Hokjes denker? Nee hoor, ik wet gewoon dat ik er nooit (uit eigen wil) heen zou gaan! Maar veel plezierquote:
Hoort ook bij de toppersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef ursel het volgende:
handig om met zo'n avond een kermis op de grootste parkeerplaats te zetten.
Henk en Ingridquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef ursel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)pers-in-concert.html
quote:
uurtje of 2..Toen werden we buiten geknikkerd. Daarna nog wat gegeten bij Theo de loempia boer.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]Daar in de schaduw van de grote toren
Hebben jullie t nog laat gemaakt? Wij waren echt kapot, Atilla sliep al voordat we Breda uit waren
Schakelde pas in verlenging in. Maar toen waren ze wel in overwicht, maar deden er niet veel bijzonders mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Groningen had dit makkelijk kunnen winnen...
Ze hadden ook wel overwicht en wat kansen, maar om nou te zeggen dat ik echt zat te wachten tot ze zouden scoren, niet echt neequote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef jpjedi het volgende:
Dan heb jij toch een andere wedstrijd gekeken
En weer een verbetering voor de P&L vermoed ikquote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef FJD het volgende:
Heel veel beter dan 11 en tegelijk nog genoeg te verbeteren voor 13
Kicke! Daar ben jij vet goed in!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Begrijp ik nu goed dat er een nieuwe SSX aankomt??
http://www.gamer.nl/video(...)er.nl+-+Headlines%29
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2153/hands-on-fifa-12.html
Frankie! Fappen
quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:12 schreef FJD het volgende:
Ok ik weet t goed gemaakt, jullie mogen jullie punten bij elkaar optellen als jullie tegen mij spelen
De doelpunten die ik met FIFA 10 tegen jou scoor krijgt JP als voorsprong in de volgende wedstrijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:06 schreef ursel het volgende:
jullie mogen dat ook doen als je tegen mij spelen.
Kijk, dat zijn pas uitdagingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
De doelpunten die ik met FIFA 10 tegen jou scoor krijgt JP als voorsprong in de volgende wedstrijd
je begrijpt dat de uitdaging groot is om nu een afstreeplijstje te maken met een kolom JP en een kolom Frank. Dan heb jij streepjes bij 2 computerspelletjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Arme JP, hij faalt zowel met FIFA als SSX
Ik zeg... DOEN!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je begrijpt dat de uitdaging groot is om nu een afstreeplijstje te maken met een kolom JP en een kolom Frank. Dan heb jij streepjes bij 2 computerspelletjes.
quote:
Nee, random wat topics stalken waar je totaal geen binding mee hebt, dan heb je het gemaakt in het leven.quote:
On it.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef jpjedi het volgende:
Frankie,
knikker die misselijke eens uit dit topic, wordt schijtziek van die vent.
Ruben, ga eens buiten spelen ofzo...
happily ever afterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hoe is het? Nog steeds getrouwd?
Tof! Succes en geniet er van!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
happily ever after![]()
en de kleine komt er ook nog aan ergens deze week
Nice!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
happily ever after![]()
en de kleine komt er ook nog aan ergens deze week
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:03 schreef jpjedi het volgende:
Nee ik heb geen Apple, kut, maar ik ga niet juichen om nieuwe ellende van die MS faalhazen die op alle fronten achter de feiten aanlopen.Hebben ze met Nokia wel een leuke buddy gevonden trouwens.
Ik zit nog op XP maar W7 is al wel een vooruitgang.
IOS?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dacht dat je een MacBook had
Heb je het filmpje bekeken? Welke OS doet wat MS in dat filmpje laat zien?
Ze pakken Windows 7, klappen er een Android-like-laag over heen en noemen het Windows 8.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dacht dat je een MacBook had
Heb je het filmpje bekeken? Welke OS doet wat MS in dat filmpje laat zien?
Mja. Alleen is dit een OS voor laptops en computers en niet voor een smartphonequote:
Kwam de wintervrunden nog tegen bij de Makro.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef FJD het volgende:
Zo en weer een paar uur op t water gestaan. Lekker weertje![]()
Nu naar huis voor een lentebokje
Beetje denken dat je jezus bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef FJD het volgende:
Zo en weer een paar uur op t water gestaan. Lekker weertje![]()
Ik ben ook niet zo van die nieuwe features allemaal, maar soms kom je nog eens pareltjes tegen, zoals Windows Easy Transfer. Super handig tooltje als je je pc opnieuw gaat installeren, scheelt heel veel tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Het zijn van die features die ik als eerste uitschakel na installatie.
Windows moet voor mij functioneel zijn. Ik werk er alleen mee.
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollowquote:Op zondag 5 juni 2011 13:36 schreef ursel het volgende:
Jezus, JP. 1 bericht over de Dauphine is wel meer dan genoeg hoor.
Dat is zo 2010quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollow
Zegt meneer gadget lover..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:38 schreef FJD het volgende:
Edge 705 met kaartnavigatieIk rijd 3x verkeerd en ben alsnog eerder in de kroeg
jpjedi Jean-Pierre Muldersquote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollow
En eentje erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jpjedi Jean-Pierre Mulders
@xaeronl and @rudivandermade unfollowed me today ... checked by http://fllwrs.com
![]()
SSX Tricky was cool maar wordt SSX niet een "gewoon" snowboardspel? SSX Tricky was heerlijk over de top.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Gold plated.![]()
SSX nieuws http://tweakers.net/nieuw(...)12-en-madden-12.html
It's tricky to rock a rhyme
To rock a rhyme that's right on time
It's tricky tricky tricky tricky tricky
Oh en dan lekker van die scheidsrechters die alles affluiten omdat het technisch niet goed isquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:36 schreef ursel het volgende:
Leuk zo'n bedrijvenvolleybaltoernooi waar blijken alleen echte volleybalspelers aan meedoen.
Komen wij aanzetten met 1 x oefenen![]()
Dat viel nog wel. We hadden er een die het net wel heilig vond. Ow wee als die bewoog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en dan lekker van die scheidsrechters die alles affluiten omdat het technisch niet goed is
Whehehhequote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:44 schreef jpjedi het volgende:
Niet mijn krant maar filmpje is te grappig..
http://www.telegraaf.nl/b(...)ejuicht__.html?p=2,2
Ja was prima! Aardig wat zon gehad en veel bier gedronkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef FJD het volgende:
![]()
Leuke vakantie gehad pik? Waar ben je heen geweest? Zal binnenkort mail beantwoorden, laat t er steeds tussendoor schieten.
Puni, iig geval van backup kan donderdag evt ook? Wind voorspelling ziet ganz geil aus
hmmm zou best kunnen met zo'n klap.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef jpjedi het volgende:
En nog gewonnen ook! Een coureur nog in het ziekenhuis toch?
Gesink is weg op de slotklim van de Dauphine!
Duurt eeuwenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja was prima! Aardig wat zon gehad en veel bier gedronkenJa idd mail eens terug, duurt allemaal weer lang bij je he
Spykequote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Keltie het volgende:
Geen idee hoe dat Picasa werkt, maar ik kreeg van m'n vriendin een link doorgestuurd met wat foto's van het nieuwe huis en de vorderingen tijdens de klusperiode...
Op 01-06 hebben we de sleutel ontvangen en sinds die tijd hebben we (zo nu en dan wel een handje hulp natuurlijk) de keuken en keukenvloer verwijderd, wat radiatoren verwijderd, het nodige behang gekrapt, behoorlijk wat meters utp getrokken, op 2 verdiepingen vloerbedekking verwijderd, op 2 trappen de vloerbedekkingen verwijderd maar op 1 trap zitten nog wat hardnekkige lijmresten (tyfuswerk).. De trap naar zolder is klaar voor de grondverf
Over een week kunnen we, denk ik, het laminaat op de zolder gaan leggen aangezien deze al in de verf zit. Daarna moet er nog laminaat op de tussenverdieping komen en moet daar nog het nodige geverfd worden (alles eigenlijk). Eind deze maand komen ze de vloerverwarming erin leggen en dan is het wachten tot de bouwvak. De eerste week komen ze de tegelvloer leggen en dan zullen we vrij snel over moeten aangezien wij 15 augustus uit ons huis moeten (verkocht binnen 8 weken .. het kan nog wel..) en dan nog een week of 2-3 wachten op de keuken
Het schilderwerk op de benedenverdieping moet dus een beetje handig gepland worden
Zo, even een kleine en rommelige update
EDIT:
Moet je wel de link erbij zetten
https://picasaweb.google.(...)O5DQ&feat=directlink
Juist, Twitter! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Steen door de ramen!
Zere neus: vooral dat verkeerd verzenden is laakbaar. Ik neem aan dat er een raad voor notarissen is zoals voor advocaten maar die zullen zich wel indekken. Consumentenbond is je beste kans op het moment om ze de oren enigszins te kunnen wassen. En anders een berichtje naar de krant of op twitter.
http://www.notaris.nl/page.asp?id=1226quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Keltie het volgende:
als een notaris er keer op keer een bende van maakt, kan je dan ergens een klacht deponeren?
Kregen dit weekend post met de hypotheek akte en het bewijs van eigendom.. Dachten we. We kregen 1 bewijs van eigendom plus nog een bewijs van eigendom en een hypotheek akte van iemand anders
Maar aangezien dit nu de 3de stunt in een maand of 3 is, ben ik het beu.
Net ook langsgeweest maar ben behoorlijk afgeserveerd, niet leuk en eigenlijk ook erg onfatsoenlijk.
Als Twitter niet werkt dan werkt niets meer!quote:
Misschien willen die wel mee naar PP11 met JP.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Twitter niet werkt dan werkt niets meer!
vereniging eigen huis wil misschien ook nog werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Keltie het volgende:
als een notaris er keer op keer een bende van maakt, kan je dan ergens een klacht deponeren?
Kregen dit weekend post met de hypotheek akte en het bewijs van eigendom.. Dachten we. We kregen 1 bewijs van eigendom plus nog een bewijs van eigendom en een hypotheek akte van iemand anders
Maar aangezien dit nu de 3de stunt in een maand of 3 is, ben ik het beu.
Net ook langsgeweest maar ben behoorlijk afgeserveerd, niet leuk en eigenlijk ook erg onfatsoenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Frank,
Ik ben helemaal klaar met die vage sites van jou! van Zavvi moet ik nog 3 games krijgen en ze willen er maar eentje vergoeden. vuile flikkers.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Frank,
Ik ben helemaal klaar met die vage sites van jou! van Zavvi moet ik nog 3 games krijgen en ze willen er maar eentje vergoeden. vuile flikkers.
was ook niet persoonlijk maar pure frustratiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb nog nooit problemen met Zavvi gehad
Ik vind het kut voor je maar voel me niet aangesproken
I knowquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
was ook niet persoonlijk maar pure frustratie
het gaat over
-Medal of Honor [PS3]
-The Sims 3 [PS3]
-Mafia II [PS3]
Zijn onderhand alweer oud.
Lama, ps3 staat al drie maanden uit. Wordt meer door mijn neefjes gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I knowMoH & Mafia II heb ik inmiddels uitgespeeld, die zal ik doorsturen naar je
mjah, het zijn zulke domme fouten, die zo makkelijk te voorkomen zijn.. En als je dan nog eens gaat kijken naar de rekeningen van notarissenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Steen door de ramen!
Zere neus: vooral dat verkeerd verzenden is laakbaar. Ik neem aan dat er een raad voor notarissen is zoals voor advocaten maar die zullen zich wel indekken. Consumentenbond is je beste kans op het moment om ze de oren enigszins te kunnen wassen. En anders een berichtje naar de krant of op twitter.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Omdat het kan!quote:
Ja maar dat wil hij denk ik ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Die touwtjes doorsnijden kan ook, maar zie ik hem ook niet doen
Kan ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar dat wil hij denk ik ook niet
Vandaag eindelijk de keuken binnen gekregen. Einde van de week zit hij erin
Vandaag de hangmat op zolder opgehangenKan ik straks vanuit de hangmat films kijken (en gamen)
![]()
![]()
beetje misleidend overiges. Zijn gewoon externe die over het algemeen 115 euro per uur voor het bedrijf pakken. Zelf zien ze er minder van terug. Het is gewoon een standaard consultancy bedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef ursel het volgende:
Daar gaat je salaris Jorrit.
Loon softwarebouwers fiscus leidt tot woede
Vind het zelf ook geen schokkend bedrag nee. De discussie op de FP maakt dat ook al duidelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje misleidend overiges. Zijn gewoon externe die over het algemeen 115 euro per uur voor het bedrijf pakken. Zelf zien ze er minder van terug. Het is gewoon een standaard consultancy bedrag.
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef ursel het volgende:
Mwa, denk reserveer alvast, maar valt zo te horen nog wel mee hoe goedkoop die was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef FJD het volgende:
PCtje nog gekocht Urs?
Weer onderweg naar Scheveningen om te gaan kitesurfenMag ook wel na gisteren 14 uur gewerkt te hebben
Hey, maar was je nou uit de komkommers, las ik dat laatst nou goed?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef FJD het volgende:
![]()
Nee werken. Tis wel erg rustig maar moet wel gebeuren helaas. Bijna klaar, dat dan weer wel.
Misschien zondag weer surfen.
Grappig om alle reacties te lezen. Duidelijk niemand die weet waar ze over praten, inhoudelijk gezien dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef ursel het volgende:
Nope, wel iets andere werkzaamheden op t momentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef ursel het volgende:
Hey, maar was je nou uit de komkommers, las ik dat laatst nou goed?
Je zit nu in de auberginesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Nope, wel iets andere werkzaamheden op t moment
Taugequote:
Als ik 80 jaar eerder was geboren had Rotterdam nog een binnenstad gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef staticdata het volgende:
Weet je ook gelijk wie de Duitsers EHEC heeft gegeven
En dan wil je dat volk verbieden ritueel te slachten?quote:Hond ter dood veroordeeld door Joodse rechtbank
Een hond loopt bij de grens tussen Israël en Gaza. © ANP
Een rabbinale rechtbank in een ultraorthodoxe wijk van Jeruzalem heeft een hond ter dood veroordeeld. De rabbijnen verdenken het dier ervan de reïncarnatie te zijn van een seculiere advocaat die de rabbinale rechtbank twintig jaar geleden heeft beledigd.
De hond was de rabbinale rechtbank binnengedrongen, bedreigde rechters en procespartijen en weigerde te vertrekken. Een van de rabbinale rechters concludeerde daarop dat de hond de reïncarnatie moest zijn van de advocaat die twintig jaar geleden door dezelfde rechtbank was vervloekt. Wedergeboorte als een hond is een zware straf in het traditionele judaïsme omdat de diersoort als onrein wordt beschouwd.
Kinderen hadden de doodstraf moeten uitvoeren door de hond te stenigen. Het dier wist echter voor de executie te ontsnappen, aldus de Israëlische nieuwssite Ynet. (ANP/Redactie)
Mwa een beetje. Guus speelt vooral eigen nummers en een paar covers. De Toppers spelen amper eigen nummers en veel medley'squote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar spelen ze bijna dezelfde muziek als bij de toppers![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mwa een beetje. Guus speelt vooral eigen nummers en een paar covers. De Toppers spelen amper eigen nummers en veel medley'sDoe Maar was gister surprise act, erg tof om die een keer live gezien te hebben
En de choreografie was subliem![]()
Nee verwachtte ik ook niet maar wow. Enorme schermen met prachtige beelden die perfect klopten met de muziek. En bij 't Dondert en 't Bliksemt vloog het bier in het rondquote:
Bier gooienquote:Op zondag 19 juni 2011 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee verwachtte ik ook niet maar wow. Enorme schermen met prachtige beelden die perfect klopten met de muziek. En bij 't Dondert en 't Bliksemt vloog het bier in het rondKerel paar rijen onder mij vond het een strak plan zijn bier naar achter te gooien precies waar ik stond
![]()
Heerlijk feestje!
Dat deed die kerel ookquote:Op maandag 20 juni 2011 08:18 schreef FJD het volgende:
Bier mag maar een kant op gegooid worden; achterover
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:28 schreef staticdata het volgende:
Gaat Ursel een server kopen voor ons BoF forum
Precies, aflopende zaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:29 schreef ursel het volgende:
[..]Gezelligheid ten top
FOK! leeft toch niet lang meer.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:24 schreef FJD het volgende:
Op zich wel knap dat ie jou heeft geraakt of stond je op een krukje?![]()
te flauw
Urs, zag je PM nu pas. Kopen dat ding gekGeniaal
Rest zien we wel maar dat ding moeten we hebben
Oh ja; Forza 4 preview @ E3Zie Tweakers
Danny wordt momenteel beetje genaaidquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Precies, aflopende zaak.
Ik verwacht dat we in december wel 2000 members kunnen hebben.
Had het al gelezen ja. Wel bijzonder dat je bijna volledig afhankelijk bent van advertentie inkomsten. Toch risicovol.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Danny wordt momenteel beetje genaaid
Adsenseproblemen FOK! #3
Mja, als je de site rond kijkt staat er nog steeds erg veel reclame, dus geloof niet echt dat ze dood gaan van alleen gemis van adsense. En er zijn genoeg andere alternatieven die ook bijna vergelijkbaar op kunnen leveren.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
Had het al gelezen ja. Wel bijzonder dat je bijna volledig afhankelijk bent van advertentie inkomsten. Toch risicovol.
Hahahahahaha!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Danny wordt momenteel beetje genaaid
Adsenseproblemen FOK! #3
Ja, er zijn altijd non-no's die daar intrappenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat die pricechecker anders ook wel wat oplevert
Gezien de breed uitgevoerde integratie in de website neem ik aan dat dat op zijn minst wel een leuk centje oplevert ja, ook al gebruikt niemand het.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd non-no's die daar intrappen
Hoezo intrappen? Wordt er nog een bedrag op de verkoopprijs gezet wat naar Fok gaat?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd non-no's die daar intrappen
Huh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:19 schreef FJD het volgende:
Als ze net zon bikkel is als Hooli dan heeft ze nog zeker 20 jaar
Feli FrankWas na de zoveelste uiterst gedetailleerde updat even bang dat ik nog dingen te zien zou gaan krijgen waarvan ik nog een week wakker zou liggen maar dat viel mee.
Maartjequote:
Gister niet, gisteren weer eens de fietst gepakt en een rondje van 80km gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef ursel het volgende:
Hij heeft weer eens teveel gezopen denk ik.
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!
Zo hehequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow wacht Inco zal wel vader geworden zijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!
Mag ik er ook kijken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef Keltie het volgende:
@JP:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ossa-opgedoken.dhtml
EDIT:
Zou gaan om foto's van Franz Krieger (leuke naam voor een Duitser in die tijd)..
Ja, maar ik denk dat jij het minder "interessant" vind dan JPquote:
Ge-edit hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
tshirt is al jaren op de markt![]()
[ afbeelding ]
Vind ut ook altijd wel interessant, maar volg het idd wel minder dan JPquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat jij het minder "interessant" vind dan JP
quote:EDIT:
Mag niet van Rubje.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Vind ut ook altijd wel interessant, maar volg het idd wel minder dan JP
[..]
Moet jij niet klussenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoi! Allereerst inco gefeliciteerd met je dochterik lig heerlijk te genieten van het weer op malta.
Tot snel in Zeeland
Ok ok, jij wint met je 10 uur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef FJD het volgende:
Nu toch al 7uSpullen gepakt, Bandit blijkt heel dus morgen weer met plezier t water op
Buurvrouw keek wel raar op toen ik aanbelde om te vragen of ik de vlieger oo dr gazon mocht leggen
Twitter: @olaergroupquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok ok, jij wint met je 10 uur.![]()
Zit JP nu al op de fiets eigenlijk?
Whehe, rijden jullie ook over die provinciale wegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Twitter: @olaergroup
Echt een fietsland zegmorgen en zondag klim etappes.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef jpjedi het volgende:
Dat dus ja. Over dat randje naast de witte lijn.zelfs gewoon over verkeersknooppunten. En echte fietsroutes hebben een poortje waar je onderdoor moet om autos buiten te houden ipv paaltjes. En dat elke 200 meter!
Wel mooie klimmetjes. Klimmen blijft nog steeds niet mijn ding maar het wordt leuker. Vandaag 1400 hoogtemeters en morgen nog meer op een etappe van 120km.
In een team rijden is wel fijn met eigen ondersteuning igv elf lekke banden. ( niet bij mij)
U riep?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef jpjedi het volgende:
Tja zijn met team inclusief wat noobs.maar dat vind ik niet eens erger. 4 dagen in een wiel hangen met tong op zie ik niet zo zitten.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
U riep?
Net weer paar uur heerlijk gekiteMooi man! Nu naar huis en dan tanken
Morgen BBQEen
![]()
Heb je dat ding nog besteld Urs?
Sanne veranderd hem steeds, dus moet hem zelf terugzettenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:44 schreef staticdata het volgende:
Staat zo ingesteld dat het alleen Roze licht geeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die kerel tegenover je van een berg gereden?
En de hagelbuien vindt je ook prima? Kan je straks je dak gaan laten repareren als het grote units zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Prachtig weer vandaag, onweerHet zware onweer is volgens Buienradar al bijna in Rotterdam dus schuilen mensen
Ja hoor. Casco verzekerd en sowieso tegen nieuwwaarde vergoed omdat mijn auto van november 2010 is. Of bedoel je dak van m'n huis? Heb een plat dak, denk niet dat hagelstenen dat kapot zullen makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
En de hagelbuien vindt je ook prima? Kan je straks je dak gaan laten repareren als het grote units zijn.
Turulijk, ik ben ook verzekerd maar al het gezeik van repareren. Het zij dak van je huis of autoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor. Casco verzekerd en sowieso tegen nieuwwaarde vergoed omdat mijn auto van november 2010 is. Of bedoel je dak van m'n huis? Heb een plat dak, denk niet dat hagelstenen dat kapot zullen maken
Wordt nu erg donker hier.
Nice. Veel plezierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond weer een VIP PremiereDit keer Transformers 3 @ IMAX3D en een beter band dan de niet premiere: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=22262
Zin in!
Vorige keer vergeten te regelen, deze keed vergeten ons uit te nodigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Veel plezier
Ik ga vrijdagavond, ook IMAX 3D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorige keer vergeten te regelen, deze keed vergeten ons uit te nodigen
quote:
F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-Hquote:
Ik ook wel maarja trein enzo gaat niet echt in Zeelandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef FJD het volgende:
Denk dat onze ideeen wel op elkaar aansluiten, ik wil wel zuipen
Alkmaar - Zeeland met OV. slechts 4uurtjes ;') en 5x overstappen. Gelukkig heb ik een auto kunnen lenen. Scheelt toch weer 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook wel maarja trein enzo gaat niet echt in Zeeland
Gratis water, net zoals de grieken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef ursel het volgende:
Ik hoorde de eerste donderslag alweer.
Hopelijk gaat ut zo los, hoef ik zelf ut gras geen water te geven.
Als je even naar het adres belt en je verhaal doet dat je voor ons komt krijg je vast wel een goedkoop plekkie voor je campert!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je even naar het adres belt en je verhaal doet dat je voor ons komt krijg je vast wel een goedkoop plekkie voor je campert!
Het is namelijk van een oom en tante van Vera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |