quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef Cerbie het volgende:
Vandaag in 2003..![]()
Nieuwe kabinet Balkenende II van start
Beter dan een rooms-rood kabinetquote:
CDA/PvdAquote:
D66 is daar maar al te goed in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:35 schreef Cerbie het volgende:
Balk 2, D66 dat electorale zelfmoord pleegt
Nergens. Als je een vermoeden hebt kun je op het profiel vd betreffende user kijken. Staat er een streep door de naam, dan heeft die een ban. Je weet dus ook niet hoe lang. Of waarom.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg, waar staat tegenwoordig te lezen wie er verbannen zijn?
Waarom zo onduidelijk allemaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens. Als je een vermoeden hebt kun je op het profiel vd betreffende user kijken. Staat er een streep door de naam, dan heeft die een ban. Je weet dus ook niet hoe lang.
Bezuinigingen.quote:
Tsja, ik vond dat topic ook veel handiger. En het voorkwam een hoop speculatie (over oorzaak en duur)..quote:
Iedereen die klaagt over het systeem gewoon bannen inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef robin007bond het volgende:
We moeten in opstand komen, voor een beter bansysteem!
Mubarak style.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Iedereen die klaagt over het systeem gewoon bannen inderdaad
Maar wat was de achterliggende reden voor de verandering?? Heb er wel ooit over gelezen, maar ik weet het gewoon niet meer...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Iedereen die klaagt over het systeem gewoon bannen inderdaad
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unbanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat was de achterliggende reden voor de verandering?? Heb er wel ooit over gelezen, maar ik weet het gewoon niet meer...
Dank je!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
quote:
Overtreffende trap van enge ogenquote:
Jeugdtrauma'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |