Sanne veranderd hem steeds, dus moet hem zelf terugzettenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:44 schreef staticdata het volgende:
Staat zo ingesteld dat het alleen Roze licht geeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die kerel tegenover je van een berg gereden?
En de hagelbuien vindt je ook prima? Kan je straks je dak gaan laten repareren als het grote units zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Prachtig weer vandaag, onweerHet zware onweer is volgens Buienradar al bijna in Rotterdam dus schuilen mensen
Ja hoor. Casco verzekerd en sowieso tegen nieuwwaarde vergoed omdat mijn auto van november 2010 is. Of bedoel je dak van m'n huis? Heb een plat dak, denk niet dat hagelstenen dat kapot zullen makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
En de hagelbuien vindt je ook prima? Kan je straks je dak gaan laten repareren als het grote units zijn.
Turulijk, ik ben ook verzekerd maar al het gezeik van repareren. Het zij dak van je huis of autoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor. Casco verzekerd en sowieso tegen nieuwwaarde vergoed omdat mijn auto van november 2010 is. Of bedoel je dak van m'n huis? Heb een plat dak, denk niet dat hagelstenen dat kapot zullen maken
Wordt nu erg donker hier.
Nice. Veel plezierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond weer een VIP PremiereDit keer Transformers 3 @ IMAX3D en een beter band dan de niet premiere: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=22262
Zin in!
Vorige keer vergeten te regelen, deze keed vergeten ons uit te nodigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Veel plezier
Ik ga vrijdagavond, ook IMAX 3D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorige keer vergeten te regelen, deze keed vergeten ons uit te nodigen
quote:
F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-Hquote:
Ik ook wel maarja trein enzo gaat niet echt in Zeelandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef FJD het volgende:
Denk dat onze ideeen wel op elkaar aansluiten, ik wil wel zuipen
Alkmaar - Zeeland met OV. slechts 4uurtjes ;') en 5x overstappen. Gelukkig heb ik een auto kunnen lenen. Scheelt toch weer 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook wel maarja trein enzo gaat niet echt in Zeeland
Gratis water, net zoals de grieken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef ursel het volgende:
Ik hoorde de eerste donderslag alweer.
Hopelijk gaat ut zo los, hoef ik zelf ut gras geen water te geven.
Als je even naar het adres belt en je verhaal doet dat je voor ons komt krijg je vast wel een goedkoop plekkie voor je campert!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je even naar het adres belt en je verhaal doet dat je voor ons komt krijg je vast wel een goedkoop plekkie voor je campert!
Het is namelijk van een oom en tante van Vera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |