Ah, gaat er echt om hangen... beetje raar dat hij dat vertelt welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef TMartina het volgende:
Yup! Gisteren eind examen bbq, daarom was ik ook niet hier hea
Waren ook docenten bij, NL docent zei dat ik een norm van 1.1 of 1.2 moet hebben.
Das minder.
een 4
twee 7'ens
dus heel miss een 5 voor NL erbij, en even zoeken naar een nieuwe 7 dan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef Dastan het volgende:
Een norm voor Nederlands van boven de 1 zit er niet in denk ik.
Sorry, maar dat is wat ik denk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik wel een 6.8 voor eco, dan is het probleem ook gelijk weg.
Heeft je leraar dat ook gezegd?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik wel een 6.8 voor eco, dan is het probleem ook gelijk weg.
Echt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik hoop voor geschiedenis op 1 of zoHad nooit verwacht dat het zoiets zou worden na het examen, maar heel veel mensen hebben het in ieder geval onder hun niveau gemaakt. En de docenten in het land schenen 'm moeilijk te vinden
Niet online geloof ik... Ik vernam wat via-via, wat m'n lerares gezegd zou hebben of zo. Je weet wel hoe dat gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt?Is er ergens een jaarverslag ofzo?
Waarom heb jij haat jegens mij?quote:
Hoeft niet op de waarheid te berusten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet online geloof ik... Ik vernam wat via-via, wat m'n lerares gezegd zou hebben of zo. Je weet wel hoe dat gaat
Weinig. Alleen dat Grieks en Latijn makkelijk gevonden wordt, maar daar heb jij weinig aan (ik heb er ook weinig aan als ze het makkelijk vinden trouwensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet op de waarheid te berusten.
Vertel, wat weet je nog meer
Er waren mensen met 9ens op mijn school voor Latijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Weinig. Alleen dat Grieks en Latijn makkelijk gevonden wordt, maar daar heb jij weinig aan (ik heb er ook weinig aan als ze het makkelijk vinden trouwens).
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vanavond weer loesoe dit dat mattieszzzzzzz, jullie ook toch?
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Goed zo matties maar wel jammer voor mijn mattie Etsu ik denk aan je als ik l03s03 ben vanavond
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Goed zo matties maar wel jammer voor mijn mattie Etsu ik denk aan je als ik l03s03 ben vanavond
quote:
iiCk g@ jj gwn sti3km b1nn3nsm0kkln.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef Dastan het volgende:
Als je gaat kamperen moet je je kunnen legitimeren bij de campinghouder. Mijn paspoort is echter verlopen, zou dat een probleem zijn? En kom je daarmee de dancing in?
Denk dat het deze campinghouder niets boeitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef Dastan het volgende:
Als je gaat kamperen moet je je kunnen legitimeren bij de campinghouder. Mijn paspoort is echter verlopen, zou dat een probleem zijn? En kom je daarmee de dancing in?
Oké, dank.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Denk dat het deze campinghouder niets boeitVerlopen paspoort is volgens mij trouwens wel geldig voor de idenfiticatiefunctie. Alleen niet voor de paspoortfunctie.
Een nieuw paspoort ja. Maar mijn id-kaart was nog lang geldig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Moet je niet sowieso bijna een nieuwe?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
Dat proces-verbaal moet ik nog steeds ophalen daar.
Wanneer gebeurde het?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
Dat proces-verbaal moet ik nog steeds ophalen daar.
Ik hoopte toch dat ik 'm nog zou vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
Waarom heb je 4 weken over gedaan om aangifte te doen?
Anders maken ze maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hm oke. Zou ik 'm wel snel afhalen als ik jou was
tregden klagdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Ja, mijn ov-chipkaart raak ik ook altijd kwijt. Rebels als ik ben kocht ik na het tweede verlies niet weer een nieuwe, maar dat kwam mij duur te staan:
Ik heb geen ov-chipkaart
Koop er een.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Ik heb dus geen portemonnee, dus alles zit altijd los in mijn jas.
Oke, meid.quote:
Hm, hier wil ik best serieus over nadenkenquote:
Vakantie, Ezeltje van me, vakantie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is een beetje laat om nu nog in mijn bed te gaan liggen.
Waar in Rotterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zweer het. Alleen niet alleen, maar met m'n moeder en zusje. [ afbeelding ]
Komt door het platteland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Omg dat feest waar ik vanavond heenga, is buitenEn het regent hier nu dus gewoon.
ik ga toch een poging doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is een beetje laat om nu nog in mijn bed te gaan liggen.
Wel een beetje ongemakkelijk man, met zo jou van het internet, en m'n moeder en zusje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
Da's niet zo ver hier vandaan, kom ik zo met de metro.
Ik ben daar niet hoor, morgen, maar ergens anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel een beetje ongemakkelijk man, met zo jou van het internet, en m'n moeder en zusje.Dan moeten we heel onopvallend doen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben daar niet hoor, morgen, maar ergens anders.
Amsterdam? Dat is op zondag altijd open.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben daar niet hoor, morgen, maar ergens anders.
Ja, hallo, kom ook naar het fotomuseum.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik daar makkelijk kom.
Wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Amsterdam? Dat is op zondag altijd open.
Nee, Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Amsterdam? Dat is op zondag altijd open.
Haven?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik ga ook nog naar de haven geloof ik.
Denken dat dat een uur duurt vanuit Rotterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam.
Ik ga geen een uur reizen om in Amsterdam te winkelen
Amsterdam is leuk hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam.
Ik ga geen een uur reizen om in Amsterdam te winkelen
Met de auto wel... En ik kan het weten. Heb daar vroeger gewoond en moest nog voor 6 jaar 2x per jaar naar de tandarts in Amsterdam, en iedere keer was het een uur met de auto.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Denken dat dat een uur duurt vanuit RotterdamJa, met de Fyra.
Ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, welke?Volgens mij hebben we er 100.
Ja, oke, met de auto. Je bedoelt dat je vergeten was te vermelden dat je vanmorgen direct je rijbewijs gehaald hebt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met de auto wel... En ik kan het weten. Heb daar vroeger gewoond en moest nog voor 6 jaar 2x per jaar naar de tandarts in Amsterdam, en iedere keer was het een uur met de auto.
Rotterdam Centraal dus?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:41 schreef Dastan het volgende:
Rotterdam.
Ik ga morgen met de trein trouwens.
Ajax. Ben geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam en woon in Rotterdam, dus in principe voor alle drie, maar dat kan niet zomaar... Dus dan maar Ajax.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ben je eigenlijk voor Feyenoord of voor Sparta?
Oe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal dus?
Da's ook niet ver hiervandaan
Mannenpunten voor jou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ajax. Ben geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam en woon in Rotterdam, dus in principe voor alle drie, maar dat kan niet zomaar... Dus dan maar Ajax.
Maakt m'n hele dag goed, als ik maar een klein glimpje van je zie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oe.
Kom daarnaartoe.Dan vangen we een glimp van elkaar op.
Dan kun je weer weg.
Toevallig allemaal grote steden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ajax. Ben geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam en woon in Rotterdam, dus in principe voor alle drie, maar dat kan niet zomaar... Dus dan maar Ajax.
Ik zal het even vragen straks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoek het uit manq, dan kan ik even kijken of ik je persoonlijk kom opzoeken.
Dat zou je aan een Japanner moeten vragen, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef Ezell het volgende:
Hoe spreek je Etsu eignlijk uit? Het is toch Japans?
Ja, hier ook. Waarschijnlijk worden ze pas na de uitslag gehouden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vorig jaar waren er in het weekend na het examen kapot veel feestjes in mijn stad maar nu hoor ik helemaal niks behalve een feestje in een park met alleen wijn etc...Feestjes komen nog wel I guess
Burger Kaans vriendengroep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
wat ook stom is, is dat sommige mensen geen feestje meer gaan geven na de uitslag als ze gezakt zijn
Ik heb het niet over mijn vriendengroepquote:
Dit. Veel huisfeestjes, maar weinig verder... Maar goed, ik woon ook in een dorpquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vorig jaar waren er in het weekend na het examen kapot veel feestjes in mijn stad maar nu hoor ik helemaal niks behalve een feestje in een park met alleen wijn etc...Feestjes komen nog wel I guess
't Was een grapje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mijn vriendengroep
Hubrisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Ezell het volgende:
Een meisje op school had haar examenfeestje (ergens na de diploma-uitreiking) al in april gepland. Meteen ook iedereen uitgenodigd met uitnodigingen enzo. Het zou genaaid zijn als ze haar diploma niet zou halen.
't Platteland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Heeft natuurlijk ook met het weer te maken. Hebben wij weer hoor
Naar mijn smaak teveel veranderd naar ons alfabet, dan gaan mensen de y als een i uitspreken. In het Grieks staat er ook gewoon een upsilon. Maar in principe kan het allebei wel.quote:
Foutje, april moest maart zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Ezell het volgende:
Een meisje op school had haar examenfeestje (ergens na de diploma-uitreiking) al in april maart gepland. Meteen ook iedereen uitgenodigd met uitnodigingen enzo. Het zou genaaid zijn als ze haar diploma niet zou halen.
Oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Naar mijn smaak teveel veranderd naar ons alfabet, dan gaan mensen de y als een i uitspreken. In het Grieks staat er ook gewoon een upsilon. Maar in principe kan het allebei wel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Op dat moment hadden we nog niet eens onze laatste toetsweek gehad.
Is niet hetzelfde, maar: Een jongen van mijn school had vorig jaar in het jaar/eindexamen boek geschreven: Ik verlaat dit jaar met een diploma. Probleem was dat hij gezakt wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:56 schreef Ezell het volgende:
Een meisje op school had haar examenfeestje (ergens na de diploma-uitreiking) al in april gepland. Meteen ook iedereen uitgenodigd met uitnodigingen enzo. Het zou genaaid zijn als ze haar diploma niet zou halen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar: Een jongen van mijn school had vorig jaar in het jaar/eindexamen boek geschreven: Ik verlaat dit jaar met een diploma. Probleem was dat hij gezakt was![]()
Dit jaar heeft hij het weer in het jaarboek gezet maar vrijdag, na zijn laatste examen, wilde hij een soort wraak actie zetten tegen de school omdat onze school zo dom is. Dus ging hij met zijn scooter door de school rijden. Vervolgens kwam een leider van Leerlingen zaken naar buiten gerend(ik hield hem nog een beetje tegen, anders kon hij hem identificeren) en riep hij naar iedereen 'Er is al één persoon die zijn diploma niet heeft gehaald dit jaar'
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die domme ijscoman met zijn wagen weer in mijn straat hoorWat denkt hij, dat die kinderen hier iedere dag ijs krijgen? En die vervelende bel...
Die man riep nog naar mij en wat anderen: 'SMS MAAR NAAR JE VRIEND DAT HIJ GEZAKT IS!!!'quote:
Ik word altijd vrolijk van dat geluidje..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die domme ijscoman met zijn wagen weer in mijn straat hoorWat denkt hij, dat die kinderen hier iedere dag ijs krijgen? En die vervelende bel...
Het is een beetje irritant als die wagen de hele tijd stil blijft staan en die bel laat horenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat geluidje..![]()
Dat was een grapje, toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die man riep nog naar mij en wat anderen: 'SMS MAAR NAAR JE VRIEND DAT HIJ GEZAKT IS!!!'
Seizoenwerkloosheid hè, die man moet z'n centjes ook verdienen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is een beetje irritant als die wagen de hele tijd stil blijft staan en die bel laat horenEn er komt ook gewoon iemand. Wie gaat er nou ijs verkopen met dit weer?
Hoe bedoel je? Nee.quote:
Aight economische termen dit dat. Maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Seizoenwerkloosheid hè, die man moet z'n centjes ook verdienen.
Ik vind het alleen irritant dat die wagen met mooi weer drie keer op dezelfde plek stopt. Waarom zo vaak?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is een beetje irritant als die wagen de hele tijd stil blijft staan en die bel laat horenEn er komt ook gewoon iemand. Wie gaat er nou ijs verkopen met dit weer?
Voor echt lekker ijs moet je naar de ijswinkel gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Seizoenwerkloosheid hè, die man moet z'n centjes ook verdienen.
Voordeel van economie in je pakket hebben dit dat en zus zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight economische termen dit dat. Maar je hebt gelijk.
Hij meende het serieus, maar ik denk dat het gewoon een hevige reactie was en dat ze hem toch niet zullen laten zakken. Maar hij heeft de examens over het algemeen volgens mij toch niet goed gemaakt dus de kans dat hij zakt is best grootquote:
Waarom in godsnaam zouden ze hem laten zakken om zoiets, en niet op basis van zijn examenresultaten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hij meende het serieus, maar ik denk dat het gewoon een hevige reactie was en dat ze hem toch niet zullen laten zakken. Maar hij heeft de examens over het algemeen volgens mij toch niet goed gemaakt dus de kans dat hij zakt is best groot
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor echt lekker ijs moet je naar de ijswinkel gaan.
Eens, had ik ook wel gewild. Alleen dat examen had ik liever niet gehad volgens mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van economie in je pakket hebben dit dat en zus zo.
Dat kan toch niet eens?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zouden ze hem laten zakken om zoiets, en niet op basis van zijn examenresultaten?
Welkom in mijn schoolquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom in godsnaam zouden ze hem laten zakken om zoiets, en niet op basis van zijn examenresultaten?
Ik ken iemand die 3 jaar is gezakt. 2x op vwo, toen op havo en nu doet ze weer havo.quote:
WUT.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 3 jaar is gezakt. 2x op vwo, toen op havo en nu doet ze weer havo.22 nu geloof ik.
Het is ook niet heel vreemd, als je van school getrapt wordt weet ik niet of je nog slaagt, ookal zijn je cijfers wel overal bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welkom in mijn school
Denk ook niet dat ze dat gaan doen hoor, maar alsnog wel een grappige gebeurtenis.
Dan wordt je ook genaaid door je school.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welkom in mijn school
Denk ook niet dat ze dat gaan doen hoor, maar alsnog wel een grappige gebeurtenis.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoewel veel mensen die vorig jaar gezakt zijn nu ook op het randje staan hier... eentje ging met slechtere cijfers het CE in dan vorig jaar!
Het is niet moeilijk om te geloven dat wij worden bestempeld als de 'kanker' generatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 3 jaar is gezakt. 2x op vwo, toen op havo en nu doet ze weer havo.22 nu geloof ik.
Impliceren dat dit niet van alle tijden isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
Het is niet moeilijk om te geloven dat wij worden bestempeld als de 'kanker' generatie.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat dit niet van alle tijden is
Ik vind het eigenlijk nog best terecht als je kijkt naar sommige mensen van onze generatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om te geloven dat wij worden bestempeld als de 'kanker' generatie.
Onze school is nou eenmaal zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan wordt je ook genaaid door je school.
Ja op zich, er waren namelijk best veel leerlingen op die plek op dat moment dus als zijn rem kapot was zou er best een ernstig ongeluk zijn gebeurdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is ook niet heel vreemd, als je van school getrapt wordt weet ik niet of je nog slaagt, ookal zijn je cijfers wel overal bekend.
Het wordt steeds erger, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat dit niet van alle tijden is
Dat soort mensen waren er vroeger ook echt wel... alleen uitten ze dat weer op andere manieren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog best terecht als je kijkt naar sommige mensen van onze generatie.
Hm okequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger, dat bedoel ik.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
WE'RE GONNA SAAAAAAVE THE WORLD TOOOOOONIIIIIIIIIGHT
Men drinkt en smoked op een steeds jongere leeftijd, men steelt op een steeds jongere leeftijd, men neukt/rand andere mensen aan op een jongere leeftijd etc...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeIk vind het wel meevallen. Denk niet dat het erger wordt.
Randquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Men drinkt en smoked op een steeds jongere leeftijd, men steelt op een steeds jongere leeftijd, men neukt/rand andere mensen aan op een jongere leeftijd etc...
Te lui, mattie.quote:
Ik randquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik snap de fout niet, maar ik ben ook niet intelligent.
Ja, die zijn er altijd natuurlijk. 'Ons' gedrag is toch iets anders dan die van de generatie voor ons. Ook al is dit bij elke generatie zo, maar bij ons lijkt het gedrag toch wat asocialer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat soort mensen waren er vroeger ook echt wel... alleen uitten ze dat weer op andere manieren.
Eigenlijk denk ik dat dat soort dingen ook wel gebeurden toen wij jonger waren, maar dat we dat gewoon niet merkten, omdat het niet werd gedaan door mensen met wie je omging. Ik kwam dat soort dingen niet tegen in mijn omgeving. Dan heb je er ook minder mee te maken gekregen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Men drinkt en smoked op een steeds jongere leeftijd, men steelt op een steeds jongere leeftijd, men neukt/rand andere mensen aan op een jongere leeftijd etc...
O wacht inderdaad, ik was het even vergeten, het spijt me. Normaal let ik daar juist wel opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik rand
Jij randt
Hij/zij/het randt
Wij randen
Jullie randen
Zij randen.
Welk akkefietje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat "akkefietje" gebeurd?
Ja, maar jij woont in een dorp toch? In de stad gaat het anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat dat soort dingen ook wel gebeurden toen wij jonger waren, maar dat we dat gewoon niet merkten, omdat het niet werd gedaan door mensen met wie je omging. Ik kwam dat soort dingen niet tegen in mijn omgeving. Dan heb je er ook minder mee te maken gekregen.
Maar soms denk ik dat ook wel eens hoor... ach ja, het is van alle tijden, klagen over jongeren. We worden oud
Randen is toch geen werkwoord? Ik dacht dat het aanraden was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik rand
Jij randt
Hij/zij/het randt
Wij randen
Jullie randen
Zij randen.
Sst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Randen is toch geen werkwoord? Ik dacht dat het aanraden was.
Was een grapjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
Ismael die sorry zegt.moet niet gekker worden zeg.
Ik bedoelde ook aanranden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Randen is toch geen werkwoord? Ik dacht dat het aanraden was.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:39 schreef yosander het volgende:
Koekjestrommel, ik weet hoe laat ik volgende week vlieg.
Vliegen half tien 's avonds heen (komen dus net iets voor middernacht aan) en vertrekken de 13e om 23.59
.
quote:
Grammar-nazi'squote:
Zitten we niet in 't zelfde vliegtuigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
oh, wij vliegen om 8 uur 's ochtends. 2.5 uur naar Schiphol rijden
Jullie gaan allebei naar Sunny Beach?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Zitten we niet in 't zelfde vliegtuig. 2,5 uur rijden?! Wij een uurtje met de trein.
Je moet sowieso naar Den Glade Viking gaan, allemaal Scandinavische chicks.
vers uit het gastenboek.quote:by Nina
going to Sunny on July 22 for 2 weeks!!!
Can't wait already to go to Den Glade Viking! That's the best place ever!
The only place where it is allowed to dance nacked on the bar! c u ppl there!
Jup en dezelfde week dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jullie gaan allebei naar Sunny Beach?
Kloptquote:
Nice. Zou ik eerst ook misschien heengaan met mijn vrienden. Maar ging toen niet meer door, vanwege gedoe en zoquote:
Jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nice. Zou ik eerst ook misschien heengaan met mijn vrienden. Maar ging toen niet meer door, vanwege gedoe en zo
Uhuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammer. Bij ons was het ook nog flink gedoe om 9 man tevreden te stemmen
.
Maak je geen zorgenquote:
Inderdaad. Zouden eerst naar Spanje (Lloret/Blanes) gaan en daar dan zo'n vila huren. Maar die we op het oog hadden waren toen (~november) al volgeboekt, lastig was ook dat voor de meeste vila's een minimumleeftijd van 21-23 geldt. Toen opperde ik het idee om naar Bulgarije te gaan, maar sommige waren daar eerst nogal op tegen, maar zelf kwamen ze dan niet met ideeënquote:
Goed dat je dat dan alsnog hebt kunnen regelen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Zouden eerst naar Spanje (Lloret/Blanes) gaan en daar dan zo'n vila huren. Maar die we op het oog hadden waren toen (~november) al volgeboekt, lastig was ook dat voor de meeste vila's een minimumleeftijd van 21-23 geldt. Toen opperde ik het idee om naar Bulgarije te gaan, maar sommige waren daar eerst nogal op tegen, maar zelf kwamen ze dan niet met ideeën.
he3eyj gA jy n0g p xamNrijs???,,quote:
Ze dachten bij het woord Bulgarije meteen aan een oostblokland met alleen maar maffioso en hoerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verder was het mij een totale worst waar we heen zouden gaan, waarom moeilijk gaan doen...
Hoeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze dachten bij het woord Bulgarije meteen aan een oostblokland met alleen maar maffioso en hoeren.
Oh ja, op kamersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
Nee, ik ga werken. Drie maanden lang. O, en volgonde week de meet natuurlijk.
ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze dachten bij het woord Bulgarije meteen aan een oostblokland met alleen maar maffioso en hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |