Mensen moeten wel aangeven dat ze meewillen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, vreemde discussie hier, want of het nu vanwege die hoofddoek is of niet: die chauffeur hoort gewoon te stoppen tenzij de bus al tjokvol is. Maar iedereen lijkt wel tegen die mevrouw te zijn onder het mom van 'oh, ze stoppen ook niet voor mij'. Nu weet ik niet wat voor type jij bent, maar ik reis heel veel met het OV en dat is me nu nog nooit overkomen
Het kan een lesbus zijn geweest, het kan een instructiebus zijn geweest, het kan dat de dame niet opgelet heeft en niet reageerde, enz enz enz.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:38 schreef niels0 het volgende:
Geef 'ns een voorbeeld? De enige die ik kan vinden is dat de bus overvol was maar ik betwijfel of dit het geval was.
je bent nooit student geweest, retard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik student was zwaaide ik ook regelmatig naar de buschauffeur, die zwaaiden dan vrolijk terug en reden door.
'Achter in de bus zag ik een jongeman die naar me keek. Hij zag het ook allemaal met verbazing aan.'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het kan een lesbus zijn geweest, het kan een instructiebus zijn geweest, het kan dat de dame niet opgelet heeft en niet reageerde, enz enz enz.
Ga eens met zo'n bus mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef niels0 het volgende:
'Achter in de bus zag ik een jongeman die naar me keek. Hij zag het ook allemaal met verbazing aan.'
Er zitten doorgaans geen mensen achter in een les-/instruktie-bus. Niet opgelet misschien dan? Kom kom, je zoekt spijkers op laag water m'n beste. Beetje jammer.
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:10 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ga eens met zo'n bus mee zou ik zeggen.
Kortom, je weet niet waar je over praat, beetje dom.
Wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen alles af wil schuiven op 'discriminatie' ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen elke vorm van discriminatie wil ontkennen of wegwuiven.
Als je ziet dat er bij het GVU heel veel Marokkaanse chauffeurs werken zou het nog best eens kunnen dat de betreffende chauffeur een Marokkaan is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen elke vorm van discriminatie wil ontkennen of wegwuiven.
Waar lees je dat ze niet bij de halte stond?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:18 schreef DrDentz het volgende:
Als ze nou gewoon op tijd bij de bushalte gaat staan. Voor mij stopt zo'n gare buschauffeur ook niet als hij al optrekt, tenzij er toevallig een schone blondine ook net te laat is.
Dat is helemaal ''hip'' man... wist je dat niet ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen alles af wil schuiven op 'discriminatie' ?
Zwaaien ? Handopsteken is voldoende hoor..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is helemaal ''hip'' man... wist je dat niet ?![]()
Je kan ook hier klagen, maar dan kom je niet in de krant natuurlijk ...
http://www.klachtenoplossing.nl/2011/05/bus-rijd-bijna-door/
stond vanmorgen in graverstraat kerkrade te wachten op lijn 43 richting bocholtz toen de bus aan kwam rijden , deed ik een stap naar voren met mijn strippenkaart in de hand , reed de chauffeur bijna aan mij voorbij . toen ik instapte zei de chauffeur dat ik niet gezwaaid had ?????, en dat hij daarom eigenlijk niet hoefde te stoppen ,deze regeling bestond al heel lang beweerde hij, ik dacht eerst dat dit een grap was , maar later deed hij dit ook bij een oudere dame in de drievogelstraat , mevrouw had niet op tijd gezwaaid , vind dit erg kinderachtig ,
da's toch een stuk minder sensationeel
Gewenste oplossingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is helemaal ''hip'' man... wist je dat niet ?![]()
Je kan ook hier klagen, maar dan kom je niet in de krant natuurlijk ...
http://www.klachtenoplossing.nl/2011/05/bus-rijd-bijna-door/
stond vanmorgen in graverstraat kerkrade te wachten op lijn 43 richting bocholtz toen de bus aan kwam rijden , deed ik een stap naar voren met mijn strippenkaart in de hand , reed de chauffeur bijna aan mij voorbij . toen ik instapte zei de chauffeur dat ik niet gezwaaid had ?????, en dat hij daarom eigenlijk niet hoefde te stoppen ,deze regeling bestond al heel lang beweerde hij, ik dacht eerst dat dit een grap was , maar later deed hij dit ook bij een oudere dame in de drievogelstraat , mevrouw had niet op tijd gezwaaid , vind dit erg kinderachtig ,
da's toch een stuk minder sensationeel
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen loopt hier redenen te verzinnen om dat mens maar de schuld te kunnen geven
Het is dan ook een raar verhaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen loopt hier redenen te verzinnen om dat mens maar de schuld te kunnen geven
Grappig verhaal, maar hier was natuurlijk sprake van een risico voor andere passagiers: de riem hing op een hoogte waarbij mensen erover zouden kunnen struikelen. De moslima in 'ons' verhaal was niemand tot risico of last.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar natuurlijkIedereen op Fok! is toch eigenlijk buschauffeur
?
Wat vinden de Fokkers die dit prima vinden van dit oudere bericht over vervelende chauffeurs ?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/bradford/7204543.stm
Volgens mij is het juist omgekeerd, alles wordt maar afgeschoven op discriminatiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
En bedanktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar blijkbaar hangt er veel vaag volk rond op FOK! dat massaal wordt genegeerd door chauffeurs.
Tot driemaal toe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het is dan ook een raar verhaal.
De chauffeur remde af omdat hij iemand zag staan staat in het bericht.
Als je iemand ziet staan dan zie je toch ook dat degene wel of geen hoofddoekje op heeft?
Het lijkt mij dus een gevalletje van niet aangeven dat je mee wilt.
Nieeehietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist omgekeerd, alles wordt maar afgeschoven op discriminatie
''omdat je een hoofddoekje draagt''.
Als er een lamlendige buschauffeur eens niet stopt, (of het in dit geval terecht is of
niet, en dan bedoel ik of Mevrouw goed heeft aangegeven dat ze met de bus meewilde)
dan komt het meteen in de krant, als het iemand zonder hoofddoek was geweest
had er geen haan naar gekraaid en iedereen had dan gezegd, dien een klacht in bij
de maatschappij.
Als je contract niet wordt verlengd bij de Hema, huppatee schuld van het hoofdoekje.
Als er straks bij bepaalde activiteiten of sporten het dragen van een hoofddoek wordt
afgeraden je zal zien, dat wordt het weer op discriminatie gegooid.
http://juridischdagblad.nl/content/view/9188/74/
en als er dan toch een ongeluk gebeurt dan wordt de sportschool of in dit geval
de Kartbaan aangeklaagd, ja zo lust ik er ook nog wel een paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |