Ah, het is dus geen foto uit 1958?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ten eerste, mijn excuses voor de onderstaande afbeelding in sepia.
Ja sorry maar ik vind die filter echt zo waardeloosquote:
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerdquote:
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef FalleNk810i het volgende:
Niet flauw bedoelt, maar mag er een andere auto in de OP? Deze hadden we in de vorige ook al![]()
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uit
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerd![]()
Nog onderhandeld?
Ik heb weer parkeerruimte!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, dat zal een last van je schouders zijn na al die tijd.
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.
Redelijk, niet alles. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Geinig idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Helaas kan ik de OP niet zelf aanpassen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als jullie die lijst actueel hebben, hoor ik het graag (PM). Wil dan wel een poging wagen.
Zonnige dagen? Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Sowieso moet bij mij dan de Mitsubishi uit de op en de Renault er inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Rechterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef FalleNk810i het volgende:
de sephia foto![]()
Weet alleen niet welke van de 2 van jou is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Dan ben je niet in het 'zonnige zuiden' geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb dat vandaag niet terug gezien.
Lagers die sneller slijten, vaak onderdelen die kapot gaan door trillingen, en op ten duur kun je last krijgen van metaal moeheid. Maargoed, alles is te maken, en plat op de pens is gewoon mooi om te zien. Nadeel is dat het overal schraapt en drempels zijn lastiger.. Maar eerlijk is eerlijk, ik krijg met hoge auto's altijd het gevoel dat ze zwabberig zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Al kan het nooit goed zijn voor je auto om zo laag te rijden, aangezien je dan toch moet inleveren op comfort.
Zoals?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
* Soms kun je onder dingen door rijden
Plaat van 4mm dik gepantserd staal onder de hele auto over de hele lengte/breedte.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nadeel is dat het overal schraapt en drempels zijn lastiger..
Is die van jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet zo laag als die van stanceworks, maar ik doe mijn best.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Stance dingen zijn leuk, maar tegenwoordig toch veel airride dingen er tussen... Wordt schijnbaar minder moeilijk over gedaan de laatste tijd.
Tja, zitten voor en nadelen aan he. Vind t zelf uiteraard mooier, en het bochtengedrag is heerlijk!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Al kan het nooit goed zijn voor je auto om zo laag te rijden, aangezien je dan toch moet inleveren op comfort.
Velgen hadden inderdaad wat stijlvoller gemogen, maarja zelfde stance, andere velgen en t is perfectquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Dubish het volgende:
[..]
De 2e, maar de velgen...
* En voor de OP update ik rij inmiddels in een A6:
Dubish Audi A6, 3.0TDI 2006, Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4.
Bedankt! , hou niet zo van al dat letters op de achterklep. De dealer had er ook nog eens stickers opgeplakt, die waren nog moeilijker te verwijderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Vind t wel netjes dat je je A6 gedebadged hebtLekker strak!
Da's idd de mijne.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Is die van jou?
Niet echt iets voor jou als ik je verhaal mag geloven van een paar jaar geleden van de corrado eruit rijden met een laguna diesel
Hoge vrachtwagens die geparkeerd staanquote:
Ik durf met mijn auto die parkeergarage niet eens in, dus parkeren onder die buis gaat 'm niet wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 07:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Hoge vrachtwagens die geparkeerd staanEn parkeren op een parkeerplek in een parkeergarage, waar boven die plek van die verwarm/koelbuizen hangen. Je kan normaal gezien daar niet parkeren. Met een lage wagen ging het wel. Dus ik stond makkelijk en goed geparkeerd.
Kben op de snelweg eens afgesneden door een vrachtwagen die me niet zag, maar daar durfde ik toch echtr niet onderdoor te gaan als ik eerlijk ben.. Ik ging gewoon verder naar links en flink toeterenHad gewoon F&F na kunnen doen, maar ik ben niet zo van de leipe acties.. Met extreem laag halen vrachtwagens soms in op de snelweg. Das dan wel triest
Hmm idd.. Laatst reed er een opel kadett op zo'n turborotonde voor mij. Die begreep het miet helemaal geloof ik en aangezien het naar mjn idee meer een zondagsrijder was besloot ik hem in te halen ( de linker baan van zo'n rotonde is immers bedoelt voor rechtdoorgaand verkeer en linksafgaand verkeer, de rechterbaan voor rechts en ook rechtdoor). Die kadett stond dus rechts en ik wil er links langs, wat doet die kerel dus: knipperlicht nar links ineens aan, rijdt over de verhoging ( die ervoor bedoelt is om mensen tegen te houden zodat ze niet naar de andere baan gaan als ze al op een andere baan zitten) en slaat ineens links voor mijn neus af... Idiootquote:Op zondag 29 mei 2011 11:30 schreef Catch_me het volgende:
Rotondes vind ik om te huilen in Nederland inderdaad. Overal verschilt het ook weer of is het onduidelijk geregeld of fietsers nou wel of geen voorrang hebben. Gevolg is dat je weer keihard op de rem moet omdat iemand stil gaat staan bij het verlaten van de rotonde.
Ook van die open turbo rotondes (), het overzicht is vaak ver te zoeken, mensen volgen de aangegeven rijrichting niet, gaan stilstaan, snijden je, rijden keihard etc etc, niet echt veilig te noemen dus
Iemand die het begrijptquote:Op zondag 29 mei 2011 02:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Da's idd de mijne.
Ook dit is weer een rap gechipped dieseltje. Ik heb wat met foute autootjes.
Maar deze gaat binnenkort de deur uit, weet nog niet goed wat ik weer ga kopen.
Denk een SLK. En dan lekker laag en breed maken, Lekker foute Duitse stijl.
Dit idee dus () :
[ afbeelding ]
Stickers zijn inderdaad vreselijk, wees blij dat tie er net op zat en je een nieuwe auto hebt, moet je eens proberen met een rode auto van 20 jaar oudquote:Op zondag 29 mei 2011 01:49 schreef Dubish het volgende:
[..]
Bedankt! , hou niet zo van al dat letters op de achterklep. De dealer had er ook nog eens stickers opgeplakt, die waren nog moeilijker te verwijderen.
Wat mij vooral ergert zijn de rotonde's in Nijmegen, o.a. op het Keizer Karelplein. Daar is helemaal niets geregeld en moet je dus letten op verkeer wat de rotonde opkomt (heeft voorrang) en als je er zelf af gaat moet je goed opletten dat niemand rechts van je zit die je dan bij het verlaten van het plein afdrukt. Dat er ook geen rijstrookmarkering is en iedereen alle kanten op schiet helpt dan ook niet echt mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:30 schreef Catch_me het volgende:
Rotondes vind ik om te huilen in Nederland inderdaad. Overal verschilt het ook weer of is het onduidelijk geregeld of fietsers nou wel of geen voorrang hebben. Gevolg is dat je weer keihard op de rem moet omdat iemand stil gaat staan bij het verlaten van de rotonde.
Ook van die open turbo rotondes (), het overzicht is vaak ver te zoeken, mensen volgen de aangegeven rijrichting niet, gaan stilstaan, snijden je, rijden keihard etc etc, niet echt veilig te noemen dus
Je hent dus 3 banen die op de rotonde zelf niet meer 'begeleid' worden? Niet echt handig nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij vooral ergert zijn de rotonde's in Nijmegen, o.a. op het Keizer Karelplein. Daar is helemaal niets geregeld en moet je dus letten op verkeer wat de rotonde opkomt (heeft voorrang) en als je er zelf af gaat moet je goed opletten dat niemand rechts van je zit die je dan bij het verlaten van het plein afdrukt. Dat er ook geen rijstrookmarkering is en iedereen alle kanten op schiet helpt dan ook niet echt mee.![]()
Altijd als ik daar rij is dat wel even een stressmoment omdat je heel erg moeilijk het overzicht kan bewaren en er zo iemand in je dode hoek zit. Dat ik daar nog nooit iemand heb geraakt is mij een raadsel.
Om dit plein gaat het, op google streetview lijkt het rustig, maar probeer het gerust eens tijdens de spits uit.![]()
http://maps.google.nl/map(...)75,0.022638&ie=UTF8&
hq=&hnear=Keizer+Karelplein,+Nijmegen&ll=51.840365,5.861807&spn=0,0.022638&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.841483,5.859541
&panoid=rWAvkyeIwvef14Mc-n-YYQ&cbp=12,68.02,,0,-4.18
Nice, nieuwe?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef gateway het volgende:
Vanaf woensdag ben ik waarschijnlijk eigenaar van een VW touran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Ja, 3 banen, soms zijn het ook 4 of 5 banen, afhankelijk van het verkeersaanbod. Maar dat maakt het juist zo verwarrend, plus het feit dat de auto's je aan alle kanten voorbij (kunnen) komen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hent dus 3 banen die op de rotonde zelf niet meer 'begeleid' worden? Niet echt handig nee.
[/quote]quote:Op zondag 29 mei 2011 13:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hent dus 3 banen die op de rotonde zelf niet meer 'begeleid' worden? Niet echt handig nee.
Ik heb daar echt nooit last van. Kwestie van goed voorsorteren en beetje spiegels in de gaten houden, dan hobbel je er zo overheen. En een beetje ballen tonen, want door heel veel mensen die niet weten hoe ze daar moeten rijden, is het vaak het recht van de sterkste...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, 3 banen, soms zijn het ook 4 of 5 banen, afhankelijk van het verkeersaanbod. Maar dat maakt het juist zo verwarrend, plus het feit dat de auto's je aan alle kanten voorbij (kunnen) komen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nice, nieuwe?
Anders heb ik wat inspiratie voor je
gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Volkswagen rood
quote:Volkswagen Touran 2.0 TDI Trendline
Elektr. Fensterheber
ESP
Klima
Scheckheftgepflegt
Schiebedach
Servolenkung
Sitzheizung
Tempomat
Wegfahrsperre
Zentralverriegelung
Glossar
Motor und Umwelt
Getriebeart: Schaltgetriebe
Hubraum: 1968 cm³
Kraftstoff:
Diesel
Kraftstoffverbrauch:
6,0 l/100 km
(kombiniert)
7,6 l/100 km
(innerorts)
5,2 l/100 km
(außerorts)
CO2-Emissionen:
162 g/km
(kombiniert)
Schadstoffklasse: Euro 4
Feinstaubplakette: 4 (Grün)
Anzahl Türen: 4
Sitzplätze: 5
Betaal je je niet scheel aan de verzekering?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:59 schreef Janeiros het volgende:
Na het behalen van mijn rijbewijs 2 weken terug heb ik gister mijn eerste auto opgehaald!
Gaat om een Rover 200 VI 1.8 VVC met 146PK!
Misschien wat té om mee te beginnen maar zo lang ik er rustig mee omga zal het wel meevallen :p
Heeft een MG ZR Spoiler en MG ZR 17'' velgen. 143.000 op de teller.
[ afbeelding ]
Vage foto maar is met mn telefoon!
Lijkt wel wat op een Civic maar even net iets meer auto naar mijn mening!
Dat vraag ik me ook af!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Betaal je je niet scheel aan de verzekering?
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nice, nieuwe?
Anders heb ik wat inspiratie voor je
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want vaak als je eigen auto brand ben je toch te laat met je blusser, zie weleens dat mensen anderen ermee helpenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:47 schreef Dubish het volgende:
Ik ga in de zomer op vakantie, en in sommige landen MOET je het in de auto hebben.
Dat is de reden dat ik het heb gekocht.
Da's een coole rotonde. Ik rijd er bijna iedere dag en probeer 'm altijd z.s.m. te nemenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij vooral ergert zijn de rotonde's in Nijmegen, o.a. op het Keizer Karelplein. Daar is helemaal niets geregeld en moet je dus letten op verkeer wat de rotonde opkomt (heeft voorrang) en als je er zelf af gaat moet je goed opletten dat niemand rechts van je zit die je dan bij het verlaten van het plein afdrukt. Dat er ook geen rijstrookmarkering is en iedereen alle kanten op schiet helpt dan ook niet echt mee.![]()
Altijd als ik daar rij is dat wel even een stressmoment omdat je heel erg moeilijk het overzicht kan bewaren en er zo iemand in je dode hoek zit. Dat ik daar nog nooit iemand heb geraakt is mij een raadsel.
Om dit plein gaat het, op google streetview lijkt het rustig, maar probeer het gerust eens tijdens de spits uit.![]()
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,68.02,,0,-4.18
daar was ik woebsdagnacht..,was blij dat het erg rustig was.. anders....quote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,68.02,,0,-4.18
Vind het de mooiste Golf zelfs denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb wat met de Golf II, vind het op de één of andere manier nog steeds een leuke auto.
12,-quote:Op zondag 29 mei 2011 14:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Betaal je je niet scheel aan de verzekering?
Meerdere auto's van me zijn tectielloos geworden door parkeergaragesquote:Op zondag 29 mei 2011 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf met mijn auto die parkeergarage niet eens in, dus parkeren onder die buis gaat 'm niet worden
Lekker handigquote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Meerdere auto's van me zijn tectielloos geworden door parkeergarages
Ik kan die knikjes niet nemen, dus gewoon vol gas schrapend er overheen..
Dan streef je toch een beetje je doel voorbij hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Ik wil mijn uitlaatsysteem heel houden graagquote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Je weet dat als je dat ding in de poeier rijdt, je volop aan de beurt bent hè? Verzekeringsmaatschappijen doen regelmatig onderzoek en als jij blijkt de regelmatige bestuurder te zijn, komen ze het uitgekeerde bedrag gewoon bij je halen. Om je vervolgens uit de verzekering te trappen, dan kun je je bij Rialto gaan meldenquote:
Zo'n simpele poederblusser zeker? Sterkte. Als je die leegspuit en je auto is na een half jaar nog in goede conditie, heb je een wereldbak gekocht en moet je 'm nooit meer wegdoen, want dan kan ie niet meer kapot. Die zooi vreet alles weg, vooral elektronica.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Dubish het volgende:
Zo, net een mini brandblusser besteld voor in de auto.
En iedereen erachter enorm geïrriteerd omdat het allemaal zo traag gaat. Zhe horror. Prima als het je hobby is, maar rij daarmee anderen niet in de weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Dan streef je toch een beetje je doel voorbij hoor.
"Kijk mij, ik heb een zwaar verlaagde auto, koel hè? Oh kut een drempel!" *SCHRAAAAP*
Een schuifdak, goed bezig! Bewust voor een Touran gekozen ivm ruimte ofzo? Ik vind het echt geen mooie auto's namelijkquote:
Tigraquote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Opel Tigra (eentje zonder roest!)En dan bedenken dat ie gewoon plat op z'n pens lag, en body compleet origineel, alleen de wielkasten wat verbreed, omdat de wielen er anders niet in paste vanwege de laagheid
Uiteindelijk zonde van de tigra geweest, aangezien het een van de weinige was die roestloos was op de bekende plekken.. Maar ach, ik heb me lol gehad met dat hok
Als ik er nu eentje op standaard hoogte zie rijden denk ik meteen dat de vering echt niet klopt bij de autoquote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tigra![]()
Sorry, niet echt mijn ding![]()
Maar hij zal er waarschijnlijk een stuk mooier hebben uitgezien zo laag enzo![]()
Zit ook te denken om die van mij nog veeeel lager te gooien, want hoe die nu staat is eigenlijk prima te doen
3 maar? Hier staat de teller op 7, met daarbij ook nog een eenmalig ooknapproject.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:11 schreef Rensjebree het volgende:
Gister een golfje 2 uit 1990 gekocht voor m'n vriendin..
nu heb ik 3 auto's te onderhouden
Voor elke dag van de week een andere auto? Heb je goed voor elkaar!quote:Op maandag 30 mei 2011 07:55 schreef L0we het volgende:
[..]
3 maar? Hier staat de teller op 7, met daarbij ook nog een eenmalig ooknapproject.
2 zijn dr maar van mij, de rest van vrienden / familie / kennissen, maar vaak heb ik wel keuze zat inderdaad, wat ik meeneemquote:Op maandag 30 mei 2011 08:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor elke dag van de week een andere auto? Heb je goed voor elkaar!
En je wil graag een auto hebben waar je eigenlijk niet fatsoenlijk mee kan rijden?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zit ook te denken om die van mij nog veeeel lager te gooien, want hoe die nu staat is eigenlijk prima te doen
Hater gonna hatequote:Op maandag 30 mei 2011 09:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je wil graag een auto hebben waar je eigenlijk niet fatsoenlijk mee kan rijden?
Ik weet alle mogelijke gevolgen ja. Maar voor mij is het nu wat voordeliger om het zo te doenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet dat als je dat ding in de poeier rijdt, je volop aan de beurt bent hè? Verzekeringsmaatschappijen doen regelmatig onderzoek en als jij blijkt de regelmatige bestuurder te zijn, komen ze het uitgekeerde bedrag gewoon bij je halen. Om je vervolgens uit de verzekering te trappen, dan kun je je bij Rialto gaan melden.
[..]
Tot je een ongeval krijgt met letselschade en de verzekering ineens moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:40 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik weet alle consequenties ja. Maar voor mij is het nu wat voordeliger om het zo te doen![]()
Laten we maar hopen dat ik lang van mn 1e auto mag genieten ipv. de negatieve kant er van te bekijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tot je een ongeval krijgt met letselschade en de verzekering ineens moeilijk gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |