Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
http://www.youtube.com/user/fcbarcelona?blend=1&ob=4
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getraptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleet
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getrapt
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje van
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt paktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijken
zet maar ff ned 3 op terugblik Ssportquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreft
*pikt meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
* Op lijstje zetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt 'm straks oppikken van m'n nasje
Lijkt mij normaal, ik heb daar nog nooit veel hersenen gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
quote:
en hoe was de zetelverdeling?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, daar komen geen 17 mensen op af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit nu naar Blood in Blood out te kijken en dat begint nu toch wel wat te draaien
* kijkt naar z'n geboortedatum en constateert dat er gezien de overeenkomsten geen onoverkomelijke problemen zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3
Alleen wel dramatisch lang, dacht ik... Ik heb 'm gewoon netjes op DVD.
Modder of gewoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik gaan matten, hebben we al afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |