Php komt ook.quote:
Kut, die moet ik nog halen..........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
Betyar en ik zoeken wel een stille hoek op om Belgisch nat te nuttigen terwijl jullie elkaar de hersenen inslaan.
Ik kan me nog Lemmeb en Sidekick herinneren; dat ging opvallend rustig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de mensen die normaal elkaar niet zo mogen op dit forum, met elkaar om zullen gaan
En dat noem je er ook een, Lemmebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me nog Lemmeb en Sidekick herinneren; dat ging opvallend rustig.
Haha maar goed dat ik het nog even meld dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef betyar het volgende:
* Betyar gaat nu vlug naar het 't bierwinkelke......
Kijk er naar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
VS, speciaal voor jou zal ik een blingbling uurwerk omdoen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk er naar uitzie wel of ik er een om doe of niet, vergeet die dingen vaak hehe.
Zag ik toevallig nog een advertentie van in Elsevier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit een vet filmpje. En een mooi merk. Timmeren goed aan de weg, maar bestaan ook al 70 jaar ofzo.
Uhu, mooi klokje ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit een vet filmpje. En een mooi merk. Timmeren goed aan de weg, maar bestaan ook al 70 jaar ofzo.
Ja ben bezig m'n mac te resetten, maar so much for de belofte dat mac altijd gebruiksvriendelijk isquote:
Ik snap dat nooit. Zo overpriced, ze zien er wel heel mooi uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ben bezig m'n mac te resetten, maar so much for de belofte dat mac altijd gebruiksvriendelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |