Php komt ook.quote:
Kut, die moet ik nog halen..........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
Betyar en ik zoeken wel een stille hoek op om Belgisch nat te nuttigen terwijl jullie elkaar de hersenen inslaan.
Ik kan me nog Lemmeb en Sidekick herinneren; dat ging opvallend rustig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de mensen die normaal elkaar niet zo mogen op dit forum, met elkaar om zullen gaan
En dat noem je er ook een, Lemmebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me nog Lemmeb en Sidekick herinneren; dat ging opvallend rustig.
Haha maar goed dat ik het nog even meld dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef betyar het volgende:
* Betyar gaat nu vlug naar het 't bierwinkelke......
Kijk er naar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
VS, speciaal voor jou zal ik een blingbling uurwerk omdoen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk er naar uitzie wel of ik er een om doe of niet, vergeet die dingen vaak hehe.
Zag ik toevallig nog een advertentie van in Elsevier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit een vet filmpje. En een mooi merk. Timmeren goed aan de weg, maar bestaan ook al 70 jaar ofzo.
Uhu, mooi klokje ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit een vet filmpje. En een mooi merk. Timmeren goed aan de weg, maar bestaan ook al 70 jaar ofzo.
Ja ben bezig m'n mac te resetten, maar so much for de belofte dat mac altijd gebruiksvriendelijk isquote:
Ik snap dat nooit. Zo overpriced, ze zien er wel heel mooi uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ben bezig m'n mac te resetten, maar so much for de belofte dat mac altijd gebruiksvriendelijk is.
Samsung heeft een goede tegenhangerquote:
Ik ga er in juli eentje kopen denk ik, huidige laptop loopt toch op z'n eind en ik krijg een leuke bonus van m'n werk dan.quote:
Die is niet echt goedkoper dan de MacBook Airquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samsung heeft een goede tegenhanger![]()
http://tweakers.net/revie(...)air-overtroffen.html
Tjaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is niet echt goedkoper dan de MacBook Air
Haha ben benieuwd, maar bedankt voor de moeite man, je hoeft je niet verplicht te voelen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
Geen Barbar bier, wel een lekkere vervanger. En eentje extra voor VS thuis als goedmakertje.
Natuurlijk wel, tjakka!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Benadeelde partijen: 'Wilders moedigt moslims aan het land te verlaten'
..en dat mag niet in NL?
Briljant tochquote:De studenten die het cijfer 1 als uitslag hebben gekregen kunnen gewoon deelnemen aan het tentamen van maandag 30 mei a.s.
Een 1 voor mekaar krijgenquote:
Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan zo je best doet om foto's te uploaden van een middle-class woning
De bekerfinale gewonnen door Twente.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef GSbrder het volgende:
Wat was het ook al weer dat VS een biertje van betyar heeft verdiend?
Ah, merci.quote:
Bij ons krijg je dan G.U. (geen uitslag)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat krijg je toch als je niet op komt dagen?
Oh, voor wel meer dingen op de UvA hoor. Sowieso zie ik bij de wat zwaardere tentamens de 2-en en 3-en mij om de oren vliegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat krijg je toch als je niet op komt dagen?
Dat jouw dekmantel, met vrouw, kind en wietplanten voor de deur terwijl oom agent wacht, een stuk moeilijker is te faken dan doen alsof je een verwend snotjong bent op Fok.quote:
Bij ons NV (niet verschenen).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bij ons krijg je dan G.U. (geen uitslag)
Krijg je ervan met al dat gelijkheidsgeneuzel, studeren behoort weer voor de elite te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, voor wel meer dingen op de UvA hoor. Sowieso zie ik bij de wat zwaardere tentamens de 2-en en 3-en mij om de oren vliegen.
Wietplanten??? Dat zijn rozenstruiken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat jouw dekmantel, met vrouw, kind en wietplanten voor de deur terwijl oom agent wacht, een stuk moeilijker is te faken dan doen alsof je een verwend snotjong bent op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |