quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Bloedwaarde weer niet goedzo afspraak bij de huisarts.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, taarten voor welke gelegenheid?en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden
heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
Dikke kus voor jou ookquote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, taarten voor welke gelegenheid?en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden
heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
och jee....ik snap dat dat heel spannend is!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag!![]()
Oei, spannend ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag!![]()
Taartentas vragen bij de Hema?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taartenStraks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht
Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalenquote:
van harte! Wat leuk dat jij taarten voor haar baktquote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taartenStraks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht
Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
hoogstens 30 cent maar denk dat je er wel eentje meekrijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalen
Is het een afwijzing?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik em nu open ben ik ws rest van de dag niet blij maar mn adem stokt dus kan em net zo goed openen. Nou, vooruit dan maar... Ze weten t te snel, dat is niet goed. Er staat als onderwerp 'Your Application'. Standaard afwijzing.
net geopend en ja........quote:
Gefeliciteerd met je mamsquote:Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikke kus voor jou ook
Ach wat jammer!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net geopend en ja........morgenochtend word ik gebeld voor de reden (zelf net gelijk gebeld). Jeminee (traantjes nu hier ook al voelde ik het aan)
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
net geopend en ja........morgenochtend word ik gebeld voor de reden (zelf net gelijk gebeld). Jeminee (traantjes nu hier ook al voelde ik het aan)
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
*hugs*quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komenquote:
oh fijn zoquote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komen
Mooi zo!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
6.1. Balen. Maar goed....gesprek met de huisarts was dus omdat ik pas over een jaar terug hoef te komen
quote:
ga hem daar gewoon halen danquote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zie net dat mijn iPad nog bij TNT in het depot ligt
Die gedachte kwam net wel bij me op jaquote:
Douche zequote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
zo, uitgezweet(net 6 km gerend en het is best warm al) dus tijd voor de douche!
nee kan niet, er is nu ook weer een stop in solli's. Ik kan niet schuchter geweest zijn zoals bij Arke. Maar ze zochten iemand voor in t plaatje en ik pas daar niet in zal ik denk te horen krijgen. Op dit moment kan feedback me niet zo schelen trouwens.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef MissHobje het volgende:
FFt! jammer!! maar wellicht is het morgen goede feedback om direct te verbeteren en kun je aanstonds daar weer solliciteren? of kan dat standaard niet?
Sterkte hoor meis
Het is echt al warmquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
heb net van UPS een iPad 2 ontvangen, voor baas. Morgen heb je vast je iPad, of vanmiddag.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zie net dat mijn iPad nog bij TNT in het depot ligt
lekkur! mijn sporten staat op een maga laag pitje, mijn lijf wil gewoon absoluut niet, ik fiets wel zo veel mogelijk, en ben nu aan het kijken voor een simpel warm water zwembad in de buurt om daar baantjes te kunnen trekken..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Zo slecht gaat het dus niet in de notenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb net van UPS een iPad 2 ontvangen, voor baas. Morgen heb je vast je iPad, of vanmiddag.
En WZZquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Dat is wel erg jammer meis, maar ik hoop dat er snel nog iets anders leuks voor je bij zit![]()
Ff focussen daarop meis, ook al is dat heel moeilijk
verder kijken naar een admin baan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Dat is wel erg jammer meis, maar ik hoop dat er snel nog iets anders leuks voor je bij zit![]()
Ff focussen daarop meis, ook al is dat heel moeilijk
Goedzoquote:Op maandag 30 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alles komt ooit goed geloof ik in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |