Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.Ik vind het gewoon leuk om de schattingen van mensen te zien. Ik beloof dat als je een partij voor me gokt, ik daarna mijn lidmaatschap zal onthullen.
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Nee helaas. Moet de voorkeur geven aan een unieke uitnodiging. Anders was ik wel van de partij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.
Ga je morgen naar de meet?
Nee joh je bent gewoon voorspelbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee joh je bent gewoon voorspelbaar
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt. Is hij ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is waar. Dat ben je ook niet.quote:
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingen![]()
Ik wist dat je dat zou doenquote:
Ach dat dacht ik over de mijne ook toen EG dat vroeg..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Niks hypocriets aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.
Sociaal gebied daar bedoel ik meer mee dat alles nu zo'n beetje afgebroken wordt.
Allemaal leuk die angsthazerij en sentimentele gelul over Henk en Ingrid maar de laatsten voelen het nu al in hun budget. Ik zie dat serieus in mijn omgeving.
Rutte is kennelijk toch wel heel populair. Nu ja, ben benieuwd bij de volgende verkiezingen. Denk geen tweede ronde. Enfin, landelijk stem ik wrs. weer SP maar lokaal D66. Hypocriet, ja, vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |