is nooit bewezen dat ie pedofiel wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach ik kan zakelijk en privé best scheiden. De muziek van Michael Jackson druk ik ook niet weg.
Ze worden niet echt beter, ze zijn soms geniaal door het toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het waarlijk een topshow. Lijkt wel of ze steeds beter worden. Die interactie tussen Genee en Derksen, briljant.
Gary Glitter dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
is nooit bewezen dat ie pedofiel was
Hij lag met kleine kinderen in bed...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
is nooit bewezen dat ie pedofiel was
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quizquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef Vinifera het volgende:
Danny Vera heeft met de bardame...
weer een illusie armer
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quiz![]()
zullen we die houden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat nieuws voor je is ga je helaas niet hoog scoren in de VI quiz![]()
Meteen even het icoontje verandert.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen vrienden voor het leven met Yolanthe
Maandag met De Kromme.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit de allerlaatste of komt er maandag nog 1?
Je hebt eerder vandaag al gejuicht om De Kromme.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit de allerlaatste of komt er maandag nog 1?
Ik juich altijd om De Kromme jongenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hebt eerder vandaag al gejuicht om De Kromme.
Ja ook als je op een regenachtige dinsdagochtendmiddag wakker wordt en er is geen enkele aanleiding?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik juich altijd om De Kromme jongen
Dat ligt dan aan jouw perceptie. Willem is en blijft baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja ook als je op een regenachtige dinsdagochtendmiddag wakker wordt en er is geen enkele aanleiding?
Ik vind het allemaal nog wel meevallen met de Willem van de laatste decennia hoor.
Dat vind ik dan niet helemaal waar. Ik vond dat ie zich behoorlijk open uitliet over PSV. Dan heb ik het over zijn beklag over het niet kunnen aanstellen van zijn gewilde assistenten en het gedoe rondom Salcido. Daar heb ik hem tenminste voorheen nog niet zo scherp over gehoord. Maar goed, ik ben het op zich wel eens met je punt, hij bracht te weinig. Vijf minuten aan de telefoon was net zo leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmja, leuk zo'n Huub Stevens, maar niet heus. Als ie nou hele wilde verhalen had te vertellen over z'n ex-werkgever was het misschien nog interessant, maar het was schijnbaar allemaal koek en ei. Eigenlijk had ie niets te vertellen, maar kom dan ook niet in de uitzending.
Nouja, wellicht voor een deel van de Feyenoorders nog. De rest van Nederland ziet ook vooral een vrij oninteressante hork als hij aanschuift in een praatprogramma oid. Of een man die een spoor van vernieling achter liet bij de laatste club waar hij werkzaam was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw perceptie. Willem is en blijft baas
Zelfs als hij bij Harry Mensch in de show zit tussen de zakenmannen en bollenbozen. Droge humor![]()
Hij verft ook geweren die eruitzien als peddels.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Willem maakt nog wel eens een kiekje van een vrachtschip op een regenachtige dinsdagochtend.
Weet je wat die zogenaamde humor inhoudt? Verveeld gekanker wat iedereen ineens lekker gek vindt. Terwijl het niks voorstelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw perceptie. Willem is en blijft baas
Zelfs als hij bij Harry Mensch in de show zit tussen de zakenmannen en bollenbozen. Droge humor![]()
Lag ook aan FC Utrecht.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, wellicht voor een deel van de Feyenoorders nog. De rest van Nederland ziet ook vooral een vrij oninteressante hork als hij aanschuift in een praatprogramma oid. Of een man die een spoor van vernieling achter liet bij de laatste club waar hij werkt.
Yep, voor 1x kan het best ok zijn, maar ik kan nou niet zeggen dat ik hem echt als een held beschouw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lag ook aan FC Utrecht.
Maar gaat het nu niet om. Als gast in een show vind ik hem altijd erg vermakelijk. Niet als vaste gast, gewoon af en toe ff.
Moet je lekker weten jongen. Willem is en blijft gewoon mijn held.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je wat die zogenaamde humor inhoudt? Verveeld gekanker wat iedereen ineens lekker gek vindt. Terwijl het niks voorstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |