Krijg de rambam ziekte ofzo. Onverbouwd is beste. Dáár kon je nog lekker onderuit gehangen slapen. Raampjes open. Relaxed zitten. Enzovoorts.quote:
Dat is al eerder dan ik dacht, zelfs.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef greavy het volgende:
1 Juli word hij in de werkplaats voor revisie binnen genomen.
Wat een kut openingspost. Zoveel info ontbreekt. Jammer hoor socios, dit is toch niet nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:59 schreef Socios het volgende:
Vannacht heb ik officieel afscheid genomen van het door mij zo gekoesterde ICM.![]()
Op Zwolle heb ik even voor 01.00u nog 2 originele Koplopers mogen aanschouwen. Eerst de stilstaande 4239:
[ afbeelding ]
Voor het laatst een ICM gefotografeerd. 00.47u te Zwolle
Toen naar spoor 3 verkast om voor het laatst met een onverbouwde Koploper te reizen. Hiervoor heb ik trein 10787 (Vertrek Zwolle 00.59u, aankomst Leeuwarden 02.02u) uitgezocht. (Lekker rustig, coupé voor mij alleen). Nog één keer na al die jaren (eerste keer voor mij eind jaren '80 op hetzelfde traject) in het holst van de nacht `lekker hangen´ en chillen op de bekende oranje banken. Voor het allerallerlaatst een reisje in de Koploper. ICM 4242 was de uitverkorene.
[ afbeelding ]
De oranje banken... Plaatsgenomen op één van mijn favoriete plekken in die trein.
Even na 02.00u uitgestapt te Leeuwarden, dat was het dan...
Dag Koploper.
Kuttrollquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat een kut openingspost. Zoveel info ontbreekt. Jammer hoor socios, dit is toch niet nodig
Je hoeft toch geen treinautist te zijn om dat type trein te kennen, of wel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Voor een noob op treinengebied is het echt niet duidelijk hoe wat en waarom.
Fapfapfap!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:59 schreef Socios het volgende:
Toen naar spoor 3 verkast om voor het laatst met een onverbouwde Koploper te reizen. Hiervoor heb ik trein 10787 (Vertrek Zwolle 00.59u, aankomst Leeuwarden 02.02u) uitgezocht. (Lekker rustig, coupé voor mij alleen).
Fappen doe ik ook meestal alleen en ik geniet er ook van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:38 schreef Socios het volgende:
Gewoon nog even `alleen´ genieten van de nostalgie.
Dat is heel iets anders. Iets dat niet in de trein plaatsvindt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef donald_dick het volgende:
Fappen doe ik ook meestal alleen en ik geniet er ook van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |