quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Balisto het volgende:
[..]
* Balisto kiest een kutnummer voor Rolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Balisto het volgende:
De door de luisteraars van Radio 538 gekozen nummers zijn geworden:Die ruige rakkers van 538, je kunt altijd rekenen op hun wansmaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi zo, heb ik morgen een avond vrij.
Wow, eindelijk houden ze zich aan het thema.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Pitbull komtquote:Pitbull in halve finale X Factor
Aankomende vrijdag zal Pitbull in de halve finale van het tv-programma X Factor op RTL4 verschijnen. De rapper heeft in Nederland lichtelijke furore gemaakt met nummers als DJ Got Us Fallin' In Love en I Know You Want Me. Begin deze maand heeft Pitbull een videoclip van het nummer Give Me Everything gereleased, waaraan de Nederlandse DJ Afrojack aan heeft meegewerkt.
Pitbull heeft in zijn carrière veel samengewerkt met wereldberoemde artiesten. “Zo heeft hij momenteel twee hits, één samen met Jennifer Lopez, On The Floor, en één samen met Ne-Yo, Give Me Everything. Met wie betreedt hij vrijdag het podium?“, luidt het verkooppraatje van de persvoorlichter van RTL.
Het thema van de halve finale van X Factor is The Final Countdown. In de uitzending van vrijdag zullen twee van de vier kandidaten afvallen.
Ben ik er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Yes, vanavond eindelijk tijd om te kijken en te posten
Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:14 schreef Karina het volgende:
Zou Final Countdown er niet mee te maken hebben dat het de laatste aflevering is VOOR de finale? Of trap ik nu een open deur in?
En mij ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik er niet
Je kan me toevoegen bij wordfeud
Faithy-Miranda
Ja, dat nummer is leuk (toevallig hoor ik het net op de radio). Ik ken hem verder niet zo goed, maar ik googelde even en zag dat hij ook van Reggeatonnummers maakt, die vind ik wel tofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aanHet is letterlijk aftellen, meer niet
En jammer dat Pitbull niet met J-Lo komt
Jammer, want het zal wel weer stil worden, al drie mensen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik zal zeker niet posten op een snel topic
Zit immers in een geboied zonder UMTS dekking.
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
De dag dat ik eindelijk ook zo'n hendig sjieke android kan halen kan me niet snel genoeg komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Wordfeud is Scrabblen met je telefoon of net wat, tegen elkaar, vet leuk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Goeiemorgen zonnestraaltje!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Posten via GPRS
Btw, wat is wordfeud???
En roze tagjes??
Klinkt leuk dat Wordfeudquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer, want het zal wel weer stil worden, al drie mensen die er niet zijn.Wat doe je daar btw?
En Wordfeud is Scrabblen met je telefoon of net wat, tegen elkaar, vet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |