Jij ook O=quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
Je ziet er trouwens schattig uit, TS. Echt een poepie.
maar zou lekker zijn als het samen konquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:43 schreef Socios het volgende:
[..]
OOK NIET
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Pics?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
Zou jou ook wel geven. Ik dacht eerst dat je een oud klasgenoot was trouwensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:48 schreef Lysdexie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De provincie is niks, maar Groningen is zeker wel vetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef Drinky het volgende:
sowieso groningen
Het is dat niels er woont maar zonder is die stad/provincei niks
vertelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zag net ook een FOK!ker, en nee, het was niet mezelf.
Ben er vanmiddag nog ff langs geweest. Delletje uit de muur gehaaldquote:
Haiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef sciter het volgende:
Haha Niels woont wel in Groningen maar gaat niet op Donderdagavond uit
Omdat FOK!jongens altijd geile foto's van zichzelf met elkaar uitwisselen. Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef ZureLucht het volgende:
Hoe kan hij jou nou herkennen als je alleen een anonieme foto hebt in je Superman pak?
Ik had vrijdag examen manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef sciter het volgende:
Haha Niels woont wel in Groningen maar gaat niet op Donderdagavond uit
Met al die provincialen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik had vrijdag examen manOp zaterdag zijn de spotkansen beter trouwens
Verkapte ik-sta-niet-op-de-mailing-lijst-post.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Omdat FOK!jongens altijd geile foto's van zichzelf met elkaar uitwisselen. Dat is algemeen bekend.
Niet veel bijzonders, maar net nog wel even een fotocheck gedaan en het klopt. Lone wolf zag alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vertel
Met sappige details aub.
Met mijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef Schalks. het volgende:
Verkapte ik-sta-niet-op-de-mailing-lijst-post.
-account wel. Die heb ik daar speciaal voor geregistreerd.
Waar was je allemaal geweest vannacht?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik had vrijdag examen manOp zaterdag zijn de spotkansen beter trouwens
Shadrak, Rumba (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:45 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Waar was je allemaal geweest vannacht?
Gatverdamme heb ik nu een foto van mijn naakte lichaam naar een vrouw gestuurd gat ver damme baquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Met mijn [ afbeelding ]-account wel. Die heb ik daar speciaal voor geregistreerd.
denk maar niet dat je hiermee wegkomtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Met mijn [ afbeelding ]-account wel. Die heb ik daar speciaal voor geregistreerd.
Hard. Ik was ook in Shadrak, Rumba, en nog een aantal kroegjes. Ben vanavond weer in de stad trouwens.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Shadrak, Rumba (), Drie, en nog bij een eindexamengala in News Café naar binnen gesneakt
Die maat van me had Airmax aan dus de fatsoenlijke tenten kwamen we niet in.
Ik ook man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hard. Ik was ook in Shadrak, Rumba, en nog een aantal kroegjes. Ben vanavond weer in de stad trouwens.
Geen idee eigenlijk, zal een uurtje of 1 geweest zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben gister nacht ook langs de febo in groningen gekomen
Hoe laat stond je daar?
Het was 03.30 ofsoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ook man.
[..]
Geen idee eigenlijk, zal een uurtje of 1 geweest zijn.
Ik ookquote:
Hee, toen kwam ik daar ook langs, maar heb je niet herkentquote:Geen idee eigenlijk, zal een uurtje of 1 geweest zijn.
Daar komen geen Turken man, alleen niggersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |