zit ze al 3 weken aan ongeveer en nog steeds poept ze zoveel.. Dierenarts zei dat zolang het 'harde' drollen waren het niet erg wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik weet niet wat normaal is eigenlijk. Even in de gaten houden wat er gebeurt nu ze op Royal Canin zit. Kan ook zijn dat het voer dat ze kreeg niet goed voor haar was en dat ze daarom zoveel poept.
Prima tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zit ze al 3 weken aan ongeveer en nog steeds poept ze zoveel.. Dierenarts zei dat zolang het 'harde' drollen waren het niet erg was
ja oke.. Maar vind het zoveel stront voor zo'n klein dingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima tochDe ene mens gaat ook vaker naar de wc dan de ander.
Kan nog verbeteren hoor. Darmen hebben lang nodig om aan nieuw voer te wennen en een nieuwe darmflora te creëren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja oke.. Maar vind het zoveel stront voor zo'n klein ding
ach ja.. Ik ben al lang blij dat ze geen wcpapier hoeft te gebruiken, dat is niet aan te slepen danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nog verbeteren hoor. Darmen hebben lang nodig om aan nieuw voer te wennen en een nieuwe darmflora te creëren.
Nou!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach ja.. Ik ben al lang blij dat ze geen wcpapier hoeft te gebruiken, dat is niet aan te slepen dan
alhoewel het wel stoer staat, zo'n rol wcpapier opgehangen in de kattenbakquote:
Ja! En de OP is niet meer mijn aangepaste versie. Die had het verdomd lang uitgehouden.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alhoewel het wel stoer staat, zo'n rol wcpapier opgehangen in de kattenbak
sja, viva la mobiele versiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! En de OP is niet meer mijn aangepaste versie. Die had het verdomd lang uitgehouden.
nee, want wcpapierquote:
Prachtig is dat jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want wcpapierhoeveel rollen ze al niet door de kamer heeft gegooit
sowieso hoe ze speelt, zo vol overgavequote:
wat kauw je dan?quote:
fout. Die TT was voor Samzz.. Dat ie er niet tussenstaat is omdat ik een heel nieuw topic moest maken omdat die 'open nieuw deel' knop op de mobiele versie ontbreektquote:
*geeft papiertje aan* .. Uitspugen danquote:
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft papiertje aan* .. Uitspugen dan
een nieuwe kauwt lekkerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |