Ah, het is dus geen foto uit 1958?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ten eerste, mijn excuses voor de onderstaande afbeelding in sepia.
Ja sorry maar ik vind die filter echt zo waardeloosquote:
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerdquote:
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef FalleNk810i het volgende:
Niet flauw bedoelt, maar mag er een andere auto in de OP? Deze hadden we in de vorige ook al![]()
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uit
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerd![]()
Nog onderhandeld?
Ik heb weer parkeerruimte!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, dat zal een last van je schouders zijn na al die tijd.
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.
Redelijk, niet alles. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Geinig idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Helaas kan ik de OP niet zelf aanpassen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als jullie die lijst actueel hebben, hoor ik het graag (PM). Wil dan wel een poging wagen.
Zonnige dagen? Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Sowieso moet bij mij dan de Mitsubishi uit de op en de Renault er inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Rechterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef FalleNk810i het volgende:
de sephia foto![]()
Weet alleen niet welke van de 2 van jou is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Dan ben je niet in het 'zonnige zuiden' geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb dat vandaag niet terug gezien.
Lagers die sneller slijten, vaak onderdelen die kapot gaan door trillingen, en op ten duur kun je last krijgen van metaal moeheid. Maargoed, alles is te maken, en plat op de pens is gewoon mooi om te zien. Nadeel is dat het overal schraapt en drempels zijn lastiger.. Maar eerlijk is eerlijk, ik krijg met hoge auto's altijd het gevoel dat ze zwabberig zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Al kan het nooit goed zijn voor je auto om zo laag te rijden, aangezien je dan toch moet inleveren op comfort.
Zoals?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
* Soms kun je onder dingen door rijden
Plaat van 4mm dik gepantserd staal onder de hele auto over de hele lengte/breedte.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nadeel is dat het overal schraapt en drempels zijn lastiger..
Is die van jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet zo laag als die van stanceworks, maar ik doe mijn best.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Stance dingen zijn leuk, maar tegenwoordig toch veel airride dingen er tussen... Wordt schijnbaar minder moeilijk over gedaan de laatste tijd.
Tja, zitten voor en nadelen aan he. Vind t zelf uiteraard mooier, en het bochtengedrag is heerlijk!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Al kan het nooit goed zijn voor je auto om zo laag te rijden, aangezien je dan toch moet inleveren op comfort.
Velgen hadden inderdaad wat stijlvoller gemogen, maarja zelfde stance, andere velgen en t is perfectquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Dubish het volgende:
[..]
De 2e, maar de velgen...
* En voor de OP update ik rij inmiddels in een A6:
Dubish Audi A6, 3.0TDI 2006, Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4.
Bedankt! , hou niet zo van al dat letters op de achterklep. De dealer had er ook nog eens stickers opgeplakt, die waren nog moeilijker te verwijderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Vind t wel netjes dat je je A6 gedebadged hebtLekker strak!
Da's idd de mijne.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Is die van jou?
Niet echt iets voor jou als ik je verhaal mag geloven van een paar jaar geleden van de corrado eruit rijden met een laguna diesel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |