Dat heb ik ook met die kut dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef n0ir het volgende:
In die coupés met blauwe bankjes zit ik met mijn knie precies op de scherpe punt van de prullenbak.
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:17 schreef Specularium het volgende:
Toen ik jong was en ze langzaam plaatsen van de hondekop innamen vond ik het al
een lelijk produkt van vooruitgang dat niet geslaagd is. Later ben ik ze wel mooi
gaan vinden. Ik zag ze als boeings van de treinen door die verhoogde cabine aan de voor/bovenkant.
Als ze weggaan gaat er toch weer een klein beetje cultuur weg.
Wel vreemd dat ik in zo'n burgerlijk topic van Socios in serious mode zit.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef Sushimonster het volgende:
Zonde, dat oranje-bruine interieur was epic, en de banken zaten heerlijk. Al moet ik zeggen dat die blauwe ook best oké zijn, vooral met wifi. Haat aan VIRM's. Plastic op de banken, stoffen zittingen maar dan vies, die KUTPIEPJES, en het lijkt ook wel of er ALTIJD net een groepje hangjongeren borrelnootjes heeft zitten eten in het treinstel waar ik instap.
Alleen de 4001 t/m de 4007 waren afgevoerd omdat die afweken van de rest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Alleen de (een van de eersten) Koplopers die niet gerenoveerd zijn zoals bovenstaande volgens mij. Die Koplopers zijn te oud om nog gerenoveerd te kunnen worden.
Ja klopt. Maar veel hebben al vernieuwde prullenbakken. Niet meer zo'n irritant bakje in het midden, maar verwerkt in de rugleuning van de stoel voor je.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef n0ir het volgende:
In die coupés met blauwe bankjes zit ik met mijn knie precies op de scherpe punt van de prullenbak.
Er rijden er nu nog 2 rond. Héél binnenkort nog maar één. (De 4240 (Olympische Koploper)). Half juli gaat ook deze in revisie en dan is het echt gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Vorige week nog in zo'n kreng (met oranje stoelen) gezeten.
Dat is ingevoerd/ gewijzigd bij de start van de revisie van de 4200-bakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt. Maar veel hebben al vernieuwde prullenbakken. Niet meer zo'n irritant bakje in het midden, maar verwerkt in de rugleuning van de stoel voor je.
Afgelopen donderdag een week geleden was dat. Tussen R'dam Centraal en Utrecht (trein ging geloof ik in 2 delen richting Leeuwarden en Groningen )quote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Er rijden er nu nog 2 rond. Héél binnenkort nog maar één. (De 4240 (Olympische Koploper)). Half juli gaat ook deze in revisie en dan is het echt gedaan.![]()
Ik heb na mijn afscheidsritje geschetst in de OP niet meer op de oranje banken gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |