1 bui, gisteravond onder het etenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten.
Nog veel regen gehad?
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentquote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef freecell het volgende:
1 bui, gisteravond onder het etenDus maar binnen gegeten, maar we hebben echt een hele grote tent
![]()
De rest van de tijd eigenlijk geen regen!
aaawquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa, was onwijs tof
Alleen nu heeft de oudste waterpokken
en je tentje waterdicht zijn!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentAlleen dan moet het wel over zijn als je opstaat
Oh ja! Met regen slaap je zo lekker!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Alhoewel het vannacht behoorlijk heeft geregend in Assen en toen dacht ik nog aan jullie dat dat tiktiktik geluid zo heeeerlijk is als je in een tentje aan het slapen bentAlleen dan moet het wel over zijn als je opstaat
Eh ja, dat was Dude's probleem toch?quote:
Naast zijn Uggsquote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]straks gaat ie nog naast 'zn schoenen' lopen
Knip je z'n pootjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naast zijn Uggsmaar momenteel zijn z'n pootjes weer kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
De uitslover
De hond of dat baasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En wat kijkt Sam verbeten!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
De tweede foto van vliegende Sam en die oren !![]()
![]()
Lie, nog leuke iPad applicaties gevonden?quote:
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf Villagequote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lie, nog leuke iPad applicaties gevonden?
vd week was er op de Limbursge tv een actie voor alzheimer, om aandacht ervoor te vragen enzoquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Net in het Journaal en zeker de moeite waard voor (beroepsmatig) of ander geïnteresseerden in de ziekte van Alzheimer, een interactieve site waarin je allerlei verschillende standpunten kunt beleven, die van de patiënt, z'n omgeving en de verzorgenden. Met uitleg erbij als je dat wilt:
http://www.alzheimerexperience.nl/
quote:De actie L1mburg Helpt - geef om Alzheimer heeft donderdagavond zeker 273.495 euro opgeleverd
Interessantquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Net in het Journaal en zeker de moeite waard voor (beroepsmatig) of ander geïnteresseerden in de ziekte van Alzheimer, een interactieve site waarin je allerlei verschillende standpunten kunt beleven, die van de patiënt, z'n omgeving en de verzorgenden. Met uitleg erbij als je dat wilt:
http://www.alzheimerexperience.nl/
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf VillageEn Asphalt 6 is een tof race-spelletje, maar nu niet meer in de aanbieding zoals laatst geloof ik. En Flipboard is heel tof. Garageband is ook grappig, maar wel betaald (maar was verplicht voor mrLie, dus die kon ik nu ook gratis op die van mij zetten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door TAV74 op 29-05-2011 21:46:21 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik vond net dit:quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm... Ik gebruik veel Twitter, Friendly (facebook), IMO (messenger). En Fruit Ninja is grappig, en Smurf VillageEn Asphalt 6 is een tof race-spelletje, maar nu niet meer in de aanbieding zoals laatst geloof ik. En Flipboard is heel tof. Garageband is ook grappig, maar wel betaald (maar was verplicht voor mrLie, dus die kon ik nu ook gratis op die van mij zetten).
LogmeIn Ignition?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...nerd dilemma's hierIk vond een toffe app om mijn PC remote over te nemen voor iPad en iPhone. Kost alleen 24 EUR
En de PC moet aan staan (uiteraard). Maar eigenlijk wil ik gewoon mijn fileserver kunnen benaderen vanaf waar dan ook. Dat kan ik regelen door poorten open te zetten in mijn firewall. Dat levert alleen weer beveiligingsrisico's op.
Bah....het leven van een nerd gaat niet ook over rozen
Ohja, die NRC heb ik ook iddquote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond net dit:
http://weblogs.nrc.nl/nrc(...)to-app-voor-de-ipad/
http://www.guardian.co.uk/mobile/ipad/eyewitness
Misschien wel coolNieuwsfoto's zijn altijd tof!
Jailbreaken doe ik niet aanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LogmeIn Ignition?
Heb een gejailbreakte iPhone, dus heb deze app illegaal gratis.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel procent van de opbrengst krijg jij voor deze subtiele reclame Steer?
ja toeval lijkt het me niet echt iddquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
FC ( ik was even vergeten dat jullie dit we gingen kamperen)
Deze meneer gaat geld verdienen aan wat Tara vorig jaar voor jullie had uitgeknobbeld:
http://www.flipvandoorn.nl/website/?p=372
Logmein werkt altijd zonder problemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jailbreaken doe ik niet aanMaareh...wat vind je van die tool?
Mooi gevangen in volle aktiequote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Bovenste hondje is Walker, Sam was hevig verliefd op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |