Voor jou toch geen reden om je aangesproken te voelen?quote:
Noessssssssssssssssssquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
Pooooo....ik ga even lekker tv kijken....beter beter
Laat maar Deisy.....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou toch geen reden om je aangesproken te voelen?
Nou nee, ik voel me door jou aangesproken op iets waar ik me niet van bewust ben, dus ik zou graag willen weten wat je bedoelt.quote:
Uhmmmm, ik ben het spoor bijsterquote:
Nou ja ik sta er dan ook om bekend he?quote:
Je hebt je haarkleur niet meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik sta er dan ook om bekend he?
Spoor wasda?
En bedanktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je haarkleur niet mee![]()
Maar zo nu en dan gaat het mij ook boven me pet
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je haarkleur niet mee![]()
Maar zo nu en dan gaat het mij ook boven me pet
Check mijn PIquote:
Uit pure paniek zag ik je PI nietquote:
Ja, goffer, er zijn er om minder weggelopen vanavond.quote:
Laat ze lekker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, goffer, er zijn er om minder weggelopen vanavond.
Et tu, Brute?quote:
Gelukkig mijn fohn doet het namelijk nietquote:
Een beetje blondje heeft een back up fohn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig mijn fohn doet het namelijk niet
Weet je zeker dat je geen stopcontact wenst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Een beetje blond weet niet wat back up isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje blondje heeft een back up fohn.
Een beetje blondje koopt een cabrio om het haar te drogenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje blondje heeft een back up fohn.
Maar hoe weet je dan dat het aan de stekker ligt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niks, want ik ben blondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het aan de stekker ligt?
Wat is een Brittje?quote:
Ik ben veul blonTerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Het toppunt van blondje, blonder kun je echt niet worden.
Oh God, jij gaat eind juni klapjes krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Het toppunt van blondje, blonder kun je echt niet worden.
Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
http://www.youtube.com/user/fcbarcelona?blend=1&ob=4
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getraptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stom, zit de hele dag aan die wedstrijd te denken en vanavond vergeet ik het compleet
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je echt wat gemist Teun, was bloedje bloedje spannend al moesten ze Messi weer hebben werd weer een paar keer onderuit getrapt
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De laatste vijf minuten heb ik meegekregen en ja, ik baal er wel een beetje van
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt paktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt misschien nog de hoogtepunten ergens straks bekijken
zet maar ff ned 3 op terugblik Ssportquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit nu ondertussen een film te kijken die ook nog niet echt pakt
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe Unknown met Liam Neeson downloaden, een dikke 8, wat mij betreft
*pikt meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
* Op lijstje zetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt 'm straks oppikken van m'n nasje
Lijkt mij normaal, ik heb daar nog nooit veel hersenen gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Op terugweg van POLmeet, er waren gewoon 17 mensen en er zijn geen hersens ingeslagen
Jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
quote:
en hoe was de zetelverdeling?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
Dat klopt, daar komen geen 17 mensen op af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen op de BBQ meet hoor
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit nu naar Blood in Blood out te kijken en dat begint nu toch wel wat te draaien
* kijkt naar z'n geboortedatum en constateert dat er gezien de overeenkomsten geen onoverkomelijke problemen zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je je er even bij neer kan leggen dat het een "oude" film is, is het een fucking toffe <3
Alleen wel dramatisch lang, dacht ik... Ik heb 'm gewoon netjes op DVD.
Modder of gewoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik gaan matten, hebben we al afgesproken.
Ik hou dervanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik gaan matten, hebben we al afgesproken.
Huh?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe je films allemaal branden en netjes inpakken Ian?
Met een strikje, toch ian?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe je films allemaal branden en netjes inpakken Ian?
Zeker niet over politiek gehad? Maar je bent wel weer vroeg thuisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
50-50, maar er was geen Henk of Ingrid.
Als ik naar share wil, doet hij het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat doet ie dan Kally, moet ie een pak slaag?
Je hebt me gebandquote:
Je moet naar public, niet naar sharequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik naar share wil, doet hij het niet
ik krijg herladen.
Nee bijna 2 flessen wijn opquote:
omg, wat heb ik gedaan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam, de hoofdletter, waar is 'ie!?
Maar als je koopt pakken ze het toch zeker wel in en strikje om? En als je lief hebt die je dat toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muhquote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Mijn prachtige dvd-collectiequote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |