Ik zeg het wel vaker en de meeste mensen vinden het dan ook. Elk kind kent Messi nu en Barca. Club komt leuk over net als Ferrari. Vroem vroem, veel hoogtoerig geluid, rood om die kleur kan je ook niet heen. Kinderen ontdekken pas later een team als McLaren of Rode Ster Belgrado haha.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik snap precies wat je bedoelt
De mp4 downloaden/kijken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg steeds license shit als ik vi wil afspelen, weet iemand hoe je daar omheen kan werken?
Ik heb dit eigenlijk nog nooit ergens gelezen, maar toch snap ik meteen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja die Barca fan. Beetje kinderachtig dat basisschool zakje, maar Barcelona is ook echt zon blije club.
Een onvoldoende is onmogelijk. Zelfs een slechte VI is nog een 7 waard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoende.
Hoe kom je daar aan?quote:
Nog iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb dit eigenlijk nog nooit ergens gelezen, maar toch snap ik meteen wat je bedoelt.
Vrij tekenend dat die Barcelonafanclubvoorzitter zegt "In 1999 kwam er een stroom nederlanders naar Barcelona en toen hebben we met een paar vrienden bedacht dat het wel leuk was om een fanclub van barcelona op te richten" en daarvoor heeft hij het alleen maar over Cruyff dus het lijkt net alsof het hem alleen gaat om de spelers en niet om de club
die gast van Man United is wel een echte fan, Man United won in die tijd niets, ik vond het ook heel erg leuk dat ze de FA Cup pakten en Europa Cup 2 in 1990. Liverpool werd in die tijd elk jaar kampioen bijna.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Kan me wel voorstellen dat mensen hun voorkeuren hebben in het buitenland vanwege spelers of zo. Maar om dan ook echt de 'supporter' te gaan uithangen.Ook echt die gast wiens jonge jaren 'verneukt' zijn door Liverpool. Ja hoor, alsof je daar vanuit Den Haag echt wakker van ligt.
Beleving is natuurlijk heel subjectief, iedereen mag zelf weten hoe hij de sport beleeft, maar dit was wel een erg sneue bende.
2 jaar voor die FA Cup waar die man het over had speelde Man Utd zelfs nog in de 2e divisiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
die gast van Man United is wel een echte fan, Man United won in die tijd niets, ik vond het ook heel erg leuk dat ze de FA Cup pakten en Europa Cup 2 in 1990. Liverpool werd in die tijd elk jaar kampioen bijna.
Het kan best hoor dat je daar wakker van ligt vanuit Den Haag, die mensen zijn er echt en ik geloof best dat deze man daartoe behoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Ook echt die gast wiens jonge jaren 'verneukt' zijn door Liverpool. Ja hoor, alsof je daar vanuit Den Haag echt wakker van ligt.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Absurditeit het volgende:
Die aap uit de provincie heeft gewoon zijn hele miezerige leventje tegen Cruijff opgekeken en toen hij toevallig een keer lekker dolletjes kon doen met een paar Barca-'fans' uit Nederland, heeft hij zo'n fanclubje opgericht. Wat voor een karakterloze zoutzak ben je wel niet als je als vijftiger met een basisschool-rugzakje van Barcelona op tv loopt te geilen op Messi & co.
Benieuwd of wielren-gasten ook leuk kunnen zijnquote:"René van der Gijp zal er niet zo vaak bij zijn, maar Johan Derksen zal regelmatig aanschuiven"
http://www.google.nl/#hl=(...)rnational+27-05-2011, of gewoon iets terugscrollen in dit topic. Is ook een goede optie...quote:
Derksen volgt de Giro wel. Het wordt alleen pijnlijk als ze de tactiek niet begrijpen of renners niet kennen. Maar goed ene Mart Smeets weet er eigenlijk ook geen donder van als het inhoudelijk wordt. Geldt ook voor Jack van Gelder met voetbal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Me2 dan, maar welke NL wielrenners hebben humor? En wat weet JD van fietsen? (behalve dat ik zelf elke dag van de postbode verliest...)
Ik ga niet kijken. Als er toevallig leuke Derksen/Gijp fragmenten ontstaan komen die wel op SigaarSnor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben bang dat dit toch een slap aftreksel zal worden van VI in een poging om VI Oranje te evenaren.
En mensen, wat denken we, gaat dat lukken?
Was een heerlijke man man Gertje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
Gert Jakobs, ja dat soort culthelden heb je wel nodig.
Méditerrannée zo blauw zo blauw. "Hallo, Dit is de grote Mart Smeets-show en daar gaan WE naar kijken. Wij heffen het glas, santé!"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Heufd het volgende:
Ach, het zal beter worden dan dat programma van Mart Smeets die het elk jaar voor elkaar krijgt om het nog tenenkrommender te maken dan de vorige keer.
Boogerd was als renner tof en goed voor een aardige uitspraak vlak na een koers, maar als persoon is het eigenlijk een saaie drol. Tankink zal waarschijnlijk niet opgesteld worden in de Tour, dus als ze slim zijn zetten ze hem daar neer als sidekick. Een Rob Harmeling is ook goed, oud-renner en zal de discussie met Derksen wel aan durven gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:04 schreef Veerboot het volgende:
Het zal erg afhangen van de gasten/sidekicks. Ik vind een hoop van Michael Boogerd, maar dat-ie volzit met humor is toch niet echt een opinie die bij mij als eerste naar boven komt. Aantal jaar geleden had Wilfred ook zo'n dagelijkse show rond Wimbledon, met toen als sidekicks Jan Siemerink en Jacco Eltingh. Dat was, ondanks het feit dat ik zeker geen groot tennisfan ben, een leuk programma om te volgen. Hopelijk wordt het weer zoiets, dan zit ik voor de buis.
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee naquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
Gijp heeft meer verstand van wielrennen dan de gemiddelde Nederlander maar niet genoeg. Verder levert een balsport meer hilarsiche momenten op denk ik.
Derksen is wel een wielerliefhebber ik zie het al voor me. "Cancellara denkt dat ie Mr. Big Star is maar uiteindelijk is ie gewoon een boerenlul uit de provincie.
Prachtig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Falco het volgende:
[..]
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee na
"En die blaag van een Boonen moet eens ophouden met hele weekeinden coke te snuiven! Als ie nou maar gewoon eens tijdens de sprint zijn lijntje aanhoudt. Dorpsidioot!"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
Derksen is wel een wielerliefhebber ik zie het al voor me. "Cancellara denkt dat ie Mr. Big Star is maar uiteindelijk is ie gewoon een boerenlul uit de provincie.
De enige keer, in de geschiedenis van alles eigenlijk, dat ik om Nico Dijkshoorn heb moeten lachen.quote:
Lees zijn columns een keer zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef msnk het volgende:
[..]
De enige keer, in de geschiedenis van alles eigenlijk, dat ik om Nico Dijkshoorn heb moeten lachen.
Die in de VI waren nou niet bepaald grappig of iets dat daar op moet lijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lees zijn columns een keer zou ik zeggen.
Zo zie je maar: smaken verschillen. Het is niet altijd geweldig, maar toch wel het vermakelijkste uit de hele VI. Uitsmijtertje vind ik dan weer weinig aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Die in de VI waren nou niet bepaald grappig of iets dat daar op moet lijken.
Jij vindt die serieus grappig?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lees zijn columns een keer zou ik zeggen.
Jij niet..?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij vindt die serieus grappig?
quote:Hans van Breukelen
27 mei 2011
Edwin van der Sar, Nederlands beste keeper ooit zal morgen nog 1 wedstrijd spelen. De Champions League finale tegen het Barcelona van Messi op het heilige gras van Wembley wordt zijn allerlaatste kunstje. Hoe belangrijk is hij geweest voor het Nederlandse voetbal en hoe gaat een keeper om met de druk die een finale met zich meebrengt? Voormalig topkeeper Hans van Breukelen vertelt over zijn ervaringen met Van der Sar.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef pberends het volgende:
Hans van Breukelen wasgisteren in Knevel & Van den Brink.
Hij was in een kwartier misschien nog wel boeiender dan heel VI gisteren.quote:
Ik ga niet kijken, wielrennen zuigt eerste klas. Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben bang dat dit toch een slap aftreksel zal worden van VI in een poging om VI Oranje te evenaren.
En mensen, wat denken we, gaat dat lukken?
Huub moet zich eens voorstellen dat helemaal niemand zit te wachten op dat gelul uit Oostenrijk (of was het fucking Zwitserland?).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Pranjicc het volgende:
Er heerste een beetje een statische sfeer, vonden jullie ook niet? Huub Stevens was (eigenlijk zoals verwacht) steeds een beetje kort van stof, waarna steeds een korte stilte viel en Wilfred weer met wat nieuws op de proppen moest komen. De echte sfeer, die dit programma kenmerkt, was vandaag helaas afwezig. Gelukkig kwam die op het einde weer een beetje terug. Johan had werkelijk prachtige verhalen over Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |