je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?quote:
Wie weet hoeveel pakjes ze inmiddels al op heeftquote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?
vorige paginaquote:
Deze kauwgom heeft geen glanslaagjequote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?
uit ervaring weet ik dat er enorm veel kauwgompjes doorheen moeten gaan wil dat zn werk doenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel pakjes ze inmiddels al op heeft
volgende keer iemand t topic laten openen die op een pc zitquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat er enorm veel kauwgompjes doorheen moeten gaan wil dat zn werk doen
of gewoon eens kijken bij R&P.. Je hebt toch geen polio?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende keer iemand t topic laten openen die op een pc zitnu heb ik alles gemist
adiosquote:
I feel your pain!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Auw.. Overeind gaan zitten en je duimnagel knakken.. Nu heb ik halverwege een scheur erin
de echte pijn ga ik denk ik voelen als ik de nagellak eraf ga halenquote:
Oh, daar heb ik dan weer nooit last van. Maar als je duimnagel geknakt is kan ik op een gegeven moment niet meer weerstaan om hem eraf te bijten, zeker als hij gaat "flappen". En dan heb je een lelijke duimnagel.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de echte pijn ga ik denk ik voelen als ik de nagellak eraf ga halen
hij is in het roze gescheurd, halverwege ongeveer.. No way dat ik daaraan ga komen.. Misschien smeer ik er straks wel secondelijm op ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer nooit last van. Maar als je duimnagel geknakt is kan ik op een gegeven moment niet meer weerstaan om hem eraf te bijten, zeker als hij gaat "flappen". En dan heb je een lelijke duimnagel.
Maar die gaan toch al om 11 uur dicht, kon je de weg terug niet vinden?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef PeuRac het volgende:
En weer thuis, zowaar een paar leuke pubs gezien, ze bestaan blijkbaar toch
Man, als er één stad is die een goede pubcultuur heeft is het Dublin wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef PeuRac het volgende:
En weer thuis, zowaar een paar leuke pubs gezien, ze bestaan blijkbaar toch
Het komt niet in je hoofd op dat een gemiddelde pub niet mijn ding is? Ik heb sinds mijn aankomst bijna elke dag meerdere pubs bezocht.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, als er één stad is die een goede pubcultuur heeft is het Dublin wel.Dat jij na amper twee dagen verblijf al een matige beeldvorming over hebt, zegt vooral iets over jou. Dublin is
Dat is in de UK, hier sluit alles om 2u. Wat nog steeds vroeg is, hoewel t ook wel lekker is, je gaat niet zo belachelojk laat slepen.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar die gaan toch al om 11 uur dicht, kon je de weg terug niet vinden?Of is dat alleen Engeland?
Verder ben ik na een dag tussen politieke kopstukken in Friesland in het kutste weer van de afgelopen maand en een mooi feestje gisteravond/nacht weer veel te vroeg wakker. Vandaag kwalificeer ik als 'naar de kloten'Maar het was het waard
Ik zou in zo'n geval geneigd zijn de oorzaak bij mijzelf te benoemen en niet de pubs als 'niet leuk' te bestempelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
Het komt niet in je hoofd op dat een gemiddelde pub niet mijn ding is? Ik heb sinds mijn aankomst bijna elke dag meerdere pubs bezocht.
Dus als jij je stoort aan Peu en een ander niet,ligt het oorzaak bij jou?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou in zo'n geval geneigd zijn de oorzaak bij mijzelf te benoemen en niet de pubs als 'niet leuk' te bestempelen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:25 schreef YipYip het volgende:
Dus als jij je stoort aan Peu en een ander niet,ligt het oorzaak bij jou?
Als ik een pub niet leuk vind, is dat mijn mening en druk ik die stempel daar op. Beetje onzin om dat dan bij mezelf te zoeken, dat impliceert dat ik moet veranderen om die pub maar wel leuk te vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou in zo'n geval geneigd zijn de oorzaak bij mijzelf te benoemen en niet de pubs als 'niet leuk' te bestempelen.
Ik zal eens zoeken de komende weken.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Je moet zo'n lekkere oude pub opzoeken met live muziek
Heftig.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Whoo, mijn zilveren armband slaat helemaal koperkleurig uit
Ik zeg ook nergens, zelfs niet impliciet, dat je moet veranderen zodat je pubs wel leuk vindt. Je deed voorkomen alsof het niet-leuke aan de pubs lag en daarvan licht je net toe dat dat niet per se het geval is, aangezien jij niet echt een pubpersoon bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Als ik een pub niet leuk vind, is dat mijn mening en druk ik die stempel daar op. Beetje onzin om dat dan bij mezelf te zoeken, dat impliceert dat ik moet veranderen om die pub maar wel leuk te vinden
Dat ik geen pub persoon ben had ik al vaker aangegeven, maar dat kan je gemist hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens, zelfs niet impliciet, dat je moet veranderen zodat je pubs wel leuk vindt. Je deed voorkomen alsof het niet-leuke aan de pubs lag en daarvan licht je net toe dat dat niet per se het geval is, aangezien jij niet echt een pubpersoon bent.
Hey Joe.quote:
Dat is pas ergquote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef xFriendx het volgende:
Gister CL finale gekeken in A'dam, daar zo'n 10 flesjes op. Daarna ging de rest nog A'dam in. Gelukkig ken ik mezelf redelijk en ben ik niet mee gegaan. Dat is een beetje de keerzijde van gezond doen, ben nu meer bier dan dat niet echt meer gewend. Was ik meegegaan was ik volledig naar de kl*te geweest denk ik. Overigens zat ik terug in de trein met allemaal fans van de toppers, in het wit en gouden hoedjes/kroontjes op...pfff.
Jammer dat het al zo lang geleden is, want wij kwamen na een paar dagen ook bij een pub met meerdere verdiepingen en halverwege stond dan een live band, was wel een leuke toko :-) Niet zo zweverig met van die fluitmuziek, of zoals die kroegen in Temple Bar, maar een fijn donker holquote:
Ik was idd redelijk geschokt, maar ik heb het idee dat ik er wel overheen kom.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is pas ergWil je erover praten? Je moet nu wel getraumatiseert zijn.
Gelukkigquote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was idd redelijk geschokt, maar ik heb het idee dat ik er wel overheen kom.
Moest wel de muziek van m'n telefoon (wel met oordopjes, ben niet asociaal) enkele malen omhoog schroeven omdat ik anders het slecht hoorde door dat gekakel van die dames.quote:
Hahahaquote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest wel de muziek van m'n telefoon (wel met oordopjes, ben niet asociaal) enkele malen omhoog schroeven omdat ik anders het slecht hoorde door dat gekakel van die dames.
Hier ook maar even het huis door en dingen opruimen zodat ik flink kan genieten wanneer de vrije dagen (lang weekend ivm Hemelvaart) beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef JoeBravo het volgende:
goed bezig vanochtend/-middag
afwas gedaan, 2e was aan het draaien en al met stofzuiger in de weer geweest![]()
Nu mezelf nog
ik ben net opquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef JoeBravo het volgende:
afwas gedaan, 2e was aan het draaien en al met stofzuiger in de weer geweest![]()
Nu mezelf nog
ik wou dat ik het konquote:
Lekker toch! (Op de voorwaarde dat je nu niet vermoeid bent).quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou dat ik het kon
was voor 8 uur al wakker. blijven liggen tot even na negenen, maar toen was de koek echt op.
Met een dakterras? Dan ben ik er geweest denk ik. Of was het iets met Pepper in de naam?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat het al zo lang geleden is, want wij kwamen na een paar dagen ook bij een pub met meerdere verdiepingen en halverwege stond dan een live band, was wel een leuke toko :-) Niet zo zweverig met van die fluitmuziek, of zoals die kroegen in Temple Bar, maar een fijn donker hol
Mezelf gedaan en de 1e was is bijna klaar, die zo in de droger vrotten en dan de 2e er in. Ook nog ff stofzuigen zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef JoeBravo het volgende:
Nu mezelf nog
Geen ideequote:Op zondag 29 mei 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een dakterras? Dan ben ik er geweest denk ik. Of was het iets met Pepper in de naam?
Ik kom t vast wel tegen, zit hier nog wel ffquote:Op zondag 29 mei 2011 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeGeen dakterras voor zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
Mijn eerste mens tekening is een feit
Ik zie 2 paarden op die tekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder alles goed met engeltje?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Welke is dan de mens?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
Mijn eerste mens tekening is een feit
Bah, bestialiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeilen... ik heb gisteren op de terugtocht zover mogelijk over de rand heen gezeten om niet om te slaanquote:
Dat valt dan weer meequote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben gisteren niet omgeslagen... de schipper was gewoon goed
Yeps was top ondanks het weer en het doorweekt raken.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt dan weer meedus een leuke dag gehad zo te horen
Ach niets dat een warme douche en schonen kleren kan oplossen dusquote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps was top ondanks het weer en het doorweekt raken.
Nope... ik moest alleen even wachten tot ik mijn schone set uit de auto kon halenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach niets dat een warme douche en schonen kleren kan oplossen dus
die heb ik niet gehad..... wel BeCo's en bierquote:Op zondag 29 mei 2011 14:29 schreef xFriendx het volgende:
Precies, warme chocomel er bij, voetjes op de bank, relaxen.
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb niets anders gedaan dan anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]spierpijn is verveeeeeeeeeeeeeelend..
Hoe kom jij aan de spierpijn?
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad..... wel BeCo's en bier
En op de bank lig ik nu pas
Hier schijnt zowaar de zonquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.
Er heerst droogte, dus dan moet je wat.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier schijnt zowaar de zon![]()
En ik hoor net van een vriendinnetje dat in Frankrijk het water op rantsoen is
Ja snap ik, maar het is niet eerlijk, hier is het nog geen 15 graden en zij stikt van de hittequote:
Ja en in Mississippi verdrinken ze.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het is niet eerlijk, hier is het nog geen 15 graden en zij stikt van de hitte
Ja. Hier is officieel ook een sproeiverbod dacht ik. Maar ik weet niet of die nog van kracht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in missouri waaien ze uit hun hempje.
In NL is het toch ook erg droog?
Hier is het nu slechts bewolktquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.
kan tochquote:Op zondag 29 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
hi
Gister tijdens het stappen een jongen ontmoet en de hele nacht tot half 8 sochtends mee doorgebracht.. zonder te zoenen
Ik maak het zelden tot nooit mee. Zeker niet als je ook nog even samen in bed hebt gelegen/geslapen enzo. En je weet dat je opzich allebei wel wilt.quote:
Kraakhelder en zonnig hier in het Zuidenquote:
Cue, wat heb je met Cue gedaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
hi
Gister tijdens het stappen een jongen ontmoet en de hele nacht tot half 8 sochtends mee doorgebracht.. zonder te zoenen
Tsja... ik ken dat wel.... dan durft er een gewoon niet en de ander wil niet pushenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik maak het zelden tot nooit mee. Zeker niet als je ook nog even samen in bed hebt gelegen/geslapen enzo. En je weet dat je opzich allebei wel wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |