Dat verschilt ook nog wel. Als een bedrijf snel iemand nodig heeft gaan ze niet wachten tot jij aan je opzegtermijn hebt voldaan op je andere werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef Mentos79 het volgende:
als werkende wordt je ook sneller aangenomen dan wanneer je werkeloos werkzoekend bent, doen dus
Ik krijg geen bijstand, want ik woon met een vriend in een huis (geen relatie) en wij zijn dus een samengesteld huishouden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Moet je geen bijstand aanvragen dan?
Ik vind het verschrikkelijk maar ga dat vandaag wel doen..
Moet wel ben na 7 weken werken op uitzendbasis eruit gegooid.
Voor hoeveel uur is dat postbezorgen? Meestal is dat maar 10 uur ofzo toch..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:50 schreef Janena het volgende:
Vanmiddag bellen met de TNT over een postvezorger-baantje, ze stonden op mijn voicemail, dat er een functie vrijkomt.
Morgen op gesprek bij Randstad over een administratieve functie. Ze leken interesse te hebben....
Nou, duimen maar weer!
Wat ^^ zegt. Veel succes _Arual_. En niet teveel stressen, het komt vast goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:56 schreef Rucky het volgende:
Dat is leuk om te horen ik hoop dat ik ook eens kan posten dat ik ergens kan beginnen. Veel succes morgen.
Het verdient wel schandalig slecht. Ik zou 8,10 bruto oid krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:56 schreef gifkwal het volgende:
Postbezorger is best leuk om te doen Janena, vooral in dit seizoen! Hoop dat het wat wordt voor je.
Gefeliciteerd en succes, Arual!
Ja, het zal uitkomen op ongeveer 12 uur denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Voor hoeveel uur is dat postbezorgen? Meestal is dat maar 10 uur ofzo toch..
Waar ben je ongeveer naar op zoek en in welke regio zoek je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zit echt in het wilde weg te reageren op allerlei uitzendfuncties..
Is een beetje hopen op een toevalstreffer.
Zoals Viking84 ook al aangaf, je moet een beetje de waarheid verdraaien, anders willen ze je bij TNT niet hebben. Zeggen dat je lang wilt blijven, zeg desnoods dat je nog een studie doet het komende jaar. Komen ze tijdens het gesprek erachter dat je eigenlijk maar een paar maanden wilt blijven dan kan je het wel vergeten. Het voelt misschien slecht om te liegen, maar bij zo'n schandalig bedrijf als TNT kan je dat best maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:48 schreef Janena het volgende:
[..]
Ja, het zal uitkomen op ongeveer 12 uur denk ik.
Op dit moment voor mij prima (ik zoek een 16 tot 24 uurs baan), ik zoek natuurlijk wel door naar een andere baan maar heb op dit moment geen inkomen, ook geen ww.
10 of 12 uur is beter dan niks :-).
Mijn man werkt gelukkig (meer dan) fulltime.
Ik kan om half 2 bellen en zal dan wel horen of ze zitten te wachten op tijdelijk personeel.
Die van het CBR spreekt me wel aan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef Janena het volgende:
Is dit wat?
http://livit.nl/vacatures298/vestigingsassistent-m-v
(ik ben in de orthopedie gewerkt dus ik hou deze werkgever altijd in de gaten).
Ik weet niet of de vacature nog actueel is, is een 24 uurs functie dus niet fulltime.
En deze kwam ik pas nog tegen, in Rijswijk, fulltime, administratief:
http://cbr.nl/vacatures.pp#3851
Uiterlijk vandaag reageren.
Ik zal er wel een creatieve draai aan gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Blobje het volgende:
[..]
Zoals Viking84 ook al aangaf, je moet een beetje de waarheid verdraaien, anders willen ze je bij TNT niet hebben. Zeggen dat je lang wilt blijven, zeg desnoods dat je nog een studie doet het komende jaar. Komen ze tijdens het gesprek erachter dat je eigenlijk maar een paar maanden wilt blijven dan kan je het wel vergeten. Het voelt misschien slecht om te liegen, maar bij zo'n schandalig bedrijf als TNT kan je dat best maken.Succes!
Dat is balen zeg! Enig idee wat je nu gaat doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Dat werkzoeken begint echt een ding te worden na mn afstuderen. Bij twee bedrijven moest ik weg wegens een reorganisatie, bij 1 weg gegaan omdat mn baas gewoon weg niet spoorde en onmogelijke werktijden verwachtte en nu dan ontslagen omdat de financiele wereld me helemaal niet ligt. Wat ik eigenlijk al wist.
Gewoon een leuke normale stabiele baan lijkt echt teveel gevraagd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |