Ik zou er ook wel willen werken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik hoor de familie ook al denken. "Wat fijn dat Janena een leuke baan heeft gevonden! Ik hoop dat ze het er erg naar haar zin heeft!".
Hij is wel wat overrated eerlijk is eerlijk. Er zitten goede elementen in, maar hmz, als ik hem zou ontvangen zou ik ook even moeten glimlachenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef Flew het volgende:
Ik heb mijn sollicitatiebrief af!![]()
Maar ik twijfel nog een beetje over de inhoud, en of het originele tintje niet té is geworden..
Is er iemand die mijn brief eens wil nalezen?
Ik ga je uitgebreid antwoord geven per mail!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef Flew het volgende:
Bedankt voor je input, HeetBoven!
Mag ik vragen wat jij dan zou veranderen?
Ik hoop dat je aangenomen wordt en onervaren blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef Flew het volgende:
Jongens, jullie zijn helden!
Ik voel me zo stuntelig en onwetend, maar dit wordt mijn eerste sollicitatiebrief - en hopelijk gesprek - ooit, dus ik ben allesbehalve ervaren.
Dus vandaar dat ik ook om hulp en adviezen vraag van andere, meer ervaren mensen..
Doet me goed!![]()
Hoeft niet perse.. je moet ook een beetje geluk hebben. Ik zou dr een middag of een dag voor nemen, de stad ingaan en je bij elk uitzendbureau in laten schrijven. Zorg dat je een cv en paspoort bij je heb en doe jezelf positief voor. Bedenk alvast een verhaaltje van wie je bent, wat je hebt gedaan en waar je naar opzoek bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb pas op een paar functies gereageerd maar ik zie nu al een trend: "vele reacties.." "kandidaten die beter aansluiten op het functieprofiel..".
Enfin, ik vroeg me af of het verstandig is me in te schrijven bij een uitzendbureau? Uiteraard blijf ik zelf ook actief op zoek. Iemand positieve/negatieve ervaringen mee? Aan de ene kant denk ik: misschien kunnen ze een starter zoals ik een beetje begeleiden waar nodig, anderzijds ben ik bang dat ze alleen maar aankomen met callcentermedewerker baantjes oid.
Bedankt voor de tip! Ik was wel van plan om een paar uitzendbureaus te selecteren en om op zoek te gaan naar uitzendbureaus die wat meer gericht zijn op mijn branchequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.. je moet ook een beetje geluk hebben. Ik zou dr een middag of een dag voor nemen, de stad ingaan en je bij elk uitzendbureau in laten schrijven. Zorg dat je een cv en paspoort bij je heb en doe jezelf positief voor. Bedenk alvast een verhaaltje van wie je bent, wat je hebt gedaan en waar je naar opzoek bent.
Verder geef ik toe dat er ontzettende idiooten tussen zitten bij uitzendbureaus die met hun domme gedrag het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Maar wie weet heb je net geluk en pas je toevallig net op een functie diie binnen is gekomen.
Ik heb wel een positieve ervaring voor je. Mijn eerste vaste baan heb ik via een uitzendbureau gekregen. En dat was echt niet bollen pellen of hamburgers flippen, maar software ontwikkeling op niveau bij een groot financieel kantoor. Het uitzendbureau is dus niet per definitie troep. Al zal ik wel het nodige geluk gehad hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb pas op een paar functies gereageerd maar ik zie nu al een trend: "vele reacties.." "kandidaten die beter aansluiten op het functieprofiel..".
Enfin, ik vroeg me af of het verstandig is me in te schrijven bij een uitzendbureau? Uiteraard blijf ik zelf ook actief op zoek. Iemand positieve/negatieve ervaringen mee? Aan de ene kant denk ik: misschien kunnen ze een starter zoals ik een beetje begeleiden waar nodig, anderzijds ben ik bang dat ze alleen maar aankomen met callcentermedewerker baantjes oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |