Dat heet echt jodenvetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heet dat spul echt jodenvet of zitten jullie me te trollen?
Nee heet echt zo, hoe fout het ook klinkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heet dat spul echt jodenvet of zitten jullie me te trollen?
Jodenvet wordt borsthoningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heet echt zo, hoe fout het ook klinkt.
Was ook mijn eerste gedacht..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg me dat dit een collectieve internetgrap is.
quote:
Het was (volgens het meisje van wie ik het kreeg) te koop in 3 kleuren. Wit, geel en groen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef Mirjam het volgende:
het heeft een mentholsmaak, dus is het geen borsthoning/jodenvet, maar vogezenhoning/hakhoning
Okequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef Mirjam het volgende:
het heeft een mentholsmaak, dus is het geen borsthoning/jodenvet, maar vogezenhoning/hakhoning
klopt, hakhoning dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het was (volgens het meisje van wie ik het kreeg) te koop in 3 kleuren. Wit, geel en groen.
Wit smaakte naar anijs en groen smaakte supersterk (niet lekker meer) naar eucalyptus ofzo.
De gele (welke ik nu eet) smaakt gewoon lekker naar menthol, wel mierzoet btw.
Je stelde daar ook helemaal de vraag nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie zijn de beste.Die gasten in [PTA] antwoorden er nieteens op. Stelletje petrolheads.
![]()
Spul is wel lekker, maar oh god wat zoet zeg. Daar zijn onze baklava's niks bij vergeleken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik eet nu iets waarvan ik de naam nieteens weet
Één of andere brokken welke lijken op stukken kaarsvet, zoet zijn en een mentholsmaak hebben.
Op zich wel lekker. Beetje vreemd, maar wel lekker.
/edit
Even een snelle gsm-pic:
[ afbeelding ]
verkopen ze hier in groningen elke zaterdag. dan staat er een ventje met een kraampje tegen over de Sissy Boyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:30 schreef Cici het volgende:
Is dat nu nog te verkrijgen dan???
Man die bij ons op de markt staat dat spul te verkopen zegt dat ze het alleen verkopen als het koud is buiten, dus in herfst/winter. Want anders konden ze het niet in stukjes hakken.
Die gele vind ik het lekkerst, haalt ook zo lekker je neus open bij een verkoudheid
Zouden ze iets veranderd hebben in het recept?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
verkopen ze hier in groningen elke zaterdag. dan staat er een ventje met een kraampje tegen over de Sissy Boy
Zeker doen, is echt een aanrader!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef Cici het volgende:
Nou ja, als het nu nog verkocht word, ga ik binnenkort weer een bakje halen
misschien koelen ze het wel voordat het gehakt gaat worden, nooit op gelet eigenlijk...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Zouden ze iets veranderd hebben in het recept?
Want ze konden niet hakken als het warm was..
Was mij toen verteld.
Ja, maar dat is dan toch vreemd dat dat nooit eerder bij ze opgekomen is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:11 schreef loecje het volgende:
[..]
misschien koelen ze het wel voordat het gehakt gaat worden, nooit op gelet eigenlijk...
geen idee.. hij stond er vandaag weer, kon het van verre ruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Zouden ze iets veranderd hebben in het recept?
Want ze konden niet hakken als het warm was..
Was mij toen verteld.
Jamin in Nijmegen Dukenburg heeft het staamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:30 schreef Cici het volgende:
Is dat nu nog te verkrijgen dan???
Man die bij ons op de markt staat dat spul te verkopen zegt dat ze het alleen verkopen als het koud is buiten, dus in herfst/winter. Want anders konden ze het niet in stukjes hakken.
Die gele vind ik het lekkerst, haalt ook zo lekker je neus open bij een verkoudheid
Ja die kerel bij ons heeft meestal zo'n keteltje opstaan met enkele anijsblokjes zodat je hem van verre kunt ruiken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:50 schreef Fratz het volgende:
[..]
geen idee.. hij stond er vandaag weer, kon het van verre ruiken
die in groningen ook. daarom heb ik het ook nooit gekocht. ik kon dat op mn oude kamer al ruiken en dat dus elke zaterdag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja die kerel bij ons heeft meestal zo'n keteltje opstaan met enkele anijsblokjes zodat je hem van verre kunt ruiken.
Dat je dat kunt. Ik kan er maar niet voorbij lopen zonder ies te kopen... te lekker dat spulquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:47 schreef loecje het volgende:
[..]
die in groningen ook. daarom heb ik het ook nooit gekocht. ik kon dat op mn oude kamer al ruiken en dat dus elke zaterdag.
Je kunt er stukjes afbreken/bijten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef bjanaan het volgende:
Het lijkt net of het mega keelsnoepjes zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |