Vervelend! En dat op de vroege morgen.....quote:Op zondag 29 mei 2011 09:12 schreef LieLie het volgende:
Even een kleine klaag
Ik had dus 1 redelijk goede spijkerbroek, maar nu zit er een gat in!
Nou, echt wel. Ik moet toch eigenlijkmwel 1 goede spijkerbroek hebben. Heb nu alleen een nette zwarte broek en rokjes en jurkjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vervelend! En dat op de vroege morgen.....
Welterusten!quote:Op zondag 29 mei 2011 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bedFijne (koude, winderige en regenachtige) dag allemaal!
Hup, naar bed! Slaap je niet dan rust je toch. Gewoon aan een lekker warm strand denken.quote:
Vervelend. Moet je weer gaan shoppen! Echt zoooooooooooooo vervelend!quote:Op zondag 29 mei 2011 09:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, echt wel. Ik moet toch eigenlijkmwel 1 goede spijkerbroek hebben. Heb nu alleen een nette zwarte broek en rokjes en jurkjes.
Ik vind broeken shoppen inderdaad echt heel vervelendquote:Op zondag 29 mei 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervelend. Moet je weer gaan shoppen! Echt zoooooooooooooo vervelend!![]()
In een badje met Dasty leggen, eerlijk, zo schoon.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben de branders van mijn fornuis aan het poetsen.
Heb ik niet, ik vind het rotspul. Ik heb Brillo!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
In een badje met Dasty leggen, eerlijk, zo schoon.
Nou, snel een broek scoren dan en vervolgens kijken naar jurkjesquote:Op zondag 29 mei 2011 10:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind broeken shoppen inderdaad echt heel vervelendjurkjes, topjes, rokjes, allemaal leuk, maar broeken
Vroegah hadden vakantiehuisjes geen tuinstoelen, dus die hadden we mee. We reden niet over de tolweg, dus bij een stop zaten we tussen de zonnebloemen of tarwe.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
*ontbijt
Dan de auto in richting zus om 75 enveloppen te schrijven voor de dankbetuigingen.
Picknicken is leukmaar idd wat krak zegt : wel op een stoel, boomstronk of stuk hout. Zomaar op de grond zitten is er niet echt meer bij
![]()
We hebben op vak. in het buitenland wel eens onder een stadspoort o.i.d. een broodje zitten eten. Ook leuk, of op de trappen van een kerk in een stadscentrumpje, lekker mensen kijken
Dat is hun verdiende straf. Moet je maar niet naar de Toppers gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Oe tot half 4 vannacht hebben bezoekers aan de Toppers op het station van Leiden staan wachten op treinen die niet kwamen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb bij mijn afscheid van EY een mooie pen gekregenEen echte Waterman. Met het logo bovenop gegraveerd heel klein. Schrijft lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mijn advies opvolgen.![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Goed!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ingeschreven voor een fitnesscursus op de uni sportschool. ff met de echte gewichten aan de gang
Dat ziet er lekker uit zeg! Meteen opgeslagen. Volgende week op tafel zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef AnneX het volgende:
Zou FC tijd hebben om mee te lezen ( op zondag).
Kijk nou : Flip heeft hún vakantiereis overgedaan http://www.flipvandoorn.nl/website/?p=372
Op vakantie doen wij met gebarentaal boodschappen in de lokale super en
gaan dat eten / picknicken op een bankje in het park.
Dat is voor mij vakantie.
Het verhaal van Krakke herken ik: de stoelen uit de Eend halen en daarin hangen.
Verder een heerlijke zondag in mijn uppie.
Vanavond: no butter chicken omdat mn. AnneX aan het werk is en hij dat zó lekker vindt.
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Succes Bluessie met zus.
Nou inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat ziet er lekker uit zeg! Meteen opgeslagen. Volgende week op tafel zetten.
Jij ? eigenlijk lees ik zelden over je dagelijkse kookkunsten...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit zeg! Meteen opgeslagen. Volgende week op tafel zetten.
Bah heel warm morgenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Anne! En morgen schijnt het dan weer wel heel warm te worden
En weer terug: harde woei in de polder.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Anne! En morgen schijnt het dan weer wel heel warm te worden
Kin-der-mis-han-de-ling!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een verjaardag en ga lekker op de fiets
Net uit bed gebeld door ex-schzus. Of ik de kinderen (inmiddels 16 en 18) ook thuis wil brengen met 'de auto'. Ik heb gezegd dat die ook wel kunnen fietsenNu gaat ze ze zelf weer ophalen met de auto. Het is maar liefst 20 mi-nu-ten fietsen.
Dat is dan ook wel heel erg ver en lang fietsen. Ik snap dat die tere bloedjes van kinderen dat niet aan kunnen, zo'n eind.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Net uit bed gebeld door ex-schzus. Of ik de kinderen (inmiddels 16 en 18) ook thuis wil brengen met 'de auto'. Ik heb gezegd dat die ook wel kunnen fietsenNu gaat ze ze zelf weer ophalen met de auto. Het is maar liefst 20 mi-nu-ten fietsen.
Gaat Ross ook fietsen?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kook niet meer zo graag. Het is allemaal wel vers hoor, maar niet hoogstaand. Arty is de echte kok tegenwoordig. Die leest ook hele middagen in McGee.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij ? eigenlijk lees ik zelden over je dagelijkse kookkunsten...![]()
Weet je dat wij ooit 2007 of zo bij de Indiër hebben gegeten in Grun !waar jullie (toen) regelmatig aten. Leuk huiskamer eethuis.
Even een rondje fietsen in het kader van dagelijkse beweging: de zon komt door.
Eerst wind tegen en dan terug.
Ongeduldig oud wijf ben je aan te worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook geen geduld meer om het hier goed bij te houden.![]()
Ja, dat is echt waar.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongeduldig oud wijf ben je aan te worden.
wat een luie dondersquote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Vast wel! Met de dynamo aan de andere kant van het wiel, hoorde ik eens.quote:
En ander schroefdraad, en andere moertjes met een tussenmaat zodat je steeksleutel niet past, en andere maatvoeringen en eenheden, etc. etc. pfffquote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Vast wel! Met de dynamo aan de andere kant van het wiel, hoorde ik eens.
Britten zijn consequente types.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als de traditie zegt dat je ieder uur een ander pak aan moet hebben, hebben ze datquote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dare to be different.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En ander schroefdraad, en andere moertjes met een tussenmaat zodat je steeksleutel niet past, en andere maatvoeringen en eenheden, etc. etc. pfff
Smakelijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zo maar eens uit eten, bij Roos in het Flora gebouw.
Veel plezier!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wij gaan ook even uit eten met vrienden.
Adieu
Vre-se-lijk. Vreselijk. En dan ook nog de arme stumperd aan de katten voeren? Moge de Birdie-god je genadig zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed van Samstra zeg! Ik zou apetrots zijn, denk ik.![]()
Hier hadden we vanmiddag een vogeltje tegen de ruit. Stierf gelukkig snel, zonder dat daar een koekenpan aan te pas moest komen (ik vrees de dag dat ik een keer zoiets moet doen.).
Denk ik: leuk, ik laat de dode birdy even aan onze bejaarden zien. De ene interesseerde het geen lor. Keek op naar het gepresenteerde lijkje, gaapte en sliep weer verder. De andere (onze favoriet, de liefste kat ter wereld, zachtzinnig en immer sophisticated, bijna een mens zo geestig en intelligent, een wonder van een poes, kortom: onze oogappel) valt er meteen op aan, rukt de borstkas open, slurpt de ingewanden op en neemt als toet een krokant pootje.
Damn, daar ging mijn vredige beeld van ons poezen-gezinsleven.
Welkom terug! Was het leuk?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
Zoooo, wij zijn weer terug van kamperen!
Om 17:00 thuis, om 18:30 gegeten, kidneren in bed en álles opgeruimd.
teamwork!
tot nu toe niet. die 'rotte appel' in het team deed vandaag ineens superaardig, zei tegen mensen dat ik zo lief was en omhelsde me.. beetje vreemd maar zolang ze aardig doet ben ik alleen maar blij en wil ik graag blijven tennissen want als ik geen competitie doe doe ik bijna niks meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:50 schreef golfer het volgende:
Hoera voor FFT en haar team
En nu dus het einde van de competitietennis-carrière voor je?
geeft niks, misschien komt het wel weer. en anders niet, je man kookt lekker en uit eten gaan is heerlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kook niet meer zo graag. Het is allemaal wel vers hoor, maar niet hoogstaand. Arty is de echte kok tegenwoordig. Die leest ook hele middagen in McGee.
Ik kan helaas de rust en het geduld niet meer vinden.
Ik hou nog wel heel erg van lekker eten, en daarom gaan we gewoon wat vaker uit eten. Ook geen straf.![]()
Jij bent juist steeds meer een keukenprinses aan het worden, of niet? Leuk.![]()
Ik weet het ja, van De Kleine Moghul. Volgens mij vroeg je toen naar een restaurantje in Grunn. Wat zitten we toch al weer lang op FOK! hè?![]()
Fiets-ze, met die wind.![]()
Edit: O je bent alweer terug!![]()
Ik heb ook geen geduld meer om het hier goed bij te houden.![]()
heee daar was ik laatstquote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zo maar eens uit eten, bij Roos in het Flora gebouw.
have funquote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wij gaan ook even uit eten met vrienden.
Adieu
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker dan Dude
![]()
En idd, ik was best wel een beetje trots op onze bruine grommert![]()
hij kreeg zelfs applaus
Nee, absoluut niet. Ben echt super sacho en groggy, maar ik fleurde wel een beetje op toen je zei dat je had gewonnenquote:
dat is lief, ben blij dat je daar een beetje van opfleurtquote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ben echt super sacho en groggy, maar ik fleurde wel een beetje op toen je zei dat je had gewonnen
Dat was wel te verwachten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef freecell het volgende:
Jaaaa, was onwijs tof
Alleen nu heeft de oudste waterpokken
Och, zieltje! Nou ja, het was iig geen verrassing.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa, was onwijs tof
1 bui, gisteravond onder het etenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten.
Nog veel regen gehad?
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef freecell het volgende:
1 bui, gisteravond onder het etenDus maar binnen gegeten, maar we hebben echt een hele grote tent
![]()
De rest van de tijd eigenlijk geen regen!
aaawquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa, was onwijs tof
en je tentje waterdicht zijn!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentAlleen dan moet het wel over zijn als je opstaat
Oh ja! Met regen slaap je zo lekker!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentAlleen dan moet het wel over zijn als je opstaat
Eh ja, dat was Dude's probleem toch?quote:
Naast zijn Uggsquote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]straks gaat ie nog naast 'zn schoenen' lopen
Knip je z'n pootjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naast zijn Uggsmaar momenteel zijn z'n pootjes weer kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
De uitslover
De hond of dat baasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En wat kijkt Sam verbeten!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
De tweede foto van vliegende Sam en die oren !![]()
![]()
Lie, nog leuke iPad applicaties gevonden?quote:
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf Villagequote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lie, nog leuke iPad applicaties gevonden?
vd week was er op de Limbursge tv een actie voor alzheimer, om aandacht ervoor te vragen enzoquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Net in het Journaal en zeker de moeite waard voor (beroepsmatig) of ander geïnteresseerden in de ziekte van Alzheimer, een interactieve site waarin je allerlei verschillende standpunten kunt beleven, die van de patiënt, z'n omgeving en de verzorgenden. Met uitleg erbij als je dat wilt:
http://www.alzheimerexperience.nl/
quote:De actie L1mburg Helpt - geef om Alzheimer heeft donderdagavond zeker 273.495 euro opgeleverd
Interessantquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Net in het Journaal en zeker de moeite waard voor (beroepsmatig) of ander geïnteresseerden in de ziekte van Alzheimer, een interactieve site waarin je allerlei verschillende standpunten kunt beleven, die van de patiënt, z'n omgeving en de verzorgenden. Met uitleg erbij als je dat wilt:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf VillageEn Asphalt 6 is een tof race-spelletje, maar nu niet meer in de aanbieding zoals laatst geloof ik. En Flipboard is heel tof. Garageband is ook grappig, maar wel betaald (maar was verplicht voor mrLie, dus die kon ik nu ook gratis op die van mij zetten).
[ Bericht 2% gewijzigd door TAV74 op 29-05-2011 21:46:21 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik vond net dit:quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf VillageEn Asphalt 6 is een tof race-spelletje, maar nu niet meer in de aanbieding zoals laatst geloof ik. En Flipboard is heel tof. Garageband is ook grappig, maar wel betaald (maar was verplicht voor mrLie, dus die kon ik nu ook gratis op die van mij zetten).
LogmeIn Ignition?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...nerd dilemma's hierIk vond een toffe app om mijn PC remote over te nemen voor iPad en iPhone. Kost alleen 24 EUR
En de PC moet aan staan (uiteraard). Maar eigenlijk wil ik gewoon mijn fileserver kunnen benaderen vanaf waar dan ook. Dat kan ik regelen door poorten open te zetten in mijn firewall. Dat levert alleen weer beveiligingsrisico's op.
Bah....het leven van een nerd gaat niet ook over rozen
Ohja, die NRC heb ik ook iddquote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond net dit:
http://weblogs.nrc.nl/nrc(...)to-app-voor-de-ipad/
http://www.guardian.co.uk/mobile/ipad/eyewitness
Misschien wel coolNieuwsfoto's zijn altijd tof!
Jailbreaken doe ik niet aanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LogmeIn Ignition?
Heb een gejailbreakte iPhone, dus heb deze app illegaal gratis.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel procent van de opbrengst krijg jij voor deze subtiele reclame Steer?
ja toeval lijkt het me niet echt iddquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
FC ( ik was even vergeten dat jullie dit we gingen kamperen)
Deze meneer gaat geld verdienen aan wat Tara vorig jaar voor jullie had uitgeknobbeld:
http://www.flipvandoorn.nl/website/?p=372
Logmein werkt altijd zonder problemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jailbreaken doe ik niet aanMaareh...wat vind je van die tool?
Mooi gevangen in volle aktiequote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Bovenste hondje is Walker, Sam was hevig verliefd op haar
Ik was om 6 uur al thuis hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
Je bent weer thuis !![]()
Is het nu pais en vree ? met de siblings.
Op naar Antwerp dus maar een keerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef LieLie het volgende:
Golfer, ik las vandaag toevallig in een oude Delicous over een restaurant in Antwerpen van een man die allergisch is voor gluten en koemelk. En die is dus een restaurant begonnen waar mensen die dat ook zijn onbezorgd kunnen eten, want hij gebruikt dat dus niet. En volgens delicious was het ook nog heel lekker. Dus toen dacht ik aan jou
Het blijft vaak een heikele situatie als allerlei dingen eenmaal zijn gezegd.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur al thuis hoor
En nopee.e.a. komt ook niet echt meer goed, de verhoudingen zijn op scherp gezet en veranderd.
Tis niet anders. Je leert je fam. kennen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:12 schreef AnneX het volgende:
Een reeks fotoos uit de polder:Wat mooi allemaal AnneZZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nou ja bijna allemaal, dat putje)
Probleem in mijn familie is altijd geweest dat dingen in doofpotten zaten. Ik wil het openbreken en dingen bij de naam noemen, dat wordt ervaren als enigzins partijtrekken voor en geschaad vertrouwen o.i.d. ik probeer eraan te werken om het nuchter en rationeel te bekijken maar vanavond ging het ff mis. Ik raap mezelf weer op en ga verder met wat ik ervan leer.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef AnneX het volgende:
Het blijft vaak een heikele situatie als allerlei dingen eenmaal zijn gezegd.
De film Festen is er nix bij.
Vrijdag jl. ook een familiebijeenkomst gehad en dan ga ik lekker afwassen.
Ohquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op naar Antwerp dus maar een keer
Weet je de naam van het rest?
Iets met mus blij en doodquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef LieLie het volgende:
Oh
Nu ik de website opzoek zie ik dat het inmiddels gesloten is.
http://www.zondergluten.be/
Mja, het blad was van januari, moest wel kunnen dacht ikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets met mus blij en dood![]()
Toch niet levensvatbaar geweest.. we hadden onze Herman op af moeten sturen!
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur al thuis hoor
En nopee.e.a. komt ook niet echt meer goed, de verhoudingen zijn op scherp gezet en veranderd.
Tis niet anders. Je leert je fam. kennen.
Stoer.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
Broertje kwam nog even zijn nieuwe baret showen. Heeft een belangrijke test gehaald. Wat bestond uit een olympische triatlon. Al was het lopen dan niet hardlopen maar wandelen met 20kg. Dan nog zoveel keer de stormbaan en nog wat onderdelen. Was een flinke uitputtingsslag.
Mams vond het prima, die had er geen problemen mee. Pa had het iets lastiger daarmee. Maar ja met de economische situatie is het niet duidelijk of hij straks verder kan voor F16 knutselaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stoer.
Hoe vond je moeder het eigenlijk dat ie het leger in wilde?
of heb ik dat al een keer gevraagd
Dat is ook zo FFT. Fijn om even te horen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niks, misschien komt het wel weer. en anders niet, je man kookt lekker en uit eten gaan is heerlijk!
* Zwarte bladzijde *quote:
Oh, dit is heel interessant. Dank golfer!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Jeetje Bluezz, wat naar toch. Ik reageer er niet zo vaak op omdat het net iets te herkenbaar is. Vind het lastig om er dan over te 'wijsneuzen', of dat het dan zo zou overkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probleem in mijn familie is altijd geweest dat dingen in doofpotten zaten. Ik wil het openbreken en dingen bij de naam noemen, dat wordt ervaren als enigzins partijtrekken voor en geschaad vertrouwen o.i.d. ik probeer eraan te werken om het nuchter en rationeel te bekijken maar vanavond ging het ff mis. Ik raap mezelf weer op en ga verder met wat ik ervan leer.
Festen is er idd niks bijHet zou een prachtig boek opleveren en ik zou ervan smullen als het in SHO zou staan..... maar het is helaas mn eigen fam
Familiequote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Heb m'n ouders al een maand of 2 niet meer gesproken en dat voelt op de een of andere manier wel fijn.
Hopelijk leven ze nog, anders had ik het wel van zus gehoord.![]()
Ik heb mijn ouders al een jaar of acht niet meer gesproken en ik ben het met je eens dat dat oplucht. Ik hóef ze ook niet meer te bellen natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Heb m'n ouders al een maand of 2 niet meer gesproken en dat voelt op de een of andere manier wel fijn.
Hopelijk leven ze nog, anders had ik het wel van zus gehoord.![]()
Probeer het maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat de mijne een telefoonlijn vanuit het hiernamaals laten aanleggen, Dude.![]()
Dus dat is iets wat ik misschien wel moet oplossen voordat ze het loodje leggen. Ze zijn de jongsten niet meer, 65+.
Vette shit!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen ontbijt: noddles in boullion met zachtgekookt eitje![]()
400 kcal
Dat is fijn, hij is zoals hij is.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt het nodig Steerke Just Beat it
Ja dude, loslaten en verder gaan. Moet ik eerst nog ff dit hele notarisproces door, daarna breekt denk ik pas rust aan in mn hoofd. Ik heb wel een opsteker in dit verhaal, de gebrouilleerde broer die met mij wel kontakt heeft gehouden blijkt gewoon zichzelf te zijn ten alle tijde. Geen verrassingen of dubbele bodems bij hem te vinden
Nope, de 2 zussen en oudste broer he, vlak die ook niet uit. Lijkt de boel bij elkaar te willen houden maar die vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is fijn, hij is zoals hij is.Goed van hem, stoïcijns de eer aan jezelf houden.
Maar ja, dan de rest van de zussen. Dat zal niet mals zijn.
Help het je hopen maar dat heeft niet veel te maken met een momentopname als het goed isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Op naar bed. Morgen weer naar de huisarts voor bloedprikken. Hopelijk zijn de suikerwaardes weer omlaag. Ik heb bewust geen alcohol gedronken of gekke dingen gegeten vandaag
Omdat het leuk is in Enkhuizen?quote:Op maandag 30 mei 2011 07:13 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen. Waarom ben ik ook zo gek om naar Enkhuizen te gaan als ik de volgende ochtend (dat is nu dus) aan het werk moet in Wageningen?
omdat ik er gisterenavond nog zelf ben heengegaan. Gelukkig hoef en ga ik de rest van de week nergens heen.quote:
Lijkt me van niet, toch? Er wordt niet voor niets nuchter getest. En alcohol en zo is niet 1-2-3 uit je bloed verdwenen volgens mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Help het je hopen maar dat heeft niet veel te maken met een momentopname als het goed is
echt kut klote. Ik weet t want heb zelf ook vaak verdriet om mijn familie (met name zusje). Maar kleine ruzie tussen jullie is helemaal niet nodig daarover en maakt B. nog verdrietiger..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Vreselijk balen om die familie-omstandigheden van B.
Zelfs even een soort klein ruzietje met haar daarover gehad.
Wat een ongelofelijke eikels zijn het, die broers en zussen, behalve die ene die het al door had en gebroken was met de familie.
lolquote:Op maandag 30 mei 2011 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
op kantoor. Mail van baas of ik vandaag een document wil invullen en opsturen. Ik scroll naar beneden, staat er mail van een organisatie naar baas op 4 mei (!) dat hij binnen 28 dagen document op moet sturen. Hoe typisch
Gezellige derde helft?quote:
Bleh, wat was je suiker?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Bloedwaarde weer niet goedzo afspraak bij de huisarts.
Wat jammer!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, taarten voor welke gelegenheid?en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden
heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
Dikke kus voor jou ookquote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, taarten voor welke gelegenheid?en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden
heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
och jee....ik snap dat dat heel spannend is!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag!![]()
Oei, spannend ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag!![]()
Taartentas vragen bij de Hema?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taartenStraks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht
Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalenquote:
van harte! Wat leuk dat jij taarten voor haar baktquote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taartenStraks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht
Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
hoogstens 30 cent maar denk dat je er wel eentje meekrijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalen
Is het een afwijzing?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik em nu open ben ik ws rest van de dag niet blij maar mn adem stokt dus kan em net zo goed openen. Nou, vooruit dan maar... Ze weten t te snel, dat is niet goed. Er staat als onderwerp 'Your Application'. Standaard afwijzing.
net geopend en ja........quote:
Gefeliciteerd met je mamsquote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Ach wat jammer!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net geopend en ja........morgenochtend word ik gebeld voor de reden (zelf net gelijk gebeld). Jeminee (traantjes nu hier ook al voelde ik het aan)
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
net geopend en ja........morgenochtend word ik gebeld voor de reden (zelf net gelijk gebeld). Jeminee (traantjes nu hier ook al voelde ik het aan)
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
*hugs*quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komenquote:
oh fijn zoquote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komen
Mooi zo!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komen
quote:
ga hem daar gewoon halen danquote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zie net dat mijn iPad nog bij TNT in het depot ligt
Die gedachte kwam net wel bij me op jaquote:
Douche zequote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
zo, uitgezweet(net 6 km gerend en het is best warm al) dus tijd voor de douche!
nee kan niet, er is nu ook weer een stop in solli's. Ik kan niet schuchter geweest zijn zoals bij Arke. Maar ze zochten iemand voor in t plaatje en ik pas daar niet in zal ik denk te horen krijgen. Op dit moment kan feedback me niet zo schelen trouwens.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef MissHobje het volgende:
FFt! jammer!! maar wellicht is het morgen goede feedback om direct te verbeteren en kun je aanstonds daar weer solliciteren? of kan dat standaard niet?
Sterkte hoor meis
Het is echt al warmquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
heb net van UPS een iPad 2 ontvangen, voor baas. Morgen heb je vast je iPad, of vanmiddag.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zie net dat mijn iPad nog bij TNT in het depot ligt
lekkur! mijn sporten staat op een maga laag pitje, mijn lijf wil gewoon absoluut niet, ik fiets wel zo veel mogelijk, en ben nu aan het kijken voor een simpel warm water zwembad in de buurt om daar baantjes te kunnen trekken..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Zo slecht gaat het dus niet in de notenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb net van UPS een iPad 2 ontvangen, voor baas. Morgen heb je vast je iPad, of vanmiddag.
En WZZquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Dat is wel erg jammer meis, maar ik hoop dat er snel nog iets anders leuks voor je bij zit![]()
Ff focussen daarop meis, ook al is dat heel moeilijk
verder kijken naar een admin baan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Dat is wel erg jammer meis, maar ik hoop dat er snel nog iets anders leuks voor je bij zit![]()
Ff focussen daarop meis, ook al is dat heel moeilijk
Goedzoquote:Op maandag 30 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alles komt ooit goed geloof ik in
nee dat zeg ik ook vaak maar helpt niet, ik krijg niksquote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het dus niet in de noten
Wat moet een persoon met zoveel iPhones?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ook vaak maar helpt niet, ik krijg niksbaas heeft ook twee iPhones 1, verder een 2,3 en een 4.
Een antiek museum beginnen. Of hij houdt er meerdere vrouwen op na.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat moet een persoon met zoveel iPhones?
als je lijf niet wilt is het lastig idd maar zwemmen is toch prima? Lekker boeiend dat het tussen de oudjes is, ben je iig de snelstequote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekkur! mijn sporten staat op een maga laag pitje, mijn lijf wil gewoon absoluut niet, ik fiets wel zo veel mogelijk, en ben nu aan het kijken voor een simpel warm water zwembad in de buurt om daar baantjes te kunnen trekken..
(heb al iets op het oog, hehe dan maar tussen de oudjes)
Oja dan is het wel handigquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een antiek museum beginnen. Of hij houdt er meerdere vrouwen op na.
Om het te verplichten vind ik sowieso een beetje stom, maar ik begrijp waar de mannen vandaan komenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas geen korte rokjes bij badminton
Hoe flauw
Wordt bij mijn ouders afgeleverdquote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ben je de hele dag thuis? anders mis je hem straks
Altijd leuk om dan de hele middag te moeten wachten.....quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt bij mijn ouders afgeleverdEn ik zit vanmiddag van 1 -4 verplicht thuis omdat de warmtemeters worden opgenomen
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd leuk om dan de hele middag te moeten wachten.....
Dat is dan wel weer een voordeelquote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaNiet
En ik moet eigenlijk ook ff opruimen voor die gast komt
Dus ik ga zo maar ff aan de bak!
Jajajaquote:Op maandag 30 mei 2011 11:25 schreef freecell het volgende:
Noujaaa, nog één middagje erbij kan best!
Als in met trace code? Hij zegt ook twee keer onderweg, maar dan bedoelen ze dat niet helemaal letterlijkquote:
Je moet dan ook heul niet bij de Apple Store zelf kijken maar bij TNT waar die van mij mee afgeleverd gaat worden!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als in met trace code? Hij zegt ook twee keer onderweg, maar dan bedoelen ze dat niet helemaal letterlijk
quote:30 May 2011 11:00:57 Leidschendam Out For Delivery.
Ik kreeg pas vlak van tevoren een code van UPSquote:Op maandag 30 mei 2011 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dan ook heul niet bij de Apple Store zelf kijken maar bij TNT waar die van mij mee afgeleverd gaat worden!
[..]
Om te shoppen, buiten de meir, is de stadsfeestzaal echt heel erg leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef LieLie het volgende:
DE! Goed dat ik je nog even voorbij zie komen.
Heb jij nog leuke shop of culi tips in Antwerpen?
geen idee maar krijg er helaas geen cadeauquote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat moet een persoon met zoveel iPhones?
kan nog behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je lijf niet wilt is het lastig idd maar zwemmen is toch prima? Lekker boeiend dat het tussen de oudjes is, ben je iig de snelste
is niet mn allereerste solli ooit hequote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
FF, wat jammer toch![]()
![]()
ff boos/verdrietig zijn etc. en als ze bellen met feedback dan toch even goed opletten, dit is gewoon een leermoment. Je bent al superveel verder dan de eerste sollicitatie bij Arke
Jij bent niet veranderd, de rest is veranderd. Daarom is feedback nuttig.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet mn allereerste solli ooit heheel aardig van je maar heb t idee dat je denkt dat ik totaal nog geen ervaring heb
. En juist daarom baal ik van mezelf want 3 jaar geleden werd ik bijna overal aangenomen en nu lijkt t alsof ik stom ben geworden.
Nee hoezo? Sollicitatie bij een luchtvaartmaatschappij of touroperator vereist andere skills dan bij een bank of een notenfabriek. Niet alleen je CV zul je op details moeten aanpassen, maar ook jezelf. Om die congruentie te bereiken heb je gewoon een leercurve doorgaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet mn allereerste solli ooit heheel aardig van je maar heb t idee dat je denkt dat ik totaal nog geen ervaring heb
. En juist daarom baal ik van mezelf want 3 jaar geleden werd ik bijna overal aangenomen en nu lijkt t alsof ik stom ben geworden.
Ja, en de economie is als een pudding in elkaar gezakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij bent niet veranderd, de rest is veranderd. Daarom is feedback nuttig.
Komende 5 jaar vaste lage rente bij de IB Groepquote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en de economie is als een pudding in elkaar gezakt.
Da's minderquote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kreeg pas vlak van tevoren een code van UPS
dat is tofquote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komende 5 jaar vaste lage rente bij de IB Groep![]()
![]()
![]()
yep. ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bijna bruiloft..vlg week zaterdag
Ik volgde mijn laptop ook zoquote:Op maandag 30 mei 2011 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dan ook heul niet bij de Apple Store zelf kijken maar bij TNT waar die van mij mee afgeleverd gaat worden!
[..]
Mijn moeder heeft gevraagd of ik een appeltaart en een cheesecake wilde maken en so be it.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef AnneX het volgende:
En Isa ? welke twee taarten heb je gemaakt.
én gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
Vanavond lees ik wel terug: de rest van de dag onderweg.
Fijn overleg met dwarsliggende collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |