abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97486611
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Bloedwaarde weer niet goed :( zo afspraak bij de huisarts.
-O- succes bij de huisarts
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97486636
Bluezz; wanneer ben je jarig? En concert kado, leuk ^O^
pi_97486862
Zo, sinds half 8 al twee taarten klaar :9

Bluezz, je gevoel zegt je waarschijnlijk 'ja maar het is familie...' en de realiteit is gewoon dat je die mensen waarschijnlijk nooit zelf als vrienden of kennissen had gehad als het geen familie was geweest. Helaas. Ik verlang ook regelmatig terug naar 'hoe het was', maar hoe het was in mijn hoofd is denk ik niet hoe het was in het echt 8-) Als je me nog kan volgen ;) Dikke kus :*

en golfer, geen kleine ruzietjes maken over dat soort zaken, het doet waarschijnlijk al pijn genoeg en jouw steun is meer dan welkom :* maar wel een tof cadeau!!

P, da's balen. Hoe hoog was je suiker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97487065
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Gezellige derde helft? ;)

:Y
Seizoensafsluiting
  maandag 30 mei 2011 @ 09:52:47 #205
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97487095
Bluezzz extra knuf voor jou :*

P! succes bij dok!

en allemaal goedemorgen op deze zon overgoten dag *O*
Effe nu mijn landbroodje verder kneden :9
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_97487334
Ik weet vandaag niet waar ik zal beginnen. Nou ja, ik heb al boodschapjes gedaan en ik ga zo eerst naar de huisartsassistente. (3x woordwaarde :+ )
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487437
Isa, taarten voor welke gelegenheid? *O* en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden :{ heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
pi_97487460
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, taarten voor welke gelegenheid? *O* en wil iemand me wegtrekken hier ajb? Ben nu al gek aan t worden. Weer n kutmailtje en straks komt hij vast ff schelden :{ heb nu al hoofdpijn. Vnv weer vacatures kijken en anders ga ik wel hamburgers flippen bij McDonalds...
:* op je hoofd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487584
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Dikke kus voor jou ook :*

Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taarten :Y Straks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht :D

Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97487585
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag! :{ :{
pi_97487594
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
HELP! Ik heb mail van KLM in mn box en durf em niet te openen want dit is de uitslag! :{ :{
och jee....ik snap dat dat heel spannend is! :*
pi_97487605
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei, spannend ja! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487617
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder is vandaag jarig, vandaar de taarten :Y Straks nog verzinnen hoe ik dat op de fiets ga vervoeren... Niet zo goed over na gedacht :D

Als hij begint te schelden gewoon zeggen dat hij zelf laks en laat is en jij je best doet.
Taartentas vragen bij de Hema?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487631
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef krakkemieke het volgende:

Taartentas vragen bij de Hema?
Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalen :Y
pi_97487660
quote:

[..]

van harte! Wat leuk dat jij taarten voor haar bakt O+ ja hij stuurt net of ik wat wil zoeken wat een collega aan hem vraagt om te zoeken :') en ik erger me ook te snel nu, een nieuw iemand zal er vast geen moeite mee hebben.
pi_97487688
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik al aan te denken. Wil er best een beetje voor betalen :Y
hoogstens 30 cent maar denk dat je er wel eentje meekrijgt :)
pi_97487745
Open vanaf 10:00 *O*
pi_97487748
als ik em nu open ben ik ws rest van de dag niet blij maar mn adem stokt dus kan em net zo goed openen. Nou, vooruit dan maar... Ze weten t te snel, dat is niet goed. Er staat als onderwerp 'Your Application'. Standaard afwijzing.
pi_97487756
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
LOL! :D
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487766
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
jeee ^O^
pi_97487809
Morning :W
Aan het zonnetje te zien moet het een goede dag worden
pi_97487896
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik em nu open ben ik ws rest van de dag niet blij maar mn adem stokt dus kan em net zo goed openen. Nou, vooruit dan maar... Ze weten t te snel, dat is niet goed. Er staat als onderwerp 'Your Application'. Standaard afwijzing.
Is het een afwijzing? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97487967
ff, wat is het nou?
pi_97488008
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Is het een afwijzing? :?
net geopend en ja........ :'( morgenochtend word ik gebeld voor de reden (zelf net gelijk gebeld). Jeminee (traantjes nu hier ook al voelde ik het aan) :'(
  maandag 30 mei 2011 @ 10:29:08 #225
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97488066
quote:

[..]

Gefeliciteerd met je mams *O* :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')