geen idee maar krijg er helaas geen cadeauquote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat moet een persoon met zoveel iPhones?
kan nog behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je lijf niet wilt is het lastig idd maar zwemmen is toch prima? Lekker boeiend dat het tussen de oudjes is, ben je iig de snelste
is niet mn allereerste solli ooit hequote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
FF, wat jammer toch![]()
![]()
ff boos/verdrietig zijn etc. en als ze bellen met feedback dan toch even goed opletten, dit is gewoon een leermoment. Je bent al superveel verder dan de eerste sollicitatie bij Arke
Jij bent niet veranderd, de rest is veranderd. Daarom is feedback nuttig.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet mn allereerste solli ooit heheel aardig van je maar heb t idee dat je denkt dat ik totaal nog geen ervaring heb
. En juist daarom baal ik van mezelf want 3 jaar geleden werd ik bijna overal aangenomen en nu lijkt t alsof ik stom ben geworden.
Nee hoezo? Sollicitatie bij een luchtvaartmaatschappij of touroperator vereist andere skills dan bij een bank of een notenfabriek. Niet alleen je CV zul je op details moeten aanpassen, maar ook jezelf. Om die congruentie te bereiken heb je gewoon een leercurve doorgaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet mn allereerste solli ooit heheel aardig van je maar heb t idee dat je denkt dat ik totaal nog geen ervaring heb
. En juist daarom baal ik van mezelf want 3 jaar geleden werd ik bijna overal aangenomen en nu lijkt t alsof ik stom ben geworden.
Ja, en de economie is als een pudding in elkaar gezakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij bent niet veranderd, de rest is veranderd. Daarom is feedback nuttig.
Komende 5 jaar vaste lage rente bij de IB Groepquote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en de economie is als een pudding in elkaar gezakt.
Da's minderquote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kreeg pas vlak van tevoren een code van UPS
dat is tofquote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komende 5 jaar vaste lage rente bij de IB Groep![]()
![]()
![]()
yep. ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bijna bruiloft..vlg week zaterdag
Ik volgde mijn laptop ook zoquote:Op maandag 30 mei 2011 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dan ook heul niet bij de Apple Store zelf kijken maar bij TNT waar die van mij mee afgeleverd gaat worden!
[..]
Mijn moeder heeft gevraagd of ik een appeltaart en een cheesecake wilde maken en so be it.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef AnneX het volgende:
En Isa ? welke twee taarten heb je gemaakt.
én gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
Vanavond lees ik wel terug: de rest van de dag onderweg.
Fijn overleg met dwarsliggende collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |