ik ook man, maarja zou wel hard zijn opzichquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef ecktebaas het volgende:
Ik zou waarschijnlijk niet naar die minimeet kunnen omdat ik de stad toch amper ken.
Auw!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik betaalde een boete van ¤1470 (cash) én kreeg een voorwaardelijke straf van 3 jaar + aantekening in mijn paspoort.
Elke keer dat wij naar het Moederland gaan nemen we deze route, en het is tot nu toe altijd goed gegaan. Altijd nemen we wel wat sigaretten en rakija mee, en de enige controles zijn die bij Slovenija- Hrvatska en bij Hrvatska- Bosna.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zat gewoon te denken Bosna -> Kroatie -> Slovenie -> Oostenrijk -> Duitsland..
Maar als ik hier hoor hoe het gaat dan kan ik het beter niet doen.
Maar Opa, in Oostenrijk (EU) controleren ze toch niet meer? En alle overige EU landen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:26 schreef Shalimar het volgende:
hehehe..nou zoals het nu uitziet wordt het alleen opa en yuri
nee man speciaal sexy leer voor jouquote:
we regelen wel jaraane, misschien ik kan jou ook ophalen hoeveel KM was dat, misschien is ook bus man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ja brate regel voor je brate dan kom ik sowieso
hmm zou kunnen..heb je misschien een site met informatie e.d?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Shalimar, pak gewoon de bus/trein man.
ongeveer 70 km manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
we regelen wel jaraane, misschien ik kan jou ook ophalen hoeveel KM was dat, misschien is ook bus man.
hmm 70 is teveel man.. wat is dat 3 kwartier ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hmm zou kunnen..heb je misschien een site met informatie e.d?
[..]
ongeveer 70 km man
Volgens mij wel..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef Shalimar het volgende:
hangt ervan af, ik weet niet of die snelweg (zenica-sarajevo) al klaar is of niet
want 60-80 constant rijden schiet ook niet op
quote:
Heftig verhaal zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is vandaag trouwens exact 20 jaar geleden dan ik in Sarajevo aankwam om me te melden bij het 1e korps armija BiH.
Onderstaande stukje zette ik ooit eens op Fok! en is nu eigenlijk nog wel de beste omschrijving van hoe die dag begon.
Maandag 27 mei 1991
Het is lente 1991 en ik ben (als vrijwilliger, Armija BiH 1.korpus) net in Sarajevo aangekomen.
Nooit eerder soldaat geweest, nooit ernstige gewelddadigheden gezien. De reis naar SA was 's nachts
dus ook op de heenreis niet echt gekke dingen meegemaakt. Af en toe in de auto onderweg iets
in de bergen horen klapperen, maarja.. ..uit de verte klinkt het een beetje als vuurwerk ofzo.
(Het bleek later ook dat dit een abnormaal rustige nacht was)
Op zich bijna hetzelfde als normaal (buiten dat we als gekken hebben gereden over weggetjes
welke de benaming 'landweg' nog niet waardig waren), toen ik nog gewoon op vakantie kwam..
Bij thuiskomst een beetje rijst en een stukje 'vlees' uit blik (ikar?) gegeten en maar gaan liggen
slapen in mijn eigen huisje. Na een onrustige slaap (van de zenuwen) vroeg wakker geworden.
Ik heb in mijn rugzak wat instantkoffie meegenomen wat ik klaarmaak met warm water en ga eens
lekker op mijn balkonnetje zitten. Het is een ochtend uit duizenden, lekker fris, maar toch niet koud
omdat de zon net op is en me lekker verwarmd. Ik drink wat van mijn koffie en kijk eens om me heen..
Mijn tuin is een zooitje, stukken plank ontbreken uit mijn tuinhek, en wat me opvalt is de bijna serene rust.
Het enigste wat is hoor is dat de vogeltjes fluiten, ergens hoor ik een auto starten, en ik voel de zon in mijn gezicht..
"Het valt volgens mij best wel mee" denk ik nog bij mezelf "het lijkt van 'buitenaf' natuurlijk erger dan het is"
Dan is er even nergens meer iets te horen, geen vogel, geen enkel geluid.
(het deel tussen de streepjes gebeurt in een tijdsbestek van misschien 5 sec)
---
Het moment dat ik dit besef hoor ik ineens een vreemd geluid, iets als een helikopter maar dan zachter.
Ik spits mijn oren en merk dat het dichterbij komt, en snel ook. Met dat dit gebeurt overvalt me een angstig gevoel.
Dan volgt de knal, echt onbeschrijflijk hard, stukken zand, gras, hout, steen, en metaal vliegen me om de oren.
Alles is als in slow motion. Als in "bullettime". Als wanneer de strobo wordt gebruikt in een disco.
Ik word achterover geworpen, ik weet nog goed dat ik "kut, mijn koffie" dacht en me daarna verbaasde dat ik dit dacht.
Het moment dat ik weer een beetje bij zinnen ben, merk ik dat ik zelf niets heb
(wat schrammen en wonden in mijn gezicht) en dat ik helemaal onder het zand zit.
Ik kan om de een of andere reden niet opstaan en kijk daarom maar liggend een beetje de tuin in,
en zie niets meer dan één grote stofwolk. Mijn buurmannen zijn mijn tuin in gerend, en ik hoor de
ene fluisteren (bleek later dat ze het schreeuwden, maar ik hoorde niet goed meer) tegen de ander
dat hij me ziet liggen op mijn balkon en dat mijn been eraf ligt. Als in een reflex voel ik aan mijn benen
(welke nog gewoon aan mijn lichaam zitten) en prijs me gelukkig.
(zij zagen alleen mijn been over de balkonrand hangen, en dachten dat het eraf lag)
---
Nadat ik toch heb kunnen opstaan met hun hulp, kijk ik eens wat er is gebeurd..
Een granaat is in de pruimenboom naast mijn balkon geslagen, door de explosie is mijn
halve balkon aan diggelen, en de scherven hebben hun verwoestende werk gedaan.
Met het bloed in mijn ogen kijk ik de zon in, en besef ik dat ik bijna dood was.
1991, welkom in Sarajevo.
Ik ben de Hongaarse douaniers helemaal zat, 6 uur lang wachten om vervolgens helemaal doorzocht te worden, en dit is al de zoveelste keer. Hoe zijn de controles als je van Kroatië naar Slovenië reist? Hoe lang duren ze en hoe streng controleren ze?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
50 sloffen zal ik ook niet snel doen. Ik smokkel er max. 3 mee of zo. En een paar flessen drank, that's it. Ben gelukkig nog nooit intensief gecontroleerd.
M'n oom is wel een keer genaaid met een 50 liter jerrycan vol slivovic.Werd ie ook niet vrolijk van. Mocht van de hongaarse douane ter plekke de slivovic de put in gieten + een dikke boete.
nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben de Hongaarse douaniers helemaal zat, 6 uur lang wachten om vervolgens helemaal doorzocht te worden, en dit is al de zoveelste keer. Hoe zijn de controles als je van Kroatië naar Slovenië reist? Hoe lang duren ze en hoe streng controleren ze?
Beetje normaal gedragen kan je ook wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Shalimar het volgende:
kanker mladic, zag net weer een paar fragmenten op rtl4
snij gewoon zn hoofd eraf meteen
ik stop vanaf hier wel anders wordt het t/m pagina 12 bullshitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Beetje normaal gedragen kan je ook wel.
Want ze mochten ook die hoofd van izetbegovic ook afhaken
die man is net zo erg als mladic
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ik stop vanaf hier wel anders wordt het t/m pagina 12 bullshit
En dit.quote:
Waarom post je zulke dingen dan .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Brove gozer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dat kan je natuurlijk nooit weten, alhoewel de kroaten echt (naar mijn mening) altijd arrogant doen bij de grens, alsof je een verse, natte kutje wil inrijdenquote:
Hongaarse douaniers zijn etterbakken, dat kunnen m'n ouders beamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben de Hongaarse douaniers helemaal zat, 6 uur lang wachten om vervolgens helemaal doorzocht te worden, en dit is al de zoveelste keer. Hoe zijn de controles als je van Kroatië naar Slovenië reist? Hoe lang duren ze en hoe streng controleren ze?
Ik moet zeggen dat op de heenweg mijn reis vlot verloopt, maar het is vooral een ramp op de terugweg zodra je een EU-land binnenrijdt. Als ik vanuit Servië Hongarije binnenrijd dan moet ik minimaal 6 uur wachten om vervolgens op een 100 procentscontrole getrakteerd te worden en dat ben ik nogal beu. En ik niet alleen, ik heb heel wat claxonserenades meegemaakt van wachtenden die het ook helemaal beu waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ikzelf rijd via Slovenië en Kroatië. Ook al hebben ze schandalige tol(vignet)tarieven (vooral Slovenië met hun ¤35 voor de, door de EU betaalde, snelwegen). De douaniers in Servië en Kroatië kunnen je soms ook het bloed onder de nagels vandaan halen, maar langer dan één à twee uur heb ik er het afgelopen decennium niet gestaan. Soms ben je er in een kwartiertje door. Kwestie van goede timing. Best arriveer je er vóór 8:00 's morgens buiten het weekend...
Dan zal ik vooral via Slovenië en Kroatië rijden (als dat niet al te ver 'om' is).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat op de heenweg mijn reis vlot verloopt, maar het is vooral een ramp op de terugweg zodra je een EU-land binnenrijdt. Als ik vanuit Servië Hongarije binnenrijd dan moet ik minimaal 6 uur wachten om vervolgens op een 100 procentscontrole getrakteerd te worden en dat ben ik nogal beu. En ik niet alleen, ik heb heel wat claxonserenades meegemaakt van wachtenden die het ook helemaal beu waren.
De toltarieven zijn een nadeel, maar als ik 1 à 2 uur hoeft te wachten om vanuit Kroatië Slovenië binnen te rijden heb ik het er graag voor over.
Dat is zeg maar mijn vooroorlogse routequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan zal ik vooral via Slovenië en Kroatië rijden (als dat niet al te ver 'om' is).Da's echt peanuts (relatief). Vooral met de (bijna?) voltooide snelwegen in Slovenië...
Ik hoop in september weer te kunnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Begin juli, zoals elk jaar. De hittegolf trotseren
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hongaarse douaniers zijn etterbakken, dat kunnen m'n ouders beamen.Die rijden altijd via Hongarije en hebben altijd trammelant met dat gajes en hun moeilijke gedoe.
Ikzelf rijd via Slovenië en Kroatië. Ook al hebben ze schandalige tol(vignet)tarieven (vooral Slovenië met hun ¤35 voor de, door de EU betaalde, snelwegen). De douaniers in Servië en Kroatië kunnen je soms ook het bloed onder de nagels vandaan halen, maar langer dan één à twee uur heb ik er het afgelopen decennium niet gestaan. Soms ben je er in een kwartiertje door. Kwestie van goede timing. Best arriveer je er vóór 8:00 's morgens buiten het weekend...
Jelen Pivoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik hoop in september weer te kunnen.
Niets lekkerder dan 16 uur aan één stuk (om en om) rijden, 's morgens aankomen, een halve liter Jelen pivo opdrinken + een neut slivovic en gaan slapen.
Hoewel ik dit jaar met BiH airlines ga, kan ik bovenstaande alleen maar beamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoop in september weer te kunnen.
Niets lekkerder dan 16 uur aan één stuk (om en om) rijden, 's morgens aankomen, een halve liter Sarajevsko pivo opdrinken + een neut slivovic en gaan slapen.
Waarom ga je niet met German Wings dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoewel ik dit jaar met BiH airlines ga, kan ik bovenstaande alleen maar beamen.
Dit is makkelijker, daarom. Ik heb het in één van de vorige topics nagerekend en ik benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met German Wings dan?
hoeveel ben je in totaal kwijt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit is makkelijker, daarom. Ik heb het in één van de vorige topics nagerekend en ik ben
als ik met BiH Airlines vanuit Asterdam naar Sarajevo vlieg maar ¤6 duurder uit dan dat
ik vanuit Keulen naar Sarajevo vlieg met GermanWings.
Voor die ¤6 ga ik dus echt niet eerst helemaal naar keulen.
met vliegtuig?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geloof vanuit Keulen 70 euro ofzo naar Sarajevo.
Ja man met vliegtuig, tenminste vorig jaar was het 78 euro geloof ik naar Sarajevo.quote:
78 euro alleen heen he..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
16 juli erheen, 20 augustus terug.
¤227 per ticket (retour), ik zie trouwens nu dat als ik nú zou boeken op
de data waarop ik ga/terugkeer het me bij Germanwings ¤228 zou kosten.
(16 juli ¤129 + 20 augustus ¤99) Daarbij komt (bijvoorbeeld) de kosten van
de schipholtaxi (¤73). Voor dat geld word ik door een taxi gebracht én gehaald
van/naar schiphol. Als ik via Keulen zou gaan zou ik veel en veel meer kwijt zijn.
Germanwings was ooit eens de goedkoopste optie, maar nu BiH Airlines er is niet meer.
Héél soms hebben ze nog wel een goedkoop ticket, maar als je alles bij elkaar op rekent scheelt het niet veel meer.
aha takoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
78 euro alleen heen he..Dus wij hebben ongeveer 180 euro betaald per persoon toen.
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef Shalimar het volgende:
ahahah gewoon turks lol
nieuwe ziet er goed uit
ah daarom dus, bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.
De vliegtuigen leasen we dan ook van hun.
Turkish Airlines?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.
De vliegtuigen leasen we dan ook van hun.
Hopelijk crash je niet..quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
"Mladic kreeg op verzoek van in de cel aardbeien en romans van Tolstoi"
quote:Opa, hoe heet jij?
Doe jij soms ook wel is een Sarajevsko pivo.
Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn naam krijg je niet te weten. De rest; Ja.
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.
oke is goed man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Shalimar het volgende:
opa, ben jij gedeeltelijk van roma afkomst?
ja ik ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderen, al kan ik (soms) wel genieten van hun muziek.
Ghehe. BrandX, de oudste vrouw van het GC mod teamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Opa is hooguit 2 jaar ouder dan ik, pas op je woorden, broekie.
Fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghehe. BrandX, de enige vrouw van het GC mod team
Memory lane? Kan je samen met de andere FOK! fossielen praten over dingen van vroeger. BrandX is er ook vaak te vinden!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Naast het missen van het oude Joegoslavië, mis ik nog iets..
..het oude Nederland.Niet dat we het nu zo slecht hebben,
maar toen ik kind was, was Nederlands zóveel toffer als nu..
(is er ook een Holland-topic?)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Memory lane? Kan je samen met de andere FOK! fossielen praten over dingen van vroeger. BrandX is er ook vaak te vinden!
Terug naar NL gekomen. Jaartje niet gewerkt (alles even op een rijtje zetten, bijkomen) en toen weer aan de bak gegaan.quote:
Waarom waren je ouders weggegaan uit Sarajevo naar Nederland dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa is als 5-jarig jongetje in 1975 vanuit Sarajevo naar Nederland
gekomen en in 1991 weer teruggegaan om te blijven tot 1996, Mirel.
Alleen jammer van het brood, maar voor de restquote:
Mijn pa kreeg een zeer goed betaalde baan als voorman aangeboden in Nederland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Waarom waren je ouders weggegaan uit Sarajevo naar Nederland dan?
Toen ik deze zag rende ik gelijk naar de diepvries en nu liggen er 16 cevape te ontdooien, gelukkig heeft me moeder gister nog turkse brood gekocht dus zodalijk ook even maken..quote:
Was het loon voor Nederlandse maatstaven goed, of was het voor een Yugoslaaf goed? Yugoslaaf is zeker niet goed gespeld. Firefox wilt er loonslaaf of negerslaaf van makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn pa kreeg een zeer goed betaalde baan als voorman aangeboden in Nederland.
Die baan klonk zó goed (goed salaris én huisvesting voor een prikkie) dat hij het niet
helemaal vertrouwde.Dus vertrok hij eerst, om een jaar later mij en mijn ma na te laten komen.
Nou het was voor Nederlandse maatstaven goed, mijn pa had daar trouwens ook mazzelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was het loon voor Nederlandse maatstaven goed, of was het voor een Yugoslaaf goed? Yugoslaaf is zeker niet goed gespeld. Firefox wilt er loonslaaf of negerslaaf van maken
Ze hoeven niet eens te ontdooien. Ze zijn zo klein dat ze in de pan ontdooien als je het vuur wat zachter doet dan normaal voordat je ze echt begint te bakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik deze zag rende ik gelijk naar de diepvries en nu liggen er 16 cevape te ontdooien, gelukkig heeft me moeder gister nog turkse brood gekocht dus zodalijk ook even maken..![]()
![]()
Alleen jammer dat geen samun hebben bij de turk.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yugoslaaf is zeker niet goed gespeld. Firefox wilt er loonslaaf of negerslaaf van maken
Oldskool propellors en zo. Hahaha, dat kan alleen bij ons.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee naar Sarajevo gevlogen vanaf AMS.
Echt een bazen vliegtuig, duurt wel een uurtje langer met vliegen, omdat de kruissnelheid van het vliegtuig maar rond de 550 km/h is.
Het geeft vliegen wel een hele andere beleving!
Is dat een Bosnische börek? Vorig jaar bij het vertrekken uit Turkije gekocht (de overige lekkernijen waren uitverkocht) en het smaakte lekker! Prettige verrassingquote:
Vlees met brood en ui?quote:
Ja kijk bij ons heet dat Pita, Burek is de vlees variant, aardappelen de Krompirusa, kaas de Cirnica en de spinazie Zeljenacu Maar je hebt ook nog apartere de meloen en de kip.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat een Bosnische börek? Vorig jaar bij het vertrekken uit Turkije gekocht (de overige lekkernijen waren uitverkocht) en het smaakte lekker! Prettige verrassing.
Dat is het bekendste gerecht daarvan, Cevapcici met uien en dit is dan Turks brood maar bij ons is Samun. Ik heb deze net zelf gemaakt, maar in Bosnie zijn ze 10x lekkerder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vlees met brood en ui?
Heeft het Oostblok eigenlijk wel "verfijnde" gerechten?
Natuurlijk wel, dit is echter dé Joegoslavische 'snack'. Geen dagelijkse kost dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vlees met brood en ui?
Heeft het Oostblok eigenlijk wel "verfijnde" gerechten?
Banjalučki ćevapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoewel de traditionele ćevap mijn favoriet is, vind
ik de Banjalučki ćevap trouwens ook echt héérlijk.
[ afbeelding ]
Met een goede fafaronka (hete peper) erbij natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Banjalučki ćevap![]()
![]()
![]()
Hardste van allemaal
Wat doe jij met het brood?quote:
Vegeta en peper?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat doe jij met het brood?
Ik sprankel er water op, daarna vegeta en peper, en als de cevape in de pan bijna klaar zijn doe ik het brood erop.
het is eigenlijk krompirusa, zelfde als burek (börek) alleen dan met aardappelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat een Bosnische börek? Vorig jaar bij het vertrekken uit Turkije gekocht (de overige lekkernijen waren uitverkocht) en het smaakte lekker! Prettige verrassing.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kijk bij ons heet dat Pita, Burek is de vlees variant, aardappelen de Krompirusa, kaas de Cirnica en de spinazie Zeljenacu Maar je hebt ook nog apartere de meloen en de kip.
Aha, dus als ik het goed begrijp wordt de basis (alleen deeg) pita genoemd. En basis + vlees is burek, basis + kaas is sirnica, basis + spinazie is zeljanica en basis + appel is jabukovaca?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:07 schreef Shalimar het volgende:
[..]
het is eigenlijk krompirusa, zelfde als burek (börek) alleen dan met aardappelen
Nederlandse keuken is alles kapotkoken tot het geen kleur of smaak meer heeft en daar eenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Zith het volgende:
Balkankeuken is gehakt mengen en bakken met 3 stukjes tomaat en 2 groene pepers en dan op brood doen?
Ja, beide vreselijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nederlandse keuken is alles kapotkoken tot het geen kleur of smaak meer heeft en daar een
miniscuul stukje vlees bij doen om als het eenmaal op het bord ligt alles door elkaar heen te
prakken tot het op smaakloos gekookt babyvoedsel lijkt?
Mja, brood met gehaktworst en rauwe uien of brood en kroket en mosterd, beide laten niet echt hoge kennis zien.quote:
Welnee, zijn gewone meisjes die zich inschrijven voor zo'n clip. Geen pro's ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Joegoslavische tak van de Dallas Cowboys Cheerleaders?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Welnee, zijn gewone meisjes die zich inschrijven voor zo'n clip. Geen pro's ofzo
quote:
Qua muziek wel, qua lekkere meiden nietquote:
Die Lidl cevapi zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
Cevapcici is zoooo uber! Heb daar kennis mee gemaakt in een bergdorpje in Italie notabene, daar hadden ze het in de supermarkt liggenSuperspul ook voor op de bbq.
Ze hebben het hier ook bij de lidl
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Die Lidl cevapi zijn![]()
Je moet gewoon zelf maken of in Zuid- Europa eten.
Ach die van LIDL zijn best te doen man, je moet gewoon weten hoe ze moet maken man, die van vandaag zijn ook LIDL en ging er goed in.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach die van LIDL zijn best te doen man, je moet gewoon weten hoe ze moet maken man, die van vandaag zijn ook LIDL en ging er goed in.
Maar het is logisch dat geen enkele cevap zo goed is als die van Zeljo 1 u stari grad od Sarajva.
Mijn Opa vindt Hodzic ook beter, maar naar Zeljo 1 ga ik al sinds ik klein was daarom.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Old-skool (FK) Sarajlija gaan naar Kurto. Als Kurto dicht is, dan Hodzic.
Heb met avondeten in grill pan gemaakt met beetje olie en daarna met Turks brood en ui, best te doen. Zodalijk even weer maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit een beetje te dollen met Yuri, bij gebrek aan beter zijn ze wel te doen hoor. Wel op de BBQ, niet in de pan ofzo.
Kurtoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Old-skool (FK) Sarajlija gaan naar Kurto. Als Kurto dicht is, dan Hodzic.
Prakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nederlandse keuken is alles kapotkoken tot het geen kleur of smaak meer heeft en daar een
miniscuul stukje vlees bij doen om als het eenmaal op het bord ligt alles door elkaar heen te
prakken tot het op smaakloos gekookt babyvoedsel lijkt?
Ik moet huilen als ik dat zie en dan besef dat ik straks aan de macaroni zit.quote:
Hahaha, maak ze gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik moet huilen als ik dat zie en dan besef dat ik straks aan de macaroni zit.
Denk dat ik later toch maar even wat cevape maak
Eet smakelijk Yuri!![]()
Neeneneneneneee, dat soort valkuilen trap ik niet meer in.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Mensen die communisme afzeiken
Titoïsten verenig u.
Juistquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Shalimar het volgende:
holandjane die dan gaan haten op het titoisme terwijl je die niet eens kan vergelijken met het trieste sociaal kapitalistische stelsel waarin we nu leven
Wat jij wiltquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Neeneneneneneee, dat soort valkuilen trap ik niet meer in.Maar ga gerust je gang, ik pass.
Ik zie dat je nieuw bent hier. Graag al je posts of in het Nederlands, of met een Nederlandse vertaling.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Derenco het volgende:
Razgovaraju kći i majka u Černobilu.
Kaže kći: Majko, imam ja 3 sise, jebote.
Majka: Boli me kurac!
Praat met de dochter en moeder in Tsjernobyl.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef Derenco het volgende:
Klopt, ik ben nieuw idd.
Over deze post: sorry, niet te vertalen.
Zal eraan denken volgend keer.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Praat met de dochter en moeder in Tsjernobyl.
Dochter zegt: Moeder, ik heb drie tieten neuken.
Moeder: pijn in mijn lul!
Beetje onnodig provoceren he?quote:
Ze zijn hardleers en luisteren niet goed, maar verder zijn ze wel tof!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Derenco het volgende:
Ik ook
Hoe zit het trouwens met de Joego's in NL?
Ben er zelf geen, maar woon nu ff een tijdje in Kroatie.
In NL kwam ik ze weinig tegen, misschien meer in omg. Rotterdam?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn hardleers en luisteren niet goed, maar verder zijn ze wel tof!
Genoeg Jugo's in het noorden hier.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Derenco het volgende:
Ik ook
Hoe zit het trouwens met de Joego's in NL?
Ben er zelf geen, maar woon nu ff een tijdje in Kroatie.
Wij zijn wat beter in inburgeren, daarom vallen we niet op.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Derenco het volgende:
Zoals ik, ik heb bijna geen accentquote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Shalimar het volgende:
dat is echt zo, yugoslaven burgeren over het algemeen goed in dus veel mensen herkennen ze niet....ik ken sommige yugoslaven die gewoon helemaal geen accent hebben, alsof ze nederlands zijn
hahaquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Zoals ik, ik heb bijna geen accent
Echt niet jonge, in Bosnie ziet gewoon bij Zeljo1 zo uit met samun:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Mirel het volgende:
Verdomme mensen, in een restaurant in Bosnië is het brood bij je cevapi licht gebakken en ruikt kruidig. Waarom doen jullie dat niet?
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt niet jonge, in Bosnie ziet gewoon bij Zeljo1 zo uit met samun:
[ afbeelding ]
Mensen zeggen dat ik wel een (mooi, dat wel) accent heb.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Shalimar het volgende:
dat is echt zo, yugoslaven burgeren over het algemeen goed in dus veel mensen herkennen ze niet....ik ken sommige yugoslaven die gewoon helemaal geen accent hebben, alsof ze nederlands zijn
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Derenco het volgende:
Ik zal volgende week ook maar eens even banjalučki ćevapi gaan eten...
In BL uiteraard. Foto's komen eraan!
Ze smaken ook anders, kruidiger, "heter", lekker!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef Mirel het volgende:
wat is de deal met dat ze aan elkaar zitten? smaken ze ook anders?
Tevens Turkse/Arabische supermarktenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef Mirel het volgende:
Of bij Turkse of Arabische supermarkten denk ik. Ik herinner me wel zulke dingen op verpakkingen.
Oh wacht, je zou maar zo gelijk kunnen hebben. Weet niet meer zeker waar ik ze toen kocht.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef Mirel het volgende:
Of bij Turkse of Arabische supermarkten denk ik. Ik herinner me wel zulke dingen op verpakkingen.
Hebben ze hier ook bij de supermarkt, weet echter niet meer de naam van die winkelquote:
KB Marktquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Tevens Turkse/Arabische supermarkten
Hardheid alom in buitenlandse supermarkten.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
KB Markt
Alles halen van Podravka tot pasteta en poli
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik wel een (mooi, dat wel) accent heb.
Eerst haten op communisme en nu op Podravka?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:51 schreef Mirel het volgende:
Hm die Podravka Pasteta vind ik echt niks. De hete van Argeta zijn wel leuk. Welke smaken doen ze wel niet allemaal tegenwoordig? Pizza hebben ze ook maar die lijkt me net iets te weird.
aahahahhaha kruh mu se ne ogadijoquote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Eerst haten op communisme en nu op Podravka?kantjeingeburgerd.
maar zeker niet ''accentloos'' in het yugoslaafsquote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Mirel het volgende:
Deze vind ik het lekkerst:
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens accentloos in Nederlands en Engels
Lijkt me overbodig om te noemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef Shalimar het volgende:
[..]
maar zeker niet ''accentloos'' in het yugoslaafs
Dat dacht ik eerst wel, tot ik je icoontje zag.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
Lijkt me overbodig om te noemen.
Ik ben trouwens geen hipster meisje
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst wel, tot ik je icoontje zag.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef Mirel het volgende:
Waar komt dat nou weer vandaan?Ik laat je trouwens gewoon met je mening in het communisme topic (terwijl jij persoonlijk me zat af te zeiken) en nou moet je die onzin ook hier meenemen. Terwijl ik hier gewoon fatsoenlijk tegen je doe. Maar ja.
Nee, was om de avatarkeuze uit te leggen.quote:
Zeker weten.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er mag trouwens gewoon gepost worden hoor, ben niet boos ofzo![]()
Crvena Jabuka, topbandje
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er mag trouwens gewoon gepost worden hoor, ben niet boos ofzo![]()
Crvena Jabuka, topbandje
Mararska, dat waren nog is tijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Mirel het volgende:
Zijn jullie toevallig wel eens een keertje in Tucepi geweest? Desnoods Makarska, die ernaast ligt. In Tucepi heb je zo'n gigantisch oud hotel die compleet verlaten is, en je kan binnen echt van alles vinden. Ik zocht er net foto's voor voor een schoolartikel en ik kwam toevallig uit op een oud topic van mij:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=955670
Erg interessant is dat, oude en/of verlaten gebouwen checken
Hmm ik kan niks vinden over het hotel of het verkocht is of of het te koop is en voor hoeveel.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Mirel het volgende:
http://wiki.answers.com/Q(...)dran_tuceipi_croatia Ik weet niet wanneer deze poster z'n vraag stelde maar hij zegt dat een Rus (Russische hotelketen?) de boel gaat renoveren. Ik weet niet hoe het er nu voor staat maar het is zoveel toffer als het verlaten is en je door het hele gebouw kan wandelen (of rennen). Wat ik trouwens in dat topic van mij ook zei, maar ik zeg het hier ook:
Ik vond een oude ansichtkaart uit de jaren 80. Hoe tof is dat?Ik heb hem wel vergeten mee te nemen, maar later las ik ook dat het veel beter is om juist alles te laten liggen, want dan behoudt een verlaten plek dat unieke karakter.
Googlemaps:
http://tinyurl.com/3ul5lxu (naast de letters 'Hotel Neptun'. Dat stukje beton. Als je streetview knopje vasthoudt bvat het blauwe cirkeltje direct linksonder de woorden 'Hotel Neptun' een foto van het hotel vanaf de zijkant genomen.
WTF WTF WTF WTF IS DIT MIJN OGEN GAAN KAPOT VAN HET BLAUW, WTFAAK IS DITquote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan er ook niets over vinden eigenlijk, wellicht kijk ik niet goed ofzo..
ZELJO!!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik had ook liever bordeaux (FK Sarajevo), maar het is niet anders. Ben erl wel blij mee hoor.
Please allow me to introduce myself..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ZELJO!!
Maar waarom? Je verkoopt je ziel aan de duivel, ik zal je nooit meer zien hoe je was.
Nee maar waarom ben je MOD geworden dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself..
Is wel te hopen, drukke kloteweg...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef Shalimar het volgende:
hangt ervan af, ik weet niet of die snelweg (zenica-sarajevo) al klaar is of niet
want 60-80 constant rijden schiet ook niet op
Nieuwe mod erbij op PTAquote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee maar waarom ben je MOD geworden dan?
Ooooh ik dacht voor GC..quote:
Nee joh,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht voor GC..Om dit topic in de gaten te houden.. wel apart want Opa is me nooit opgevallen.
Vind ik dus ook, lekker luchtige* muziek met mooie teksten.quote:
Hier staan er wel wat: http://lyricstranslate.com/en/crvena-jabuka-lyrics.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 20:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, lekker luchtige* muziek met mooie teksten.
Jammer dat ze nergens vertaald zijn ofzo, sommige zijn echt top.
*..al hebben ze natuurlijk ook wel serieuzere nummers.
Die fransman zei dat 'ie het op de Kroatische TV ergens zag. Ik geloof het wel. Logisch wel eigenlijk om zo'n gebouw op te kopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan er ook niets over vinden eigenlijk, wellicht kijk ik niet goed ofzo..
8000 mensen (moslims) in 3 dagen uitroeien is niet bepaald een held, iemand die zo'n persoon een held vindt heeft toch iets niet goed in z'n hoofd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef aspi het volgende:
Dus, lijkt een beetje op een reistopic te gaan worden.
Is Mladic nou een held of een misdadiger. In de media en de politiek zijn ze er het al over eens dat het een monster is maar of je die nu moet geloven.
Met rondkijken op het net alleen al kom je verschillende verhalen(?) tegen over hoe het gegaan is volgens beide partijen. Maar ik had nog nooit gezien hoe veel mensen die gast eigenlijk steunen en hem zien als iemand die hen beschermde ipv oorlogsmisdadiger...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef aspi het volgende:
Dus, lijkt een beetje op een reistopic te gaan worden.
Is Mladic nou een held of een misdadiger. In de media en de politiek zijn ze er het al over eens dat het een monster is maar of je die nu moet geloven.
Met rondkijken op het net alleen al kom je verschillende verhalen(?) tegen over hoe het gegaan is volgens beide partijen. Maar ik had nog nooit gezien hoe veel mensen die gast eigenlijk steunen en hem zien als iemand die hen beschermde ipv oorlogsmisdadiger...
Daarbij komend was Mladic een van de grote spelers die de destructie van de SFRJ op zijn naam heeft; iets wat ik hem, samen met de anderen, altijd kwalijk zal nemen en ze nooit zal vergeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8000 mensen (moslims) in 3 dagen uitroeien is niet bepaald een held, iemand die zo'n persoon een held vindt heeft toch iets niet goed in z'n hoofd.
Mja dat zou ik ook zeggen, maar ik was er niet bij(gelukkig dat wel) Maar er zijn, zoals altijd bij dit soort mensen, genoeg verhalen te vinden dat het er lang niet 8000 waren en dat mladic werd aangevallen etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8000 mensen (moslims) in 3 dagen uitroeien is niet bepaald een held, iemand die zo'n persoon een held vindt heeft toch iets niet goed in z'n hoofd.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
Daarbij komend was Mladic een van de grote spelers die de destructie van de SFRJ op zijn naam heeft; iets wat ik hem, samen met de anderen, altijd kwalijk zal nemen en ze nooit zal vergeven.
Binnen het land zelf dan heaquote:
Ik betwijfel het. Ik hou het liever op o.a. (ultra)nationalistische alpha-mannetjes uit (voornamelijk) Servië, Kroatië en Bosnië (de bekende namen: Milosovic, Karadzic, Tudjman, Izetbegovic en diens trawanten) met veel te grote ego's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Binnen het land zelf dan hea
Buitenlandse bemoeienis is een ander verhaal
Kom je uit Tilburg?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Sandrvich het volgende:
Shantel zijn (voor?)ouders kwamen uit Roemenië.Toffe muziek inderdaad, binnenkort treedt 'ie op op Festival Mundial.
Ook al waren het er 3000 dan nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:47 schreef aspi het volgende:
[..]
Mja dat zou ik ook zeggen, maar ik was er niet bij(gelukkig dat wel) Maar er zijn, zoals altijd bij dit soort mensen, genoeg verhalen te vinden dat het er lang niet 8000 waren en dat mladic werd aangevallen etc.
Slim.. slim.. willen ze hem toch rond 4 uur vannacht of vroeger in Den Haag hebben. Wanneer het rustig is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:13 schreef Strani het volgende:
Volgens Reuters zeggen getuigen dat:
1. Een politie-escort vetrokken is vanaf de gevangenis waar Mladic in zit.
2. De weg naar de luchthaven van Belgrado is afgesloten voor het publiek.
Zet die satelietwagens maar weer in Scheveningen neer jongens.
Hij is er al hoor. Kwam om 19:45 aan in Rotterdam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slim.. slim.. willen ze hem toch rond 4 uur vannacht of vroeger in Den Haag hebben. Wanneer het rustig is.
Het verbaast mij niks dat je dit vliegtuig bekend voorkomt omdat ook Karadzic eventjes er in mag zitten toen hij naar Den Haag werd gebracht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef 43 het volgende:
Er viel mij iets op aan het vliegtuig waarin Mladic naar Nederland kwam. Het kwam mij om de een of andere reden bekend voor. Met een beetje speurwerk vond ik de onderstaande foto.
Hetzelfde vliegtuig in betere tijden:
[ afbeelding ]
Oh? Hij zegt van wel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En Mladic is zelf niet aangevallen.
Dus jij gelooft een massamoordenaar die zoveel onschuldige mensen heeft vermoord?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie te geloven? Alom gerespecteerd Balkan-historicus Yuri_Boyka, of die mafketel van een Mladic. Moeilijk, moeilijk...
Nee, regio Breda.quote:
Nee, ik zie het alleen niet zo zwart/wit als jij...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij gelooft een massamoordenaar die zoveel onschuldige mensen heeft vermoord?
Pardon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ontkennen van de Holocaust=ban, dit ontkennen dus ook. Daar komt bij dat die discussie niet 1 is voor in een GC SC.
Ach hij is toch niet persoonlijk aangevallen, misschien zijn leger.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik zie het alleen niet zo zwart/wit als jij...
Cool zeg, speelde je zelf in de clip of werk je voor die studio?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:17 schreef Mirel het volgende:
Ik ging gister een videoclip opnemen in DB Studios in Utrecht.
Iedereen, Gotovina, Oric, Mladen Karzac (ofzo), Karadzic etc.quote:
Precies. Dan kunnen we weer gebroederlijk cevaps eten, slivovic en pivo drinken en mooie schaarsgeklede balkan-babes bekijken vanaf een zonnig terrasje...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Iedereen, Gotovina, Oric, Mladen Karzac (ofzo), Karadzic etc.
iedereen die onschuldige levens op zn geweten heeft, gewoon afmaken die handelquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Iedereen, Gotovina, Oric, Mladen Karzac (ofzo), Karadzic etc.
Via een leraar op school werden ik en een klasgenoot gekozen om bands te filmen voor een green screen. Op een festival zetten ze dan een QR code neer bij een leeg podium. Alleen door je smartphone scherm zie en hoor je de band spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Cool zeg, speelde je zelf in de clip of werk je voor die studio?
Ehm brate ik heb niks tegen andere religies?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:43 schreef Shalimar het volgende:
het gaat mij niet eens om religie, zoals wel grotendeels bij yuri is
mij maakt het geen fuck uit of de een moslim is of atheist, ik wil gewoon zien dat de mensen met elkaar om kunnen gaan, zoals tukker hierboven beschreef, lekker cevape eten, slivovic drinken en kijken naar nase ljepotice
Ik geef een voorbeeld. Ik neem aan dat je dat wel snapt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Verder wel weer typisch dat de holocaust erbij wordt gehaald.
Nee, eigenlijk niet. Je zegt nu min of meer dat jij bepaalt wat ik wel en niet mag ontkennen. Dat vind ik een beetje vreemd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld. Ik neem aan dat je dat wel snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |