Voor jou toch geen reden om je aangesproken te voelen?quote:
Noessssssssssssssssssquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
Pooooo....ik ga even lekker tv kijken....beter beter
Laat maar Deisy.....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou toch geen reden om je aangesproken te voelen?
Nou nee, ik voel me door jou aangesproken op iets waar ik me niet van bewust ben, dus ik zou graag willen weten wat je bedoelt.quote:
Uhmmmm, ik ben het spoor bijsterquote:
Nou ja ik sta er dan ook om bekend he?quote:
Je hebt je haarkleur niet meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik sta er dan ook om bekend he?
Spoor wasda?
En bedanktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je haarkleur niet mee![]()
Maar zo nu en dan gaat het mij ook boven me pet
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je haarkleur niet mee![]()
Maar zo nu en dan gaat het mij ook boven me pet
Check mijn PIquote:
Uit pure paniek zag ik je PI nietquote:
Ja, goffer, er zijn er om minder weggelopen vanavond.quote:
Laat ze lekker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, goffer, er zijn er om minder weggelopen vanavond.
Et tu, Brute?quote:
Gelukkig mijn fohn doet het namelijk nietquote:
Een beetje blondje heeft een back up fohn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig mijn fohn doet het namelijk niet
Weet je zeker dat je geen stopcontact wenst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Een beetje blond weet niet wat back up isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje blondje heeft een back up fohn.
Een beetje blondje koopt een cabrio om het haar te drogenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje blondje heeft een back up fohn.
Maar hoe weet je dan dat het aan de stekker ligt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niks, want ik ben blondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het aan de stekker ligt?
Wat is een Brittje?quote:
Ik ben veul blonTerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Het toppunt van blondje, blonder kun je echt niet worden.
Oh God, jij gaat eind juni klapjes krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Het toppunt van blondje, blonder kun je echt niet worden.
Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
http://www.youtube.com/user/fcbarcelona?blend=1&ob=4
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getraptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleet
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getrapt
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje van
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt paktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijken
zet maar ff ned 3 op terugblik Ssportquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreft
*pikt meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
* Op lijstje zetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt 'm straks oppikken van m'n nasje
Lijkt mij normaal, ik heb daar nog nooit veel hersenen gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
quote:
en hoe was de zetelverdeling?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, daar komen geen 17 mensen op af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit nu naar Blood in Blood out te kijken en dat begint nu toch wel wat te draaien
* kijkt naar z'n geboortedatum en constateert dat er gezien de overeenkomsten geen onoverkomelijke problemen zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3
Alleen wel dramatisch lang, dacht ik... Ik heb 'm gewoon netjes op DVD.
Modder of gewoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik gaan matten, hebben we al afgesproken.
Ik hou dervanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik gaan matten, hebben we al afgesproken.
Huh?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe je films allemaal branden en netjes inpakken Ian?
Met een strikje, toch ian?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe je films allemaal branden en netjes inpakken Ian?
Zeker niet over politiek gehad? Maar je bent wel weer vroeg thuisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
50-50, maar er was geen Henk of Ingrid.
Als ik naar share wil, doet hij het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat doet ie dan Kally, moet ie een pak slaag?
Je hebt me gebandquote:
Je moet naar public, niet naar sharequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik naar share wil, doet hij het niet
ik krijg herladen.
Nee bijna 2 flessen wijn opquote:
omg, wat heb ik gedaan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam, de hoofdletter, waar is 'ie!?
Maar als je koopt pakken ze het toch zeker wel in en strikje om? En als je lief hebt die je dat toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muhquote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Mijn prachtige dvd-collectiequote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muh
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?quote:
...quote:
Moet ik een karretje voor je timmeren?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?
Neeeeee, ik wil hem niet nog een keer verdrietig maken, onze grootheidquote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?
Wat is GTST?quote:
Bachman turner overdrive vergelijken met Tony juniorquote:Op zondag 29 mei 2011 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dezelfde.
[/quot[quote]Op zondag 29 mei 2011 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dezelfde.
Schat, je post 2 dezelfde youtubes.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Bachman turner overdrive vergelijken met Tony junior
Ja /carequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
Zoek dan zelf even op you tube![]()
Ik zeg net dat ik bijna 2 flessen wijn op heb
Lieverd, je hoeft mij niets uit te leggenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
Ik zeg net dat ik bijna 2 flessen wijn op heb
Sorry, maar is het erg dat ik nu dubbel ligquote:
Laat die gezellige dame 's even lekker d'r gangetje gaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die gaat hier niet achter de draaitafel
Zijn er gezellige dames op de BBQ?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die gezellige dame 's even lekker d'r gangetje gaan?
Ik vind mezelf geniaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, maar is het erg dat ik nu dubbel lig
God wat ben ik toch blond
Dus jij wil wel vier keer achter elkaar "Sitting on the dock of the bay"quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die gezellige dame 's even lekker d'r gangetje gaan?
Ik vind jou ook geniaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geniaal.
Ik kan de in een deuk lig smiley op mijn mobiel.
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je speciaal bent, iedereen vindt Deis geniaal
Ik jou ookquote:
Ik vind jou ook genitaalquote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geniaal
Omdat je mij geniaal vindt.
Pfff, ik doe helemaal niks mutsquote:Op zondag 29 mei 2011 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
-O_quote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf eens uit de buurt van mijn strakke lipjes
Swypen, ammehoela.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:40 schreef mootie het volgende:
Deis, ouwe ransbak. Gewoon doen alsof het een ongelukje was.
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef Toverheks het volgende:
zal er wel eens ff goeie muziek ingooien hier
dit is zo een mooi nummertje met mooie tekstquote:
Ik ben er heel goed in, maar ik ben dan ook geniaalquote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wist tot één minuut geleden niet wat swypen was
Er gaat iets mis! Ik zie alleen maar Marvin Gaye shit!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is zo een mooi nummertje met mooie tekst![]()
Ok mate!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in, maar ik ben dan ook geniaal
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in, maar ik ben dan ook geniaal
godver wie doet zo iets echt he al die shitquote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er gaat iets mis! Ik zie alleen maar Marvin Gaye shit!
Nou, inderdaad!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
godver wie doet zo iets echt he al die shit
quote:
Ik weet ook niet hoe het komt, ik heb nog wel gedoucht vanavond.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, Deisus, jaag je nou nóg een user weg?
Zo ongeveer de allerlaatstequote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, Deisus, jaag je nou nóg een user weg?
Of huilend naar de clubquote:Op zondag 29 mei 2011 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Straks zijn wij aan de beurt. Gaat Deis tegen ons tekeer tot we huilend naar bed gaan.
Bij mij branden de tranen al achter de ogen. Moots houdt mij nog wat overeind, achterlangsquote:Op zondag 29 mei 2011 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Straks zijn wij aan de beurt. Gaat Deis tegen ons tekeer tot we huilend naar bed gaan.
als ik jou ook weg krijg ben ik echt geniaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:57 schreef Kally het volgende:
Ik ben er nog
Maar ik heb een plaat voor mijn kop
Deis ik ga nergens
...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moots houdt mij nog wat overeind, achterlangs
Ik ben bang dat je na twee flessen wijn die blonde nergens meer krijgtquote:Op zondag 29 mei 2011 01:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als ik jou ook weg krijg ben ik echt geniaal.
Achterlangs via de zure sloot zeker.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij branden de tranen al achter de ogen. Moots houdt mij nog wat overeind, achterlangs
Hulde als het je luktquote:Op zondag 29 mei 2011 01:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als ik jou ook weg krijg ben ik echt geniaal.
Afserveren en doorgaan. Geniaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achterlangs via de zure sloot zeker.
Dat schijnt een populair route te zijn.
Next!
Ik heb er inmiddels 2 opquote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je na twee flessen wijn die blonde nergens meer krijgt
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Next!
Route 69quote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Next!
let me shine!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is niet alleen geniaal, ze schijnt ook nog! Wat wÃl je nog meer!?
Als ik nu zeg dat jij het bent, ben je dan kwaad? Want ik heb een beetje het gevoel dat jij nijdig zit te wezen terwijl dat nergens voor nodig isquote:Op zondag 29 mei 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
wie is er hier een zure sloot dan als ik vragen mag???
Niet wie, maar wat.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
wie is er hier een zure sloot dan als ik vragen mag???
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:06 schreef Kally het volgende:
Lekker boeien wie een zure sloot is, iemand een haaltje?
Wel hè? Bijna.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit is een beetje old fashioned SC, zo hoort ie wel te zijn
quote:
Ik ben niet ouderwetsquote:Op zondag 29 mei 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verziek het dan niet met je hartjes smiley.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trap 'm op zijn apemoer!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verziek het dan niet met je hartjes smiley.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij het bent, ben je dan kwaad? Want ik heb een beetje het gevoel dat jij nijdig zit te wezen terwijl dat nergens voor nodig is
That's mequote:Op zondag 29 mei 2011 01:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verziek het dan niet met je hartjes smiley.
Ja dus /carequote:
Dat zei bonny ookquote:Op zondag 29 mei 2011 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus /care
Ik geniet gewoon van het leven
Ik heb een note waarin staat, ben jij Bonnie van Clydequote:
Hey, ook ik heb het kudt, maar weet je? Het is te kortquote:
Daarom, feestjesquote:Op zondag 29 mei 2011 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, ook ik heb het kudt, maar weet je? Het is te kort
Me like partiesquote:
Ik geloof dat ik heel erg moetquote:Op zondag 29 mei 2011 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hallo, hallo, hallo, kan iemand Moots even checken, ze denkt dat ze moet plassen
Ik dans al een paar uurquote:
en toen ben je gaan zuipenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een note waarin staat, ben jij Bonnie van Clyde
Toen was ik even niet zo lief
Ik denk dat je onderhand een schone broek moet.quote:
Kom langs, ik maak wel een bed voor jequote:
Ik ben alcoholistquote:
Bij mij kan dat hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga nou niet zo doen want ik doe dat soort dingen
Echt nietquote:Op zondag 29 mei 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezellughquote:Op zondag 29 mei 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
hoppa Ian naar Kally heb je leuk weekend gewoon doen
quote:
Ohjaaaa.. sorryquote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kksssttttttt er is er maar eentje en dat ben IK
Kiek moar uut, straks benne gij uut den wereldquote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een ellende
Kally is de keunigin niet heur..
*peuk opsteekt*
waarom is toch leuk spontaan, gewoon doen en gewoon durven gewoon eens gek doenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga die jongen nou niet aan zitten moedigen, daar komt toch alleen maar ellende van?
Joh, meid, dat ben ik al 21 jaaar!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Kiek moar uut, straks benne gij uut den wereld
oke dan is het goed, ben niet zo makelijk hoorquote:
Wie is kElly?quote:
Ik ben heul de killer bee queenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, ge bende de keuniging niet heur.. Wat een ellende..
Slaap lekker poes, heks!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef Toverheks het volgende:
maar ben naar bed, o nee daar lig ik al 3 dagen in, wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
Beterschap lief heksjequote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef Toverheks het volgende:
maar ben naar bed, o nee daar lig ik al 3 dagen in, wens jullie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
Jij moet ook op alles een domper gooienquote:
Hoofdletter, verdomme!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:36 schreef Toverheks het volgende:
is nu stil ian is zijn tas aan het inpakken
Nette? Ow, ik druip wel afquote:
Ja nietquote:
Je weetzquote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
Heeft Kally leren banken?
Hoe doe je dat banken, Kally?
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah, ik zag jij eens in enkel een boxershort!
Net zoals ze heeft leren pijpen!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
Heeft Kally leren banken?
Hoe doe je dat banken, Kally?
Jeweetzelluf JONGUHquote:
Wel als PatriQue89 naar je zit te loerenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, in mijn hoofd is dat ranzig. Is dat ranzig?
Oi, das wel mijn relnichtquote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel als PatriQue89 naar je zit te loeren
Ja hallo, jij stond opeens in je boxer..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel als PatriQue89 naar je zit te loeren
Over je heen gebogen?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hallo, jij stond opeens in je boxer..
Misschien wil Kally me wel delen!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:09 schreef mootie het volgende:
Oo mag ik ook een relnicht? Wie heeft er nog een over?
ja de tyfus, ik deel je al met Doortjequote:
Whutquote:
Ik geef niks, je mag erom vechtenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als je hem weggeeft is het toch niet echt meer.
Maar, ik ben geen afgelikte boterham hoor ..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als je hem weggeeft is het toch niet echt meer.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Kally het volgende:
Alsof hij bij mij de kans krijgen een afdankertje te worden
O ja faalquote:
Dat kan toch niet als relnicht?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een ijsklontje in mijn boxer..
de gedachte van 2 vechtende vrouwen om mij
Neem ze gewoon gezellig allebei mee?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een ijsklontje in mijn boxer..
de gedachte van 2 vechtende vrouwen om mij
Ja bakkes kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |