je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?quote:
Wie weet hoeveel pakjes ze inmiddels al op heeftquote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?
vorige paginaquote:
Deze kauwgom heeft geen glanslaagjequote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat het laagje dat glanst een soort laxeermiddel is?
uit ervaring weet ik dat er enorm veel kauwgompjes doorheen moeten gaan wil dat zn werk doenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel pakjes ze inmiddels al op heeft
volgende keer iemand t topic laten openen die op een pc zitquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uit ervaring weet ik dat er enorm veel kauwgompjes doorheen moeten gaan wil dat zn werk doen
of gewoon eens kijken bij R&P.. Je hebt toch geen polio?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende keer iemand t topic laten openen die op een pc zitnu heb ik alles gemist
adiosquote:
I feel your pain!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Auw.. Overeind gaan zitten en je duimnagel knakken.. Nu heb ik halverwege een scheur erin
de echte pijn ga ik denk ik voelen als ik de nagellak eraf ga halenquote:
Oh, daar heb ik dan weer nooit last van. Maar als je duimnagel geknakt is kan ik op een gegeven moment niet meer weerstaan om hem eraf te bijten, zeker als hij gaat "flappen". En dan heb je een lelijke duimnagel.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de echte pijn ga ik denk ik voelen als ik de nagellak eraf ga halen
hij is in het roze gescheurd, halverwege ongeveer.. No way dat ik daaraan ga komen.. Misschien smeer ik er straks wel secondelijm op ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer nooit last van. Maar als je duimnagel geknakt is kan ik op een gegeven moment niet meer weerstaan om hem eraf te bijten, zeker als hij gaat "flappen". En dan heb je een lelijke duimnagel.
Maar die gaan toch al om 11 uur dicht, kon je de weg terug niet vinden?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef PeuRac het volgende:
En weer thuis, zowaar een paar leuke pubs gezien, ze bestaan blijkbaar toch
Man, als er één stad is die een goede pubcultuur heeft is het Dublin wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:49 schreef PeuRac het volgende:
En weer thuis, zowaar een paar leuke pubs gezien, ze bestaan blijkbaar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |