Dat moet eerder. Anders kan ik niet de laatste trein terug nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef 9611Niels het volgende:
Vanavond 1 uur FOK!050meet op de grote markt
Dan neem je Niels toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat moet eerder. Anders kan ik niet de laatste trein terug nemen.
Het gaat over treinen en Socios is erbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef Socios het volgende:
Ik ben vanavond tussen 20.34u en 21.06u in Groningen.
Uiteraard. Welke trein moet je hebben dan? Let erop dat er richting Assen/ Zwolle minder treinen rijden vandaag. Alhoewel de laatste wel `gewoon´ om half 1 gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het gaat over treinen en Socios is erbij.
Ik heb nog wel plek in mijn bed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat moet eerder. Anders kan ik niet de laatste trein terug nemen.
quote:
Jij ook O=quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
Je ziet er trouwens schattig uit, TS. Echt een poepie.
maar zou lekker zijn als het samen konquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:43 schreef Socios het volgende:
[..]
OOK NIET
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Pics?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
Zou jou ook wel geven. Ik dacht eerst dat je een oud klasgenoot was trouwensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De provincie is niks, maar Groningen is zeker wel vetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef Drinky het volgende:
sowieso groningen
Het is dat niels er woont maar zonder is die stad/provincei niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |