Ah, gaat er echt om hangen... beetje raar dat hij dat vertelt welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef TMartina het volgende:
Yup! Gisteren eind examen bbq, daarom was ik ook niet hier hea
Waren ook docenten bij, NL docent zei dat ik een norm van 1.1 of 1.2 moet hebben.
Das minder.
een 4
twee 7'ens
dus heel miss een 5 voor NL erbij, en even zoeken naar een nieuwe 7 dan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef Dastan het volgende:
Een norm voor Nederlands van boven de 1 zit er niet in denk ik.
Sorry, maar dat is wat ik denk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik wel een 6.8 voor eco, dan is het probleem ook gelijk weg.
Heeft je leraar dat ook gezegd?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik wel een 6.8 voor eco, dan is het probleem ook gelijk weg.
Echt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik hoop voor geschiedenis op 1 of zoHad nooit verwacht dat het zoiets zou worden na het examen, maar heel veel mensen hebben het in ieder geval onder hun niveau gemaakt. En de docenten in het land schenen 'm moeilijk te vinden
Niet online geloof ik... Ik vernam wat via-via, wat m'n lerares gezegd zou hebben of zo. Je weet wel hoe dat gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt?Is er ergens een jaarverslag ofzo?
Waarom heb jij haat jegens mij?quote:
Hoeft niet op de waarheid te berusten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet online geloof ik... Ik vernam wat via-via, wat m'n lerares gezegd zou hebben of zo. Je weet wel hoe dat gaat
Weinig. Alleen dat Grieks en Latijn makkelijk gevonden wordt, maar daar heb jij weinig aan (ik heb er ook weinig aan als ze het makkelijk vinden trouwensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet op de waarheid te berusten.
Vertel, wat weet je nog meer
Er waren mensen met 9ens op mijn school voor Latijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Weinig. Alleen dat Grieks en Latijn makkelijk gevonden wordt, maar daar heb jij weinig aan (ik heb er ook weinig aan als ze het makkelijk vinden trouwens).
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vanavond weer loesoe dit dat mattieszzzzzzz, jullie ook toch?
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Goed zo matties maar wel jammer voor mijn mattie Etsu ik denk aan je als ik l03s03 ben vanavond
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Goed zo matties maar wel jammer voor mijn mattie Etsu ik denk aan je als ik l03s03 ben vanavond
quote:
iiCk g@ jj gwn sti3km b1nn3nsm0kkln.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef Dastan het volgende:
Als je gaat kamperen moet je je kunnen legitimeren bij de campinghouder. Mijn paspoort is echter verlopen, zou dat een probleem zijn? En kom je daarmee de dancing in?
Denk dat het deze campinghouder niets boeitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef Dastan het volgende:
Als je gaat kamperen moet je je kunnen legitimeren bij de campinghouder. Mijn paspoort is echter verlopen, zou dat een probleem zijn? En kom je daarmee de dancing in?
Oké, dank.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Denk dat het deze campinghouder niets boeitVerlopen paspoort is volgens mij trouwens wel geldig voor de idenfiticatiefunctie. Alleen niet voor de paspoortfunctie.
Een nieuw paspoort ja. Maar mijn id-kaart was nog lang geldig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Moet je niet sowieso bijna een nieuwe?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
Dat proces-verbaal moet ik nog steeds ophalen daar.
Wanneer gebeurde het?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
Dat proces-verbaal moet ik nog steeds ophalen daar.
Ik hoopte toch dat ik 'm nog zou vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
Waarom heb je 4 weken over gedaan om aangifte te doen?
Anders maken ze maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hm oke. Zou ik 'm wel snel afhalen als ik jou was
tregden klagdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Ja, mijn ov-chipkaart raak ik ook altijd kwijt. Rebels als ik ben kocht ik na het tweede verlies niet weer een nieuwe, maar dat kwam mij duur te staan:
Ik heb geen ov-chipkaart
Koop er een.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Ik heb dus geen portemonnee, dus alles zit altijd los in mijn jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |