Zeilen... ik heb gisteren op de terugtocht zover mogelijk over de rand heen gezeten om niet om te slaanquote:
Dat valt dan weer meequote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel
Ik ben gisteren niet omgeslagen... de schipper was gewoon goed
Yeps was top ondanks het weer en het doorweekt raken.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt dan weer meedus een leuke dag gehad zo te horen
Ach niets dat een warme douche en schonen kleren kan oplossen dusquote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps was top ondanks het weer en het doorweekt raken.
Nope... ik moest alleen even wachten tot ik mijn schone set uit de auto kon halenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach niets dat een warme douche en schonen kleren kan oplossen dus
die heb ik niet gehad..... wel BeCo's en bierquote:Op zondag 29 mei 2011 14:29 schreef xFriendx het volgende:
Precies, warme chocomel er bij, voetjes op de bank, relaxen.
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb niets anders gedaan dan anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]spierpijn is verveeeeeeeeeeeeeelend..
Hoe kom jij aan de spierpijn?
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad..... wel BeCo's en bier
En op de bank lig ik nu pas
Hier schijnt zowaar de zonquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.
Er heerst droogte, dus dan moet je wat.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier schijnt zowaar de zon![]()
En ik hoor net van een vriendinnetje dat in Frankrijk het water op rantsoen is
Ja snap ik, maar het is niet eerlijk, hier is het nog geen 15 graden en zij stikt van de hittequote:
Ja en in Mississippi verdrinken ze.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het is niet eerlijk, hier is het nog geen 15 graden en zij stikt van de hitte
Ja. Hier is officieel ook een sproeiverbod dacht ik. Maar ik weet niet of die nog van kracht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in missouri waaien ze uit hun hempje.
In NL is het toch ook erg droog?
Hier is het nu slechts bewolktquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen ook, tis toch rotweer buiten.
kan tochquote:Op zondag 29 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
hi
Gister tijdens het stappen een jongen ontmoet en de hele nacht tot half 8 sochtends mee doorgebracht.. zonder te zoenen
Ik maak het zelden tot nooit mee. Zeker niet als je ook nog even samen in bed hebt gelegen/geslapen enzo. En je weet dat je opzich allebei wel wilt.quote:
Kraakhelder en zonnig hier in het Zuidenquote:
Cue, wat heb je met Cue gedaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
hi
Gister tijdens het stappen een jongen ontmoet en de hele nacht tot half 8 sochtends mee doorgebracht.. zonder te zoenen
Tsja... ik ken dat wel.... dan durft er een gewoon niet en de ander wil niet pushenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik maak het zelden tot nooit mee. Zeker niet als je ook nog even samen in bed hebt gelegen/geslapen enzo. En je weet dat je opzich allebei wel wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |