Je bent gewoon jaloers dat jij dat niet zo doet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat gaat het best als je haar naam goed spelt
Dat ik wat niet doe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij dat niet zo doet.
Dankjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
300! Een mijlpaal.
Hier, een bloem:
[ afbeelding ]
Sharon is mijn naam, afgekort Shar. Maar mijn internetheldennaam is Sharr, omdat 'Sharr, met dubbel r" zo stoer klinkt. Zo, nu ophouden over mijn naamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat gaat het best als je haar naam goed spelt
Ik ga helemaal dagelijks leven met Shar, jullie zijn nog te internet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Sharon is mijn naam, afgekort Shar. Maar mijn internetheldennaam is Sharr, omdat 'Sharr, met dubbel r" zo stoer klinkt. Zo, nu ophouden over mijn naam
Only in Alkmaar. Of Almere. That's the question.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga helemaal dagelijks leven met Shar, jullie zijn nog te internet.
Okquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Sharon is mijn naam, afgekort Shar. Maar mijn internetheldennaam is Sharr, omdat 'Sharr, met dubbel r" zo stoer klinkt. Zo, nu ophouden over mijn naam
Dat eerste natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Only in Alkmaar. Of Almere. That's the question.
Lulwhut?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik ben spees en ik heb een UvT emailadres
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer weg hoor, Jeroen is weer terugFijn weekend allemaal.
Jij ook meisjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
quote:
quote:
Hoi!quote:
Muah, was druk enzo en ik had het gevoel alsof ik er niet helemaal bij was.quote:
Ach, je hebt in ieder geval weer geld verdiend toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, was druk enzo en ik had het gevoel alsof ik er niet helemaal bij was.Alles ging zo langs me heen zegmaar.
Geeeeeen idee wat ik allemaal gedaan heb daar meer.
Mja, ik werk er niet echt voor het geld. Meer om de 'gezelligheid', maar al mn maatjes stoppen ermee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval weer geld verdiend toch?
And if you want some fun...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OBLADI OBLADA LIFE GOES OOHOOONN LALALLALIFE GOES ONNNNNN
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ik werk er niet echt voor het geld. Meer om de 'gezelligheid', maar al mn maatjes stoppen ermee.
quote:
Aww, doei MarkieMquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:36 schreef MarkM het volgende:
Ik kruip weer mijn donkere kamer in, voor de televisie.
Tagliatelle, maar spaghetti of spaghettini is ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat voor spaghetti vind je het lekkerst?
wut?quote:
Ohjeetje, niet ziek worden hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ook wel. Voel me de hele dag al niet zo lekker enzo.
Ik zal niet dood gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snelsnel laat het niet uitsterven hierrrr.
Had je dat nog niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Hatsekiedee het volgende:
nummertje 300 alhier moet ik gepost hebben
neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je dat nog niet?
HOI HATSEKIEDEEEEE.
OH DAT IS MIJN STANDAARD PI DIE IS ALTIJD ZOquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OOK HOOR, WAAROM DIE VERBAASDE BLIK DAN?
OH VIEL ME NIET OP NET HIHI.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
OH DAT IS MIJN STANDAARD PI DIE IS ALTIJD ZO
WAT VERVELENDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA OM DE STILTE TEGEN TE GAAN JEWAITS. MANNETJE IN MN HOOFD SCHREEUWT KEIHARD NU.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken van al mijn naamtopics.
Ik ben nog bezig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is niet zo lang
1 om precies te zijn![]()
Halloquote:
wutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:00 schreef Gridlok het volgende:
Aandachts hoer, kijk mij cool zijn met 0 namepost.
wel je ehbt er een paar johquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben cool en underground, ik kom nooit in nametopics voor.
Ik kom 80 naamtopics van je tegenquote:
Ja maar ja maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik kom 80 naamtopics van je tegen
van spaghetti via usb-stick tot "super" spaghetti
niks ja maar, jij hebt gewoon meer naamtopics dan klinkquote:
Bij deze ben je officieel levenloosquote:
Was ik al.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bij deze ben je officieel levenloos
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:37 schreef dralion13 het volgende:
Valt wel mee, je staat niet eens in de top 500
Inderdaad, gisteren ook al.quote:
Hey!quote:
Ik geef het nog een maand, misschien 2quote:
Wie is "kom eraan"?quote:
Gecondoleerdquote:
Gecremeerd en uitgestrooid over de zee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Wordt je begraven of gecremeerd?
Hoi Zerokuquote:
Heee vretende spaghetti, dat kan gebeuren, tis weekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sorry, was ff wat anders aan het doen![]()
![]()
Hoi
Hoe is'tquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Zeroku
[..]
Heee vretende spaghetti, dat kan gebeuren, tis weekend.
Hai
Ja goedquote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goedHeb al 3 dagen spierpijn
![]()
Dat vind ik knap en morgen ga ik weer sporten dus hopelijk gaat dat goed
En met jou
lekker gefapt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sorry, was ff wat anders aan het doen![]()
![]()
Hoi
Jaaaaa, ik heb het gemistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Fitness?
Ja, wel prima. Straks gewerkt, morgen weer flink leren. Ben echt al ver kwam ik net achter.
Niet aankomende maandag, maar de week daaropquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik heb het gemisthiervoor had ik het 2 weken niet gedaan ofzo.
Wanneer heb je tentamens? Wel echt chill als je ver bent, scheelt een hoop stress van tevoren.
Ah en heb je er veel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet aankomende maandag, maar de week daarop.
2. En dan nog een flink verslag en een rapport schrijven.quote:
Pff zal ook wel heel veel tijd kosten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
2. En dan nog een flink verslag en een rapport schrijven.
Ja rapport is groepswerk. Daar zijn we ook al bijna klaar mee. Dat rapport moet ik nog makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pff zal ook wel heel veel tijd kosten..
Rapporten vind ik altijd walgelijk werk. Meer omdat er zoveel bij komt kijken haha. Maar dat komt wel goed bij jou dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja rapport is groepswerk. Daar zijn we ook al bijna klaar mee. Dat rapport moet ik nog maken.
FREEEZEEEEEEENNNNquote:
Ja, ik moet minstens 8 van de 14 studiepunten halen dan mag ik naar het volgend jaar. Dit is ook het blok waar ik tot op heden wel het meeste voor heb gedaanquote:Op zondag 29 mei 2011 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rapporten vind ik altijd walgelijk werk. Meer omdat er zoveel bij komt kijken haha. Maar dat komt wel goed bij jou dus.
Heyquote:Op zondag 29 mei 2011 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rapporten vind ik altijd walgelijk werk. Meer omdat er zoveel bij komt kijken haha. Maar dat komt wel goed bij jou dus.
[..]
FREEEZEEEEEEENNNN
En dat zit er in? Hoe loopt het puntensysteem bij jullie dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik moet minstens 8 van de 14 studiepunten halen dan mag ik naar het volgend jaar. Dit is ook het blok waar ik tot op heden wel het meeste voor heb gedaan.
Mweh,quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey
Alles goed daar? Nog wat leuks gedaan vandaag? Nog goed geslapen na 3 uur
60 studiepunten, 52 moeten er gehaald worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat zit er in? Hoe loopt het puntensysteem bij jullie dan?
Boterkoek is anders de beste koek. Niks mis mee dus. Ik heb net gewerkt nu thuos. Heerlijk geslapen tot half 2 en toen om 4 uur weer in bed gedoken.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat zit er in? Hoe loopt het puntensysteem bij jullie dan?
[..]
Mweh,
Enige toppunt vandaag was of boterkoek bakken of gossip girl kijken of barcelona - manchester united. Ik twijfel nog welke de grootste hoogtepunt van mijn dag was.
Ik heb heerlijk geslapenEn jij?
Liefffff. Ik heb nog nooit fotos gezien volgens mij. Moet je maar een keer sturen als je kan/wilquote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik vergat spelen met de pup als potentieel hoogtepunt te noemen
Pittig wel. Bij mij zijn vakken 2 of 3 punten waard. Als ik zeg maar een paper moet maken of een rapport en daarbij een tentamen dan is het 3 punten, alleen een tentamen dan zijn het er 2. Project is 6 of 7 waard.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
60 studiepunten, 52 moeten er gehaald worden.
Die tentamens zijn samen 7 studiepunten, rapport is 6 studiepunten, dat verslag 1.
Oeeh klinkt als een relaxte dag welquote:Op zondag 29 mei 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Boterkoek is anders de beste koek. Niks mis mee dus. Ik heb net gewerkt nu thuos. Heerlijk geslapen tot half 2 en toen om 4 uur weer in bed gedoken.
Een nieuwe dag is net begonnen, hopelijk maak je er het beste van
Ja maar dan via msn ofzo, hier heb ik ze al een keer laten zienquote:Op zondag 29 mei 2011 00:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefffff. Ik heb nog nooit fotos gezien volgens mij. Moet je maar een keer sturen als je kan/wil
Hoeveel moet jij er per jaar halen?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pittig wel. Bij mij zijn vakken 2 of 3 punten waard. Als ik zeg maar een paper moet maken of een rapport en daarbij een tentamen dan is het 3 punten, alleen een tentamen dan zijn het er 2. Project is 6 of 7 waard.
En als ik er niet het beste van maakquote:Op zondag 29 mei 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pittig wel. Bij mij zijn vakken 2 of 3 punten waard. Als ik zeg maar een paper moet maken of een rapport en daarbij een tentamen dan is het 3 punten, alleen een tentamen dan zijn het er 2. Project is 6 of 7 waard.
[..]
Oeeh klinkt als een relaxte dag wel
Ja natuurlijk, als jij het ook doet met die van jou
[..]
Ja maar dan via msn ofzo, hier heb ik ze al een keer laten zien
40 om over te gaan naar nieuw jaar.quote:
Dan moet je dat veranderenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En als ik er niet het beste van maak
Is er nog boterkoek over?
Ik wil het wel doen voor jou en een beetje voor die boterkoekquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
40 om over te gaan naar nieuw jaar.
Alleen voor stage geldt, 60 punten eerste en tweede jaar, voor de rest zoek je maar uit hoe je het bereikt etc.
Ik heb op dit moment 58 punten van eerste en 25 tweede, dus mag nog geen stage doen en aan de hand van komende weken zal het ervan afhangen of ik ook naar mijn 3e jaar mag en dan eerste half jaar les volgen en daarna pas stage
[..]
Dan moet je dat veranderen
Ja![]()
Hmm deal dan maar, anders heb ik straks op mijn geweten dat jij een slechte dag hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen voor jou en een beetje voor die boterkoek
Maar dan heb jij wel minder boterkoek, hopelijk heb je dat voor mij wel overquote:Op zondag 29 mei 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm deal dan maar, anders heb ik straks op mijn geweten dat jij een slechte dag hebt
Watwatwat?quote:
Ach en anders bak ik een nieuwequote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar dan heb jij wel minder boterkoek, hopelijk heb je dat voor mij wel over?
Dan moet ik maar een keer komen proeven. Je bent pas echt goed als iemand anders dat zegt.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwat?
[..]
Ach en anders bak ik een nieuweHeb alleen geen boter meer
![]()
Als ik ergens goed in ben geworden, dan is het boterkoek bakken
Ach kwam ook alleen maar door bepaalde omstandigheden die mij niet geheel toe te rekenen zijn dat het er nu niet meer zijn en ik maak er nu het beste van.quote:
Nou zowel mijn opa's en oma's , tante en oom, als mijn ouders en zusjes vinden hetquote:Op zondag 29 mei 2011 00:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een keer komen proeven. Je bent pas echt goed als iemand anders dat zegt.
Ze zeggen dat alleen omdat ze aardig willen doen. Ik geef gewoon mijn mening. Opbouwende kritiek, de vast heerlijke boterkoek nóg beter maken!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach kwam ook alleen maar door bepaalde omstandigheden die mij niet geheel toe te rekenen zijn dat het er nu niet meer zijn en ik maak er nu het beste van.
[..]
Nou zowel mijn opa's en oma's , tante en oom, als mijn ouders en zusjes vinden hetDus nu nog iemand zonder familiegerelateerd te zijn
Opbouwende kritiek kan nooit kwaad, is alleen maar beter. Mijn moeder zei dat ze recept had gezien met een of ander iets voor in de boterkoek. Dat leek mij nietsquote:Op zondag 29 mei 2011 00:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alleen omdat ze aardig willen doen. Ik geef gewoon mijn mening. Opbouwende kritiek, de vast heerlijke boterkoek nóg beter maken!
Okquote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, wij gaan straks ook zaadjes planten. Uit het zaadje komen eerst worteltjes, hiermee haalt de zonnebloem voedsel en drinken uit de bodem. Door het eten wordt hij steeds dikker en sterker.
Het is lekker warm onder de grond, máár de zon kan hij niet zien! Daarom groeit het plantje ernaar toe, want zo wordt hij een echte zonnebloem! Eerst komt het steeltje boven de grond, zodra het boven de aarde uitkomt, is het al groen. Dat doet de zon, door het zonlicht groeien er korreltjes in het steeltje en later komen er ook blaadjes uit. De korreltjes in de steeltjes heten bladgroenkorrels.
De steel wordt door het zonlicht steeds groter en dikker, ook groeien er blaadjes aan! Tegelijkertijd groeien de wortels dieper de bodem in, zodat het plantje steeds steviger in de grond staat!
Het plantje groeit steeds meer, bovenaan de stengel gaat langzaamaan een groene knop groeien! En dan op een dag, gaat de knop open! Daar komt een grote, gele bloem uit!
Tradities moet je niet veranderen. Mijn vader haalde ooit uien uit de spaghetti. Maandenlang problemen gehad met avondeten. Terugdenken en huilen om die ene avond.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek kan nooit kwaad, is alleen maar beter. Mijn moeder zei dat ze recept had gezien met een of ander iets voor in de boterkoek. Dat leek mij niets
Denk ik welquote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je dat kindjes van 4 tot 6 jaar dit snappen? Jawel he?
Nou dat ben ik dus geheel met je eens. Vooral als het om eten gaat. Mijn moeder had laatst wel witlof gewokt en daarbij appel gedaan, moet toegeven, het smaakte lekkerder dan normaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tradities moet je niet veranderen. Mijn vader haalde ooit uien uit de spaghetti. Maandenlang problemen gehad met avondeten. Terugdenken en huilen om die ene avond.
Warm fruitquote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus geheel met je eens. Vooral als het om eten gaat. Mijn moeder had laatst wel witlof gewokt en daarbij appel gedaan, moet toegeven, het smaakte lekkerder dan normaal.
Rode kool met appel vind ik ook lekker, maar voor de rest deel ik je mening.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Warm fruit![]()
Mijn achilleshiel als het om voedsel gaat. Zo vies, zo viessss
Die smaak en die warmte en die vieze textuur
Zal eens niet zo zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode kool met appel vind ik ook lekker, maar voor de rest deel ik je mening.
plus gehaktbal en appelmoeszsssquote:Op zondag 29 mei 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode kool met appel vind ik ook lekker, maar voor de rest deel ik je mening.
altijdquote:
Gehaktbalquote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
plus gehaktbal en appelmoeszsss
[..]
altijd
Sowiesoquote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gehaktbal
Aardappelen en jus met een beetje appelmoes![]()
Dat is volgens mij de apocalyps.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag dat wij over iets groots oneens zijn
[..]
Ja
* Spaghettivreter krijgt hongerquote:Op zondag 29 mei 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er uit als ballen stront maar die smaak
Wat een leuk grapjequote:Op zondag 29 mei 2011 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry mijn beste Hooidraad, het is inderdaad Patat.
Oh en nu ga ik, doei! Grapje.
![]()
![]()
![]()
Ik kom online en je blijftquote:Op zondag 29 mei 2011 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry mijn beste Hooidraad, het is inderdaad Patat.
Oh en nu ga ik, doei! Grapje.
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij kijk ik heeeeel verbaasd
Zoalsquote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal dingen die ik nog nooit gezien heb enzo
hihi jij bent voorbij mijn ex-ouderlijk huis geredenquote:
klein katertje..quote:
Spaghettiman, alles goed?quote:
gecondoleerd :'9quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef -tape- het volgende:
Jammer, ik wou eigenlijk dit topic openen :'9
denk dat het voor mij vandaag burgerking wordquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel
Straks ff de stad in en vanavond all you can eat sushi eten
Ook nicequote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat het voor mij vandaag burgerking word
BBQ, altijd goedquote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga vandaag barbecueën bij een klasgenoot
Zekersquote:
Ik ben net wakker en aan het bbqenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |