Of je kunt aannemen dat iemand iets post om te posten ipv nu bezig met zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
In plaats van zo laat nog op, zouden jullie niet beter vroeg naar bed kunnen gaan en morgen de ochtend op tijd weer beginnen met zoeken of zeg ik nu iets heel geks?
Ow ik heb het topic verder niet gelezen behalve de titel hoor dus ik heb geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:48 schreef Frith het volgende:
[..]
Of je kunt aannemen dat iemand iets post om te posten ipv nu bezig met zoeken.![]()
Ik kwam die vacature gewoon tegen omdat ik naar de site van de groene ging.
Een groot gedeelte van het werk zoeken vindt op internet plaats. Wat maakt het uit of je dat 's morgens, 's middags, 's avonds of 's nachts doet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
In plaats van zo laat nog op, zouden jullie niet beter vroeg naar bed kunnen gaan en morgen de ochtend op tijd weer beginnen met zoeken of zeg ik nu iets heel geks?
Zou best vrijwillig kunnen zijn maar het is wel iets wat je op je cv kunt zetten natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:39 schreef Frith het volgende:
Dat is vrijwilligerswerk waarschijnlijk.
Dan kun je beter reageren op de vacature voor administratief medewerker (16 uur maar weliswaar) die nu open staat bij de Groene Amsterdammer. Tenminste, als je in Amsterdam woont en dat blad leest, bij toeval.
http://www.groene.nl/comm(...)istratief-medewerker
Ik had vanmorgen 3 voorstellen. 1 verzonden om 23.30 en 2 stuks om 4.38quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:05 schreef Balisto het volgende:
Een groot gedeelte van het werk zoeken vindt op internet plaats. Wat maakt het uit of je dat 's morgens, 's middags, 's avonds of 's nachts doet?
Crisis, weer zo'n typische opmerking van iemand die nooit werkloos is geweest. Je wordt er snel genoeg hoorndol van om 24/7 bezig te zijn met zoeken, hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
Vrijwiligerswerk iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:39 schreef Janena het volgende:
Kwam dit toevallig tegen,...
Voor onze filmsite FOK!film hebben we echte filmliefhebbers nodig. We zoeken gemotiveerde mensen die hun steentje bij willen dragen aan FOK!film. We brengen dagelijks reviews van films en nieuws over films, acteurs en alles wat daar bij komt kijken.
Nieuwsposters
We zijn op zoek naar nieuwsposters die filmnieuws willen posten op de site. Dit kan bestaan uit het posten van nieuws uit geautomatiseerde nieuwsfeeds als die van het ANP of Novum of het vertalen en herschrijven van berichten uit buitenlandse (online) bronnen. Dat laatste zal je hoofdzakelijke taak worden.
Kennis van films, acteurs en de filmwereld in algemene zin, is een vereiste. Daarnaast is de beheersing van de Engelse taal ook iets om rekening mee te houden als je denkt dat dit wel iets voor jou is. Vrijwel alle buitenlandse bronnen zijn Amerikaanse websites.
Ben jij de filmliefhebber die we zoeken? Stuur dan een e-mail met een motivatie en je username voor maandag 6 juni naar film@fok.nl.
Lighten up dude, ik ben zelf ook enkele keren wat langer werkeloos geweest. Ik maakte slechts een grapje afgelopen nachtquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Crisis, weer zo'n typische opmerking van iemand die nooit werkloos is geweest. Je wordt er snel genoeg hoorndol van om 24/7 bezig te zijn met zoeken, hoor.
Dudettequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Lighten up dude, ik ben zelf ook enkele keren wat langer werkeloos geweest. Ik maakte slechts een grapje afgelopen nacht
Succes met zoeken naar nieuw werk allemaal; komt vast goed
Gewoon doen, beetje brutaal zijn kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef Fixers het volgende:
Is het done om een open sollicitatie te sturen naar een bedrijf wat gewoon een paar vacatures online heeft staan? De vacatures online passen wel in mijn straatje, maar ik zoek inhoudelijk net iets meer.
Tjah, of je er na zo'n gesprek ook überhaupt nog wel zou willen werken? Heb het zelf ook een keer gehad bij een gesprek. De man waar ik een gesprek mee had heeft me zelf uitgenodigd, maar mijn C.V. was voor hem ook helemaal nieuw, ondanks dat hij die al 2 weken had. Voorbereidingen treffen moet wel van 2 kanten komen lijkt me dan. Waarom hij me uitgenodigd heeft zonder mijn C.V. te hebben gelezen is me een raadsel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef karton2 het volgende:
Had vanmorgen het vreemdste sollicitatiegesprek ooit
Het ging over een open sollicitatie via een uitzendbureau voor in de grafische sector.
Begin van het gesprek verliep standaard; kopie van m'n CV aan de eigenaar geven, kopje thee gekregen etc.
Gaat de beste man eerst uitgebreid m'n CV zitten lezen wat zo'n 10 minuten duurde. (als hij zich wat had voorbereid dan had ie mijn CV doorgelezen wat ie een week eerder via de mail had ontvangen). Snel nog even een CV doorscannen oké, maar dit was gewoon de eerste keer dat hij het zag.
Daarna samen m'n portfolio zitten bekijken waar hij inhoudelijk niet zoveel over zei behalve "mooi", "leuk". Toen hij alles gezien had zegt hij dat m'n portfolio vrij klein is en dat ik mijn werk uitgebreider moest tonen. Nou ja, ik heb in totaal 12 verschillende werken op mijn portfolio staan varierend van werk waar ik binnen een dag mee klaar was en werk waar ik een paar weken mee bezig ben geweest + een beschrijving bij elk werk...klein zou ik het niet durven noemen.
Ook had hij opmerkingen over de navigatie van mijn website (simpele website bestaande uit 4 kleine pagina's met een menubalk bovenaan de pagina), deze zou volgens hem beter kunnen.
Het diepte punt van het gesprek was toen hij begon over hoe duur ik wel niet was. (uitzendbureau heeft salarisindicaties). Pakt hij een rekenmachine erbij en gaat zitten rekenen hoeveel ik hem per uur en per dag zou gaan kosten. Mijn gezichtsuitdrukking zal waarschijnlijk op dehebben geleken.
Naar mijn gevoel heeft hij gewoon zitten zoeken naar redenen om mij af te schepen, zeiken over kleine dingetjes die totaal niet relevant of vergezocht zijn.
Gelukkig had hij ook wat positiefs te melden! Hij vond mij als persoon zeer sterk en gemotiveerd over komen. "Als persoon heb een 200% goed gevoel over jou!".
Ik neem het allemaal maar niet serieus wat hij heeft gezegd, ene oor in en het andere uit. Op naar het volgende bedrijf!
Mag ik vragen hoe jij nu solliciteert? Als vrouw of als man? En meld je het?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef Fixers het volgende:
Is het done om een open sollicitatie te sturen naar een bedrijf wat gewoon een paar vacatures online heeft staan? De vacatures online passen wel in mijn straatje, maar ik zoek inhoudelijk net iets meer.
Gister brief gestuurd voor de functie bij het CBR. Net een mailtje gehad dat ik op gesprek mag komen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef Janena het volgende:
Ik kijk vaak bij bedrijven die ik leuk vind en vaak hebben ze meerdere vestigingen.
Ik zoek ook naar administtratief werk en kom zodoende nog wel eens wat tegen.
Succes!
Gewoon als man nog. D'r is aan mij niets te zien en dat zal voorlopig (nog zeker 6 maanden tot een jaar) zo blijven. Ik vind het nu nog niet zo relevant om te melden in een sollicitatie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jij nu solliciteert? Als vrouw of als man? En meld je het?![]()
Super overigens dat je die stap durft te makenis lang geleden dat ik je heb gezien, maar lees nog wel eens mee in R&P
Mocht ik dat ooit meemaken dan zou ik hem interrumperen en vragen waarom hij zich in tegenstelling tot mij klaarblijkelijk totaal niet voorbereidt heeft op ons gesprek.quote:Gaat de beste man eerst uitgebreid m'n CV zitten lezen wat zo'n 10 minuten duurde. (als hij zich wat had voorbereid dan had ie mijn CV doorgelezen wat ie een week eerder via de mail had ontvangen).
Wat leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Gister brief gestuurd voor de functie bij het CBR. Net een mailtje gehad dat ik op gesprek mag komen!Helemaal goed.. Snel geregeld zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |