Weet ik, maar het probleem is dat mijn vaders' auto niet voorzien is van een thuisbrenger of reservewiel. En vanochtend hebben we de reparatieset moeten gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Werkt alleen niet zo goed met een klapband he?
Zit wel een bak, (sterker nog, daar lag vroeger zelfs een volwaardig reservewiel) maar daar zit wat anders in..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Marco, als er geen bak in de vloer zit, snap ik dat ook wel hehe
@Goddelijker; dan ist logisch dat je een nieuwe wilt
Is dat niet van dat spul wat tijdelijk is? Dat je alsnog de band moet vervangen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar het probleem is dat mijn vaders' auto niet voorzien is van een thuisbrenger of reservewiel. En vanochtend hebben we de reparatieset moeten gebruiken.
Er zit inmiddels al een nieuwe band om.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat niet van dat spul wat tijdelijk is? Dat je alsnog de band moet vervangen?
Gezien het uiterlijk van de auto, denk niet dat een verzekering ooit gaat geloven dat jij niet degene bent die de meeste km's maakt. Had je Volvo 740 station moeten kiezen, maar ja, eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef Janeiros het volgende:
Gister aangehoudenWas vergeten m'n verstralers uit te doen nadat ik ze popiejopie had geshowed in een donkere parkeergarage. Zag in eerste instantie niet het STOP POLITIE bordje haha.
En meneer de agent vertelde mij dat als ik de meeste km's maak ik de auto maar op eigen naam moet zetten!Goh..
Maar er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekomen. Gewoon vergeten ze uit te doen
Ik snap het ook niet hoor. Wel de grote, stoere jongen willen uithangen en tof willen doen met een auto, maar niet de vaste lasten willen of kunnen dragen. Neem dan, als je het niet kan of wil betalen, geen auto.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:21 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Gezien het uiterlijk van de auto, denk niet dat een verzekering ooit gaat geloven dat jij niet degene bent die de meeste km's maakt. Had je Volvo 740 station moeten kiezen, maar ja, eigen schuld.
Als de schade van de tegenpartij meevalt, en je maar een paar duizend euro aan blikschade hoeft te dokken, kan je blij zijn. Maar als er lichamelijk letsel is, wordt het minder vrolijk. Bovenal, zodra je, voor welk pietluttig bedrag dan ook de verzekering inschakelt en ze komen erachter, dan kom je op de zwarte lijst en kan je je nergens meer en voor (vrijwel) niks meer verzekeren. Oh nee, excuus je kan je nog verzekeren bij een hoopje malafide bedrijfjes voor recordprijzen. Heeft niet mijn voorkeur.
Dacht je dat als verzekeringsmaatschappijen via lakkleuren en soort krassen kunnen onderzoeken of de schade wel precies overeenkomt met het gerapporteerde, men niet uit zou vinden dat jij de hoofdbestuurder bent?
Aangezien je deze auto voor langere tijd blijft rijden, loont het altijd om boel op eigen naam te hebben. Over een jaar betaal je al flink minder. Bijna iedere eerste autobezitter heeft er aan moeten geloven...
| 1 2 3 | The car is in good condition, NEVER been in accidents, no technical problems, no hidden defects. The car is still registered in Netherlands (dutch car, dutch registration) . I have worked in Netherlands for the last year and I've purchased the car there. My company wanted me back home, so currently I'm in Liverpool , England. I've brought the car home with me and it's now located in Liverpool, England. The car is already deposited at 24 Expert Spedition Ltd. (http://www.24espedition.com, United Kingdom transport company). I've already paid this company to take care about the transaction. The company can deliver the car directly to your address. I WILL PAY THE TRANSPORT TAXES. You will have 5 to 10 days for inspection so you can make sure the car is in perfect condition. If you are still interested to buy it let me know. |
Dat dus. Want doordat zulke gasten premie ontduiken, betaalt de normale persoon extra. Pure fraude, opflikkeren dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en terecht natuurlijk, het is en blijft gewoon fraude. Mag imho veel harder aangepakt worden.
Ik kreeg zelfs een flinke stapel pallets in de AXquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Fijn, zo'n grote kofferbak waar niet eens een miezige ikea tv-meubel in past
Het lag ook meer aan de verpakkingkunsten van de Zweden dan aan de auto. De doos stak nog een halve meter verder uit dan de meubel normaal gesproken in elkaar zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een flinke stapel pallets in de AX
Ze slijten onder je auto weg en je wegligging is minder goed dan bij zomerbanden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Trouwens vraagje he, ik rijd nu op winterbanden. Gewoon omdat ze bij aankoop op de auto zaten, verder geen zomerbanden erbij gekregen en was ook niet echt van plan om die te kopen.
Kan het kwaad?
Banden slijten snel en het is funest voor je remweg/weglegging.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Trouwens vraagje he, ik rijd nu op winterbanden. Gewoon omdat ze bij aankoop op de auto zaten, verder geen zomerbanden erbij gekregen en was ook niet echt van plan om die te kopen.
Kan het kwaad?
Is het merkbaar dan? De auto rijdt nu al geweldig/comfortabel (vergeleken met de vorige die wat speelser was). Slijtage maakt me niets uit. In hoeverre zal de remweg verschillen?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Banden slijten snel en het is funest voor je remweg/weglegging.
Zag een mooie oplossing laatst bij de Peugeot dealer! TomTom's links weggewerkt in een houder, geen kabeltjes te zien!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmiddag een TomTom-Air-Vent-Holder besteld, geen zuignap meer op m'n voorruit
Van de ANWB:quote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Is het merkbaar dan? De auto rijdt nu al geweldig/comfortabel (vergeleken met de vorige die wat speelser was). Slijtage maakt me niets uit. In hoeverre zal de remweg verschillen?
http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,/bandentests.htmlquote:Met winterbanden de zomer door, kan dat?
We hebben het nu gehad over zomerbanden in de winter maar hoe zit het eigenlijk met winterbanden in de zomer. Als we ons weer even concentreren op remwegen want dat is toch het meest sprekend, dan kan een moderne auto op droog wegdek met zomerbanden binnen 12 meter stilstaan. Met winterbanden is remmen op droog altijd wat lastiger want het voor sneeuw ontworpen profiel is hier in het nadeel. Bij een buitentemperatuur van 15 graden zou de auto met winterbanden zo’n 14 à 15 meter nodig hebben. Bij hoge temperaturen nemen de prestaties van winterbanden snel af. Bij een buitentemperatuur van zo’n 35 graden constateerden wij een gemiddelde afname van de remprestaties van winterbanden van zo’n 30%. De auto zou dan dus zo’n 19 meter nodig hebben om tot stilstand te komen. All seasonbanden doen het beter dan winterbanden maar ook hier moet rekening gehouden worden met een merkbare afname van de prestaties bij hoge temperaturen, wij noteerden gemiddeld zo’n 25%. Ook de wegligging neemt merkbaar af, zowel bij all seasonbanden als bij winterbanden maar hier zijn de verschillen kleiner. Toch is er met winterbanden veilig te rijden in de zomer want we hebben het dan over veel minder kritieke rijomstandigheden die goed zijn te compenseren door het aanpassen van snelheid en volgafstand. Met winterbanden de zomer door kan dus wel maar ideaal is het niet. Bovendien zal de band aanmerkelijk sneller slijten dan in de winter door de hogere temperaturen.
Ik denk dat het toch wel een aardig percentage is, net zoals het in de winter ook verschillend is (als geen sneeuw/ijs op de weg is).quote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Is het merkbaar dan? De auto rijdt nu al geweldig/comfortabel (vergeleken met de vorige die wat speelser was). Slijtage maakt me niets uit. In hoeverre zal de remweg verschillen?
Maar wij gebruiken hem in 2 auto's, dus dan is een losse makkelijker.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zag een mooie oplossing laatst bij de Peugeot dealer! TomTom's links weggewerkt in een houder, geen kabeltjes te zien!
Duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 15:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Van de ANWB:
[..]
http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,/bandentests.html
Je kon hem ook loshalen, maar de prijs was wel idioot. Men kan zoiets thuis ook wel monterenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
Maar wij gebruiken hem in 2 auto's, dus dan is een losse makkelijker.
Handige dingen zijn dat. Heb er ook een voor m'n mobiel. Alleen een kort kabeltje dat van de air vent naar het dashboardkastje loopt is zichtbaar. En met de airco aan wordt het apparaat ook nog gekoeld als'ie hard moet werkenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmiddag een TomTom-Air-Vent-Holder besteld, geen zuignap meer op m'n voorruit
Voor 3 euro valt het altijd te proberen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Marco001 het volgende:
Wil denk ik niet bij mijn auto: 4,3" gpssysteem + ronde, diepliggende ventilatieroosters gaan niet goed samen(veel geurdingetjes passen zelfs niet eens..) Anders had ik ook wel zoiets, en een dashboardmount is er niet voor mijn systeem...
Mwah, als er al geen eens een airwick luchtverfrissertje in past...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 3 euro valt het altijd te proberen.
Deze hoef je maar op 1 hoogte vast te klikken aan de roosters, de onderkant rust gewoon tegen je dashboard of tegen het stuk rooster er onder als je een groot rooster hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, als er al geen eens een airwick luchtverfrissertje in past...
Een Micra?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Purdey? Monsterd?
[ afbeelding ]
Vind m wel vet
De mijne is blauw, zonder goudkleurige velgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Purdey? Monsterd?
[ afbeelding ]
Vind m wel vet
Detailsquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne is blauw, zonder goudkleurige velgen
My Lord, hoe kunnen ze zo'n duf karretje als een Micra nu zo optuigen
Koop een setje velgen + banden via MP en je bent klaar. Kost je wat geld, maar je slaat jezelf voor je kop als je om 300 euro te besparen een keer je remweg niet haalt, met tot gevolg dat je een kind op je kap hebt of je auto kort rijdt op een ander. Dan is de schade een stuk groter...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Duidelijkwinterbanden it is. Geen zin om nu geld er aan uit te geven en bovendien lijken deze banden echt nieuw te zijn.
precies, je hoeft nu in principe niet meer dan zo'n 200,- kwijt te zijn..quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Koop een setje velgen + banden via MP en je bent klaar. Kost je wat geld, maar je slaat jezelf voor je kop als je om 300 euro te besparen een keer je remweg niet haalt, met tot gevolg dat je een kind op je kap hebt of je auto kort rijdt op een ander. Dan is de schade een stuk groter...
Bovendien slijten je winterbanden dan niet en kun je die er gewoon in de winter weer onder leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |