Lijkt me een beetje enthousiast idd, al zijn er vast een paar bij met 15 jaar ervaringquote:Op maandag 30 mei 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zullen er best zijn met 15 jaar ervaring, maar gemiddeld?
dat zeg ikquote:Op maandag 30 mei 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje enthousiast idd, al zijn er vast een paar bij met 15 jaar ervaring.
Dan moet je ze wel met een vergrootglas zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan toch best? Mensen die als docent Nederlands gewerkt hebben in NL en vervolgens hun geluk over de grens zijn gaan beproeven? Best leuk als je over de grens ook nog iets kunt met je Nederlands
Maar Moblo studeert wel een taal, dat maakt wel uit. Al weet ik ook niet of dat genoeg is als ik die site bekijk. Het ziet er zo profi uit allemaal!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eerlijk gezegd meer problemen hebben met het gebrek aan opleiding dan het gebrek aan lesgeefervaringmeisje waar ik mee samenwoon hier geeft ook duitse les, maar ze heeft geen duits gestudeerd en is ook niet opgeleid om les te geven
Daar zou ik toch niet blij mee zijn als ik betaalde om een taallessen te krijgen..
ja hè?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Moblo studeert wel een taal, dat maakt wel uit. Al weet ik ook niet of dat genoeg is als ik die site bekijk. Het ziet er zo profi uit allemaal!
Zou een open solli sturen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel een apply form gevonden voor trainers, en je kunt niet minder dan 5 jaar ervaring invullen
Ik ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in het zuiden van het land en de technische universiteit in het westen. Beetje op een gebied tussen electrotechniek en scheikunde in. Vandaag sta ik op het 'natte' lab, wat een chemisch lab is.quote:
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasisquote:* Minimaal 10 jaar ervaring in een positie waarin de Nederlandse taal van groot belang was (bijvoorbeeld als journalist/redacteur of als (juridisch) secretaresse).
Heb jij 'speciale' hardloopkleding? Ik heb gisteren voor het eerst in 'echte' hardloopkleding gelopen en dat liep wel lekker, hoewel mijn shirtje was nog steeds nat was na het lopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer klaar in m'n hardloopkleertjes, maar moet nog 40 min wachten![]()
.
aha! echt een vakgebied waar ik helemaal niets van weetquote:Op maandag 30 mei 2011 09:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in zuiden van het land en de technische universiteit in het westen. Beetje op een gebied tussen electrotechniek en scheikunde in. Vandaag sta ik op het 'natte' lab, wat een chemisch lab is.
Ja, en shirtje blijft wel nat idd (met name onder de oksels), maar lang niet zo erg als een katoenen shirt.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Heb jij 'speciale' hardloopkleding? Ik heb gisteren voor het eerst in 'echte' hardloopkleding gelopen en dat liep wel lekker, hoewel mijn shirtje was nog steeds nat was na het lopen.
maar is het niet zo dat ze zulke eisen kunnen stellen omdat ze uit zo'n grote poel met potentiele kandidaten vissen? Os is het gewoon echt belachelijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Soms kom je echt absurde eisen tegen:
[..]
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasis.
15 jaar ervaring in wat? Lesgeven? Les krijgen? Nederlands spreken?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, staat een open solliciatie mail klaar voor een bedrijf in Engeland dat Nederlandse lessen geeft.
Alleen hebben, volgens de site, hun werknemers gemiddeld 15 jaar ervaringdus vraag me af of het zin heeft zo'n mail te sturen
Ik zie wat deze functie betreft echt het nut niet in van verschil maken tussen 5 jaar ervaring en 10 jaar ervaring. Wat maakt iemand die 10 jaar ervaring heeft met taalfouten uit rapporten vissen beter dan iemand met 5 jaar ervaring?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar is het niet zo dat ze zulke eisen kunnen stellen omdat ze uit zo'n grote poel met potentiele kandidaten vissen? Os is het gewoon echt belachelijk?
Typisch herintreedsterbaantje dus. Krijgen ze veel ervaring voor weinig geld. En veel vrouwen trappen er nog in ook omdat ze denken dat ze geen ander werk meer kunnen krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Soms kom je echt absurde eisen tegen:
[..]
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasis.
Ik ga wel even reageren, denk ik en als ze me afwijzen omdat ik geen 10 jaar ervaring heb, wens ik ze even veel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |