag 29 mei 2011 12:11 schreef Amsel het volgende:
Hoi Progje!
Maria, ik kan ook geweldig met m'n broertje opschieten. Daarom juist is het leuk om elkaar af en toe te pesten
Amsel, op die manier inderdaad.
Nee. Weet niet of dat nou een goed of een slecht teken isquote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
voor de zere hand van Amsel. Doet het erg pijn?
Yesquote:Op zondag 29 mei 2011 12:41 schreef Perruche het volgende:
WB progje!!voor amsel, ovens kunnen inderdaad flink in de weg staan
![]()
voor echte kaas MarMar! Je bent wel echt slank nu zeg, 1.80 toch?
Je bent zonder dat je het weet een tijdzone gepasseerd?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, zonet was het nog 2 uur. Hoe kan het nu ineens half 4 zijn?
Heb je geslapen?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, zonet was het nog 2 uur. Hoe kan het nu ineens half 4 zijn?
Ja, eindelijkquote:
Denk wel meer hoor! 1 beschuit is 70 kcal, dus zou zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi weer? Waar?
De hele dag geen zon gezien, af en toe regen, harde wind en 19 graden max.
Perruche je komt nu ongeveer op 500 kcal dus je mag nog wel wat eten
Hey, je komt eindelijk eens boven de 1500 kcal! Dat is goedquote:Op zondag 29 mei 2011 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het snaaien
O: 2 witteboterhammen met aardbeien
T: stroopwafel
L: 2 boterhammen met graskaas
T: rozijntjes, aarbeien, paar pinda's, grapefruit, plakje boterhamworst
D: nasi, met kroepoek en satésaus
*zucht
Had je de dag maar niet moeten beginnen met witte boterhammenquote:
Als je er meer over wil weten, bl0emetje (fok user die veel in FOT komt) doet volgens mij veel met allerlei soorten analoge fotografie, ongetwijfeld ook lomography.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maria, jij had toch een lomo fototoestel? Wat voor een heb jij? Hoe bevalt ie
De buit is wat dvdtjes van een failliete videotheek, een filmtriviant spel 1 ¤ (cadeau broertje) en van die tijdschriften voor sportieve stijlvolle mannen![]()
Èn SPQR, een goed excuus voor een weekend weg
ik las net dit: Dr. Vagina schept 'orgasmemachines'quote:Op zondag 29 mei 2011 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
klaargehobbeld (is dat uberhaupt een woord
) op m'n nieuwe schoenen.
Zo eerst grasmaaiennu teruglezen
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik las net dit: Dr. Vagina schept 'orgasmemachines'
dan ga je klaargehobbeld toch in een ander daglicht zien
mooi lijstje!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee beschuiten met aardbei, eentje met pindakaas, glas melk
T: mango
L: twee boterhammen, twee gekookte eieren
T: half bakje limoenkokoskwark
T: 250 gram worteltjes
D: pasta met spinazie, courgette, paprika, champignons
Ik vind het een prima lijstje. Iig niet low in m'n veggies
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door progje op 29-05-2011 18:38:55 ]"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Maar ik zit met dit lijstje nu net op een mooie 25/55/20%-verdeling qua eitwit/koolhydraten/vetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Vloerkadet, dat ziet er al een stuk beter uit dan gisteren met alle carbs.
Lekker wat voedingsstoffen. Misschien nog een lekker volkorenboterham erbij met appelstroop (ijzer) of pindakaas?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje:
S: 20 minuten hardlopen
T: koffie met volle melk
O: havermout, banaan, volle melk
B: 30 min lopen
L: plak chocoladecake en bakje tiramisu-ijs![]()
T: snee brood met pindakaas en jam, appel
T: ±250 ml magere vanilleyoghurt
B: uur lopen
D: broccolisoep met boterham gebakken ei denk ik broccoliprutje, halve rode paprika
T: witte wijn
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Prachtige foto's, progje!. Wat een paradijselijk oord idd
.
Ik had geen zin om te koken en ook geen zin in het eten dat ik wilde gaan eten, dus hier is het brood met aardbeien geworden. Miss dat ik straks nog even wat eet.
Wilde eerst een pizza gaan bestellen tot ik me bedacht dat ik daar ook heul geen zin in heb, dus dat is zonde. Wel jammer goed dat de Mac niet bezorgt, want daar had ik juist wel zin in
.
Nu meteen slapen?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Progje
D: aspergesoep, salade met makreel, paling en heel veel gamba's
Spies van kipfilet, spies van lam, karbonade, zeewolf, botervis, biefstuk, friet, aardappelkroketjes, veel asperges in kaas, rode kool, broccoli, veel slagroom met ijs en warme chocolade.
Nu zo vol dat ik niet meer gewwon kan zitten en we moeten slapen
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Progje
D: aspergesoep, salade met makreel, paling en heel veel gamba's
Spies van kipfilet, spies van lam, karbonade, zeewolf, botervis, biefstuk, friet, aardappelkroketjes, veel asperges in kaas, rode kool, broccoli, veel slagroom met ijs en warme chocolade.
Nu zo vol dat ik niet meer gewwon kan zitten en we moeten slapen
Omdat het kan denk ik-quote:
Toen ik nog dik was, ging ik ook regelmatig uit eten en dan stopte ik me ook helemaal propvol, omdat het kon, ook al had ik helemaal geen trek meer. Maar nu vind ik dat helemaal geen fijn gevoel meer?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat het kan denk ik-
Af en toe helemaal vol eten is best lekker op z'n tijd
Ik vind tot 80% vol ideaal, maar..... als er wel heel erg lekker eten op tafel staat vind ik 120% soms ook best fijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik nog dik was, ging ik ook regelmatig uit eten en dan stopte ik me ook helemaal propvol, omdat het kon, ook al had ik helemaal geen trek meer. Maar nu vind ik dat helemaal geen fijn gevoel meer?
Snel naar huis moeten rijden wegens buikpijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Echt zo vol dat je amper meer kunt lopen en de rest vd avond alleen nog kunt kreunen en steunen dat je zo vol zit. No thanks
.
Ik las gebotoxtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog even een kwartiertje geboxt tegen de rugvetjes (die de strijd aan het winnen zijn)
Fijn!
Ja maar iets superlekkers niet eten/proeven terwijl het voor je klaar staat, dat kan ik echt niet hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Echt zo vol dat je amper meer kunt lopen en de rest vd avond alleen nog kunt kreunen en steunen dat je zo vol zit. No thanks
.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Het Vik, wat ik me afvroeg, doe jij soms ook wel eens iets half? Ik heb het idee dat jij je overal voor de volle 100% instort. Klopt dat?
Dit dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar iets superlekkers niet eten/proeven terwijl het voor je klaar staat, dat kan ik echt niet hoor. Dan liever buikpijn 's avonds
.
Awwwquote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit dus.
Oh, er zijn twee babymusjes de tuin aan het ontdekken
Samen.
Hup hup naast elkaar
Iets proeven/eten is iets anders dan je volproppen. Al is het ook zonde om een half bord te laten staanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar iets superlekkers niet eten/proeven terwijl het voor je klaar staat, dat kan ik echt niet hoor. Dan liever buikpijn 's avonds
.
Gewoon. Gevoel. Kan het wel uitleggen,maar dat wordt een erg lang verhaal en ik heb geen zin om zo veel te typenquote:
Ohquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon. Gevoel. Kan het wel uitleggen,maar dat wordt een erg lang verhaal en ik heb geen zin om zo veel te typen
Ik geloof dat ik je gevoel wel snap. Ik krijg bij vik ook het idee dat ze zich graag in dingen stort. Hardlopen, lesgeven (hoppa, zo naar de andere kant van het land verhuizen), boeken lezen, solliciteren, etc.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon. Gevoel. Kan het wel uitleggen,maar dat wordt een erg lang verhaal en ik heb geen zin om zo veel te typen
Als je iets doet doe je het voor 100%.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Ik weet het niet eigenlijk en heb even een concreet voorbeeld nodig
. Maar ik geloof wel dat ik een pitbull ben
.
Nog beter verwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gevoel wel snap. Ik krijg bij vik ook het idee dat ze zich graag in dingen stort. Hardlopen, lesgeven (hoppa, zo naar de andere kant van het land verhuizen), boeken lezen, solliciteren, etc.
En dat gaat allemaal heel erg fanatiek. Ik vind het knap!
Ehm, even denken. Verkeerd voorbeeld misschien. Maar met gezond eten bijvoorbeeld. Las ergens een opmerking van je dat je niet snapt waarom iemand gezonde aardbeien ongezond maakt met chocolade. Zo van: als je gezond doet, doe je het ook helemaal. En eigenlijk wil je dat iedereen het zo doet dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Ik weet het niet eigenlijk en heb even een concreet voorbeeld nodig
. Maar ik geloof wel dat ik een pitbull ben
.
Oh ja, dat laatste ook. Dat doet me altijd een beetje denken aan een oude huisgenoot van me. Als hij iets leuk vond, dan moesten andere mensen dat ook leuk vinden. Als hij 's morgens pap at, moest ik het liefste 's morgens ook pap eten, want dat was lekker en mijn muesli niet. Jij hebt het niet in dezelfde dwangmatige manier als hij, maar op een lieve manier. Jij staat ergens helemaal achter, en wilt andere mensen daar ook van overtuigen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ehm, even denken. Verkeerd voorbeeld misschien. Maar met gezond eten bijvoorbeeld. Las ergens een opmerking van je dat je niet snapt waarom iemand gezonde aardbeien ongezond maakt met chocolade. Zo van: als je gezond doet, doe je het ook helemaal. En eigenlijk wil je dat iedereen het zo doet dan.
Oh maar dat is toch helemaal niet zo bijzonder?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gevoel wel snap. Ik krijg bij vik ook het idee dat ze zich graag in dingen stort. Hardlopen, lesgeven (hoppa, zo naar de andere kant van het land verhuizen), boeken lezen, solliciteren, etc.
En dat gaat allemaal heel erg fanatiek. Ik vind het knap!
vik, bedoel ik dan, he!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh ja, dat laatste ook. Dat doet me altijd een beetje denken aan een oude huisgenoot van me. Als hij iets leuk vond, dan moesten andere mensen dat ook leuk vinden. Als hij 's morgens pap at, moest ik het liefste 's morgens ook pap eten, want dat was lekker en mijn muesli niet. Jij hebt het niet in dezelfde dwangmatige manier als hij, maar op een lieve manier. Jij staat ergens helemaal achter, en wilt andere mensen daar ook van overtuigen.
Is je zus het daar ook mee eens?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch helemaal niet zo bijzonder?
Zoals Tink het zegt klinkt het meer alsof ik een ander mijn zienswijze wil opdringen. En dat is ook wel een beetje zo, want sommige dingen snap ik écht niet, maar ik ben in het echt wel een stuk genuanceerder dan hier hoor
.
Tegen mijn zus zou ik in het echt ook nooit zoiets zeggen als ik gezegd heb. Als ik met iemand mail of chat (of hier post), dan is het contact onpersoonlijker en kan ik veel harder zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is je zus het daar ook mee eens?![]()
Ik ben in het echt trouwens een stuk ongenuanceerder.
Je bent erg heteroseksueel bezig Viking.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan ben je gewoon echt heel straight bezig
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je bent erg heteroseksueel bezig Viking.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je bent erg heteroseksueel bezig Viking.
Niet zoveel want wij houden beide van lezen en zwemmen en dat hebben we voornamelijk gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie foto's Progje! Wat heb je daar de hele dag uitgespookt? Want het is schitterend, maar als mijn lief de hele dag aan de waterkant moet hangen, dan wordt hij een beetje gek
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:40 schreef progje het volgende:
[..]
Niet zoveel want wij houden beide van lezen en zwemmen en dat hebben we voornamelijk gedaan.
Maar er valt best veel te doen
watersport (surfen, windsurfen, speedboot huren, zeilen, waterski enz...)
duiken
snorkelen
vissen
tochtje naar http://naiade.com/en/hote(...)x_cocos/default.aspx
catamaran tocht
en nog wat excursies op het eiland zelf
Yep vanmorgen rond 9 uur waren we weer @ schipholquote:
jaaa! ik probeer heel hard te denken hoe de camping of het plaatsje heet waar wij vroeger altijd heen gingen als mijn vader luik-bastenaken-luik fietstte.. was toen iig heel cool, lag op een soort schiereiland in de splitsing van de rivier. Ik weet alleen niet hoe het nu is en of het er uberhaubt nog wel is eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kent iemand hier toevallig nog een leuke camping in de Belgische Ardennen?
Eisen:
- mooie omgeving
- aan een riviertje
- omringd door heuvels,maar vlakke staanplaatsen
- redelijk schone wc's
- gratis warme douche
- niet te druk, maar ook geen volstrekte eenzaamheid
- niet te groot
De camping waar we normaal heen gingen is ver-blok-hut (lees: staat nu vol met blokhutten)
Dat klinkt geweldigquote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaa! ik probeer heel hard te denken hoe de camping of het plaatsje heet waar wij vroeger altijd heen gingen als mijn vader luik-bastenaken-luik fietstte.. was toen iig heel cool, lag op een soort schiereiland in de splitsing van de rivier. Ik weet alleen niet hoe het nu is en of het er uberhaubt nog wel is eigenlijkeen jaar of 5 geleden nog een keer teruggeweest en toen was het er in ieder geval nog
Misschien kom je erachter via Google Maps?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaa! ik probeer heel hard te denken hoe de camping of het plaatsje heet waar wij vroeger altijd heen gingen als mijn vader luik-bastenaken-luik fietstte.. was toen iig heel cool, lag op een soort schiereiland in de splitsing van de rivier. Ik weet alleen niet hoe het nu is en of het er uberhaubt nog wel is eigenlijkeen jaar of 5 geleden nog een keer teruggeweest en toen was het er in ieder geval nog
Of ze belt d'r ouders even om het te vragenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef progje het volgende:
[..]
Misschien kom je erachter via Google Maps?
ben aan het zoekenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef progje het volgende:
[..]
Misschien kom je erachter via Google Maps?
ja maar dat is minder leuk dan het zelf weer vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze belt d'r ouders even om het te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |