Leuk, krijgen we weer Wawrinka-Federer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Szura het volgende:
Tsonga is op sterven na dood
Kramp en luiheid in rallies
Tot zover in dit toernooi heb ik het goed gedaan, maar het telt pas aan het eind (lees: vanaf de kwartfinale) hoe ik het doe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Kapsones van Federer: “So far in this tournament, I’ve been doing good job, but it’s really only at the end of the tournament where I would think it really matters how I did,” Federer said. “Right now it’s important to keep that up and do that against the best players out there.”
Bron.
Van de NOS is ook niet best.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar lekker op Engels staan. Ik haat nederlands-eurosport commentaar..
Ik heb wel eens zitten kijken naar de NOS waar ze 1 of andere wedstrijd tussen 2 fransen lieten zien op CC terwijl er 1 of andere topwedstrijd stond op een baan verder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ze maken wel vaker gekke bslissingen over wat ze uitzenden, maar dat ze op Eurosport2 niet naar Delpo-Djoko gaan, vind ik echt onbegrijpelijk.
Precies, echt kans- en kansloos. Iemand zin om Eurosport te bellen/mailen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef JonkersR het volgende:
Wat een mongolen daar bij eurosport... wordt DE wedstrijd van de derde ronde gespeeld en zenden ze op ES1 Waw-Tso uit en op ES2 twee amateurs waar ik nog nooit van gehoord heb. Zend het iig op ES2 uit dan ffs....
Dat vind ik nog logister dan dit. Deze dames staan op baan zeven en de wedstrijden van de dag is op SL.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zitten kijken naar de NOS waar ze 1 of andere wedstrijd tussen 2 fransen lieten zien op CC terwijl er 1 of andere topwedstrijd stond op een baan verder.
Waardeloos.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lekker is dit. De kraker van de derde ronde en die mogen dan een of twee setjes spelen voor het donker wordt of de tweede court terwijl geen zender het uitzend.
Goed geregeld dit.
Dat Wawrinka-Tsonga een 5 set partij zou worden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
, hier heb ik me dus 2 dagen op zitten te verheugen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |