BEN JE OOK AL ZO ZENUWACHTIG.quote:
Ach ze hebben wel wat van elkaar weg op punten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
phpmystyle heeft dezelfde avatar als DrWolffenstein.
Ik kon de droogkomische opmerkingen van DrWolf wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze hebben wel wat van elkaar weg op punten.
Wat een jankstuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
Goed betoog: 'Ik wens geen paria te worden in mijn eigen land'
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is weer terug. Zijn andere kloontje is gebanned.
Nee hoor, oh gij die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Die_Hofstadtgruppe is weer terug. Zijn andere kloontje is gebanned.
Ach, ga je je best weer doen?quote:
Arabisch is vrij lastig. Spreekwoorden en uitdrukkingen zijn nog lastiger. Maar je dacht van hey, laat ik na 4 jaar eens onder mijn andere kloon posten, dan merken ze niet dat ik aan het trollen ben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor, oh gij die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat.
Kom jij morgen naar de meet of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze hebben wel wat van elkaar weg op punten.
Oh ok. Dus jij gelooft dat niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arabisch is vrij lastig. Spreekwoorden en uitdrukkingen zijn nog lastiger.
Nee hoor, dat doe jij wel voor mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, ga je je best weer doen?
Je doet je best maar lekker.quote:
Wat geloof ik niet? Je komt met een zin waar een uitdrukking in staat en allerlei andere "waanzinnige" feitjes - en vervolgens ga je een potje janken over moslims. Dude zoek een betere hobby. Het feit dat je ZO bezig bent met andermans godsdienst...is....nou ja, gewoonweg niet gezond.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ok. Dus jij gelooft dat niet?
Maar he, je gelooft wel dat een oppermachtig wezen een jaartje of 1500 geleden een pedofiele moordenaar heeft aangesproken via een engel om zodoende zijn wil door te geven toch?
Klinkt als een ijzersterk verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |