Ah, het is dus geen foto uit 1958?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ten eerste, mijn excuses voor de onderstaande afbeelding in sepia.
Ja sorry maar ik vind die filter echt zo waardeloosquote:
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerdquote:
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef FalleNk810i het volgende:
Niet flauw bedoelt, maar mag er een andere auto in de OP? Deze hadden we in de vorige ook al![]()
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is een gifje waarin alle auto's van de 'vaste users' langskomen geen optie? Komt iedereen aan de beurt.
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ben geen held in dat soort dingen! Leef je uit
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Duurde even, maar nou ben je er eindelijk vanaf! Gefeliciteerd![]()
Nog onderhandeld?
Ik heb weer parkeerruimte!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, dat zal een last van je schouders zijn na al die tijd.
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Viel mee, heb er de aanschafprijs voor teruggekregen dus best netjes.
Redelijk, niet alles. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Geinig idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lijst in de OP nog actueel dan? Zo nee, fix dat even. Dan kijk ik wel één dezer dagen of ik daar tijd voor kan vinden.
Helaas kan ik de OP niet zelf aanpassen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als jullie die lijst actueel hebben, hoor ik het graag (PM). Wil dan wel een poging wagen.
Zonnige dagen? Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Sowieso moet bij mij dan de Mitsubishi uit de op en de Renault er inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het zijn nu wel redelijk zonnige dagen, iedereen dus even de auto poetsen en een foto'tje schieten.
Back on-topic, autorijden is cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |