Heb ik gemist, wat zei hij daarover?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die anekdotes over het vrijgezellenbestaan van Xavi
Waar ik helemaal gek van werd is dat hij zelfs in de 40 minuten na afloop van de wedstrijd en tijdens de prijsuitreiking niet eens een pauze van meer dan 5 (!) seconden heeft laten vallen. Hij bleef maar ratelen en ratelen over niks en nergens. Typisch zo'n commentator die denkt dat mensen de wedstrijd kijken omdat hij commentaar levert. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die anekdotes over het vrijgezellenbestaan van Xavi en de broodrooster van Messi waren het dieptepunt van de avond.
Tenenkrommend gewoon
"dames, die nummer 6, de vrijgezel xavi, die is dus vrijgezel, dus hou hem goed in de gaten"quote:
Wel heel triest. Zou Snoeks veel vrienden hebben?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
[..]
"dames, die nummer 6, de vrijgezel xavi, die is dus vrijgezel, dus hou hem goed in de gaten"
"omdat hij vrijgezel is heeft hij natuurlijk meer tijd om wedstrijden te kijken"
"volgens mij is Xavi de enige vrijgezel van Barcelona"
en dat blijft dan gewoon nog in mn hersencellen zitten ook
en inderdaad, de "messi/xavi kocht van zn eerste centen een broodrooster" was ook dieptriest
Xavi kijkt wel 5 wedstrijden in een weekend. Dat kan omdat hij vrijgezel is. Hij kijkt zelfs Serie A. Dat vertelde hij met een zure blik, want de Serie A is niet zijn type voetbal.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
[..]
"dames, die nummer 6, de vrijgezel xavi, die is dus vrijgezel, dus hou hem goed in de gaten"
"omdat hij vrijgezel is heeft hij natuurlijk meer tijd om wedstrijden te kijken"
en inderdaad, de "messi/xavi kocht van zn eerste centen een broodrooster" was ook dieptriest
Normaal let ik nooit op commentaar en kan me er ook nooit zo aan irriteren, maar gisteren was Snoeks wel erg seniel inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
[..]
okéquote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef pberends het volgende:
De VI-uitzending van morgen ga ik niet live kijken overigens, ik vermoed dat het een oersaaie of vervelende bedoeling wordt met weinig voetbal-nieuws en patjepeeër Van Hanegem.
Waarschijnlijk wordt het een uitzending op z'n snoeks. Hele aflevering praten over hoe goed Barca wel niet is.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef pberends het volgende:
De VI-uitzending van morgen ga ik niet live kijken overigens, ik vermoed dat het een oersaaie of vervelende bedoeling wordt met weinig voetbal-nieuws en patjepeeër Van Hanegem.
Of die FIFA-baas moet nog uit de school klappen over corruptie.
Je bedoelt bedoening.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef pberends het volgende:
Of die FIFA-baas moet nog uit de school klappen over corruptie.
Maakt niet uit: Pberends is al als blunderaar opgenomen in het topic van Originele taal- en spelfoutenquote:
Zo origineel is die spelfout toch niet? Best veel voorkomendquote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maakt niet uit: Pberends is al als blunderaar opgenomen in het topic van Originele taal- en spelfouten:
Originele taal- en spelfouten op FOK! #53
Bedoeling is gewoon goed hoor. Bedoening kan ook natuurlijk.quote:
We zullen je niet missen, ouwe stukjesschrijver.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef pberends het volgende:
Als dat je bedoeling is is het geen rare bedoening, da's waarquote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Bedoeling is gewoon goed hoor. Bedoening kan ook natuurlijk.
#
bedoeling
intentie, toeleg, bestemming, doel, oogmerk, opvatting, opzet, plan, wil betekenis, strekking
NEEEEE!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef pberends het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:52 schreef msnk het volgende:
Met heel veel geluk kan FCG er nog een interessante wedstrijd van maken ook.
quote:
Ohja wat een gelul was dat inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Xavi kijkt wel 5 wedstrijden in een weekend. Dat kan omdat hij vrijgezel is. Hij kijkt zelfs Serie A. Dat vertelde hij met een zure blik, want de Serie A is niet zijn type voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |