omg, wat heb ik gedaan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam, de hoofdletter, waar is 'ie!?
Maar als je koopt pakken ze het toch zeker wel in en strikje om? En als je lief hebt die je dat toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muhquote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan écht niet![]()
Maar ik doe niet aan dvd's branden, ook niet met strikjes.
Ik koop en heb lief.
Mijn prachtige dvd-collectiequote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedzo jonguh, that's the spirit, heb ik ook jaren gedaan, tot aan december 2010 en toen brak er iets in muh
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?quote:
...quote:
Moet ik een karretje voor je timmeren?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?
Neeeeee, ik wil hem niet nog een keer verdrietig maken, onze grootheidquote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet ik nu de rest van mijn leven achter me aan dragen?
Wat is GTST?quote:
Bachman turner overdrive vergelijken met Tony juniorquote:Op zondag 29 mei 2011 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dezelfde.
[/quot[quote]Op zondag 29 mei 2011 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dezelfde.
Schat, je post 2 dezelfde youtubes.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Bachman turner overdrive vergelijken met Tony junior
Ja /carequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |