Ik zeg het wel vaker en de meeste mensen vinden het dan ook. Elk kind kent Messi nu en Barca. Club komt leuk over net als Ferrari. Vroem vroem, veel hoogtoerig geluid, rood om die kleur kan je ook niet heen. Kinderen ontdekken pas later een team als McLaren of Rode Ster Belgrado haha.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik snap precies wat je bedoelt
De mp4 downloaden/kijken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg steeds license shit als ik vi wil afspelen, weet iemand hoe je daar omheen kan werken?
Ik heb dit eigenlijk nog nooit ergens gelezen, maar toch snap ik meteen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja die Barca fan. Beetje kinderachtig dat basisschool zakje, maar Barcelona is ook echt zon blije club.
Een onvoldoende is onmogelijk. Zelfs een slechte VI is nog een 7 waard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij noemt alles een topshow. Het was niet superslecht, maar net geen voldoende.
Hoe kom je daar aan?quote:
Nog iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb dit eigenlijk nog nooit ergens gelezen, maar toch snap ik meteen wat je bedoelt.
Vrij tekenend dat die Barcelonafanclubvoorzitter zegt "In 1999 kwam er een stroom nederlanders naar Barcelona en toen hebben we met een paar vrienden bedacht dat het wel leuk was om een fanclub van barcelona op te richten" en daarvoor heeft hij het alleen maar over Cruyff dus het lijkt net alsof het hem alleen gaat om de spelers en niet om de club
die gast van Man United is wel een echte fan, Man United won in die tijd niets, ik vond het ook heel erg leuk dat ze de FA Cup pakten en Europa Cup 2 in 1990. Liverpool werd in die tijd elk jaar kampioen bijna.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Kan me wel voorstellen dat mensen hun voorkeuren hebben in het buitenland vanwege spelers of zo. Maar om dan ook echt de 'supporter' te gaan uithangen.Ook echt die gast wiens jonge jaren 'verneukt' zijn door Liverpool. Ja hoor, alsof je daar vanuit Den Haag echt wakker van ligt.
Beleving is natuurlijk heel subjectief, iedereen mag zelf weten hoe hij de sport beleeft, maar dit was wel een erg sneue bende.
2 jaar voor die FA Cup waar die man het over had speelde Man Utd zelfs nog in de 2e divisiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
die gast van Man United is wel een echte fan, Man United won in die tijd niets, ik vond het ook heel erg leuk dat ze de FA Cup pakten en Europa Cup 2 in 1990. Liverpool werd in die tijd elk jaar kampioen bijna.
Het kan best hoor dat je daar wakker van ligt vanuit Den Haag, die mensen zijn er echt en ik geloof best dat deze man daartoe behoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Ook echt die gast wiens jonge jaren 'verneukt' zijn door Liverpool. Ja hoor, alsof je daar vanuit Den Haag echt wakker van ligt.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Absurditeit het volgende:
Die aap uit de provincie heeft gewoon zijn hele miezerige leventje tegen Cruijff opgekeken en toen hij toevallig een keer lekker dolletjes kon doen met een paar Barca-'fans' uit Nederland, heeft hij zo'n fanclubje opgericht. Wat voor een karakterloze zoutzak ben je wel niet als je als vijftiger met een basisschool-rugzakje van Barcelona op tv loopt te geilen op Messi & co.
Benieuwd of wielren-gasten ook leuk kunnen zijnquote:"René van der Gijp zal er niet zo vaak bij zijn, maar Johan Derksen zal regelmatig aanschuiven"
http://www.google.nl/#hl=(...)rnational+27-05-2011, of gewoon iets terugscrollen in dit topic. Is ook een goede optie...quote:
Derksen volgt de Giro wel. Het wordt alleen pijnlijk als ze de tactiek niet begrijpen of renners niet kennen. Maar goed ene Mart Smeets weet er eigenlijk ook geen donder van als het inhoudelijk wordt. Geldt ook voor Jack van Gelder met voetbal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Me2 dan, maar welke NL wielrenners hebben humor? En wat weet JD van fietsen? (behalve dat ik zelf elke dag van de postbode verliest...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |