Hokjes denker? Nee hoor, ik wet gewoon dat ik er nooit (uit eigen wil) heen zou gaan! Maar veel plezierquote:
Hoort ook bij de toppersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef ursel het volgende:
handig om met zo'n avond een kermis op de grootste parkeerplaats te zetten.
Henk en Ingridquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef ursel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)pers-in-concert.html
quote:
uurtje of 2..Toen werden we buiten geknikkerd. Daarna nog wat gegeten bij Theo de loempia boer.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]Daar in de schaduw van de grote toren
Hebben jullie t nog laat gemaakt? Wij waren echt kapot, Atilla sliep al voordat we Breda uit waren
Schakelde pas in verlenging in. Maar toen waren ze wel in overwicht, maar deden er niet veel bijzonders mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Groningen had dit makkelijk kunnen winnen...
Ze hadden ook wel overwicht en wat kansen, maar om nou te zeggen dat ik echt zat te wachten tot ze zouden scoren, niet echt neequote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef jpjedi het volgende:
Dan heb jij toch een andere wedstrijd gekeken
En weer een verbetering voor de P&L vermoed ikquote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef FJD het volgende:
Heel veel beter dan 11 en tegelijk nog genoeg te verbeteren voor 13
Kicke! Daar ben jij vet goed in!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Begrijp ik nu goed dat er een nieuwe SSX aankomt??
http://www.gamer.nl/video(...)er.nl+-+Headlines%29
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2153/hands-on-fifa-12.html
Frankie! Fappen
quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:12 schreef FJD het volgende:
Ok ik weet t goed gemaakt, jullie mogen jullie punten bij elkaar optellen als jullie tegen mij spelen
De doelpunten die ik met FIFA 10 tegen jou scoor krijgt JP als voorsprong in de volgende wedstrijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:06 schreef ursel het volgende:
jullie mogen dat ook doen als je tegen mij spelen.
Kijk, dat zijn pas uitdagingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
De doelpunten die ik met FIFA 10 tegen jou scoor krijgt JP als voorsprong in de volgende wedstrijd
je begrijpt dat de uitdaging groot is om nu een afstreeplijstje te maken met een kolom JP en een kolom Frank. Dan heb jij streepjes bij 2 computerspelletjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Arme JP, hij faalt zowel met FIFA als SSX
Ik zeg... DOEN!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je begrijpt dat de uitdaging groot is om nu een afstreeplijstje te maken met een kolom JP en een kolom Frank. Dan heb jij streepjes bij 2 computerspelletjes.
quote:
Nee, random wat topics stalken waar je totaal geen binding mee hebt, dan heb je het gemaakt in het leven.quote:
On it.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef jpjedi het volgende:
Frankie,
knikker die misselijke eens uit dit topic, wordt schijtziek van die vent.
Ruben, ga eens buiten spelen ofzo...
happily ever afterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hoe is het? Nog steeds getrouwd?
Tof! Succes en geniet er van!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
happily ever after![]()
en de kleine komt er ook nog aan ergens deze week
Nice!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
happily ever after![]()
en de kleine komt er ook nog aan ergens deze week
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:03 schreef jpjedi het volgende:
Nee ik heb geen Apple, kut, maar ik ga niet juichen om nieuwe ellende van die MS faalhazen die op alle fronten achter de feiten aanlopen.Hebben ze met Nokia wel een leuke buddy gevonden trouwens.
Ik zit nog op XP maar W7 is al wel een vooruitgang.
IOS?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dacht dat je een MacBook had
Heb je het filmpje bekeken? Welke OS doet wat MS in dat filmpje laat zien?
Ze pakken Windows 7, klappen er een Android-like-laag over heen en noemen het Windows 8.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dacht dat je een MacBook had
Heb je het filmpje bekeken? Welke OS doet wat MS in dat filmpje laat zien?
Mja. Alleen is dit een OS voor laptops en computers en niet voor een smartphonequote:
Kwam de wintervrunden nog tegen bij de Makro.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef FJD het volgende:
Zo en weer een paar uur op t water gestaan. Lekker weertje![]()
Nu naar huis voor een lentebokje
Beetje denken dat je jezus bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef FJD het volgende:
Zo en weer een paar uur op t water gestaan. Lekker weertje![]()
Ik ben ook niet zo van die nieuwe features allemaal, maar soms kom je nog eens pareltjes tegen, zoals Windows Easy Transfer. Super handig tooltje als je je pc opnieuw gaat installeren, scheelt heel veel tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Het zijn van die features die ik als eerste uitschakel na installatie.
Windows moet voor mij functioneel zijn. Ik werk er alleen mee.
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollowquote:Op zondag 5 juni 2011 13:36 schreef ursel het volgende:
Jezus, JP. 1 bericht over de Dauphine is wel meer dan genoeg hoor.
Dat is zo 2010quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollow
Zegt meneer gadget lover..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:38 schreef FJD het volgende:
Edge 705 met kaartnavigatieIk rijd 3x verkeerd en ben alsnog eerder in de kroeg
jpjedi Jean-Pierre Muldersquote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/jpjedi/unfollow
En eentje erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jpjedi Jean-Pierre Mulders
@xaeronl and @rudivandermade unfollowed me today ... checked by http://fllwrs.com
![]()
SSX Tricky was cool maar wordt SSX niet een "gewoon" snowboardspel? SSX Tricky was heerlijk over de top.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Gold plated.![]()
SSX nieuws http://tweakers.net/nieuw(...)12-en-madden-12.html
It's tricky to rock a rhyme
To rock a rhyme that's right on time
It's tricky tricky tricky tricky tricky
Oh en dan lekker van die scheidsrechters die alles affluiten omdat het technisch niet goed isquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:36 schreef ursel het volgende:
Leuk zo'n bedrijvenvolleybaltoernooi waar blijken alleen echte volleybalspelers aan meedoen.
Komen wij aanzetten met 1 x oefenen![]()
Dat viel nog wel. We hadden er een die het net wel heilig vond. Ow wee als die bewoog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en dan lekker van die scheidsrechters die alles affluiten omdat het technisch niet goed is
Whehehhequote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:44 schreef jpjedi het volgende:
Niet mijn krant maar filmpje is te grappig..
http://www.telegraaf.nl/b(...)ejuicht__.html?p=2,2
Ja was prima! Aardig wat zon gehad en veel bier gedronkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef FJD het volgende:
![]()
Leuke vakantie gehad pik? Waar ben je heen geweest? Zal binnenkort mail beantwoorden, laat t er steeds tussendoor schieten.
Puni, iig geval van backup kan donderdag evt ook? Wind voorspelling ziet ganz geil aus
hmmm zou best kunnen met zo'n klap.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef jpjedi het volgende:
En nog gewonnen ook! Een coureur nog in het ziekenhuis toch?
Gesink is weg op de slotklim van de Dauphine!
Duurt eeuwenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja was prima! Aardig wat zon gehad en veel bier gedronkenJa idd mail eens terug, duurt allemaal weer lang bij je he
Spykequote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Keltie het volgende:
Geen idee hoe dat Picasa werkt, maar ik kreeg van m'n vriendin een link doorgestuurd met wat foto's van het nieuwe huis en de vorderingen tijdens de klusperiode...
Op 01-06 hebben we de sleutel ontvangen en sinds die tijd hebben we (zo nu en dan wel een handje hulp natuurlijk) de keuken en keukenvloer verwijderd, wat radiatoren verwijderd, het nodige behang gekrapt, behoorlijk wat meters utp getrokken, op 2 verdiepingen vloerbedekking verwijderd, op 2 trappen de vloerbedekkingen verwijderd maar op 1 trap zitten nog wat hardnekkige lijmresten (tyfuswerk).. De trap naar zolder is klaar voor de grondverf
Over een week kunnen we, denk ik, het laminaat op de zolder gaan leggen aangezien deze al in de verf zit. Daarna moet er nog laminaat op de tussenverdieping komen en moet daar nog het nodige geverfd worden (alles eigenlijk). Eind deze maand komen ze de vloerverwarming erin leggen en dan is het wachten tot de bouwvak. De eerste week komen ze de tegelvloer leggen en dan zullen we vrij snel over moeten aangezien wij 15 augustus uit ons huis moeten (verkocht binnen 8 weken .. het kan nog wel..) en dan nog een week of 2-3 wachten op de keuken
Het schilderwerk op de benedenverdieping moet dus een beetje handig gepland worden
Zo, even een kleine en rommelige update
EDIT:
Moet je wel de link erbij zetten
https://picasaweb.google.(...)O5DQ&feat=directlink
Juist, Twitter! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Steen door de ramen!
Zere neus: vooral dat verkeerd verzenden is laakbaar. Ik neem aan dat er een raad voor notarissen is zoals voor advocaten maar die zullen zich wel indekken. Consumentenbond is je beste kans op het moment om ze de oren enigszins te kunnen wassen. En anders een berichtje naar de krant of op twitter.
http://www.notaris.nl/page.asp?id=1226quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Keltie het volgende:
als een notaris er keer op keer een bende van maakt, kan je dan ergens een klacht deponeren?
Kregen dit weekend post met de hypotheek akte en het bewijs van eigendom.. Dachten we. We kregen 1 bewijs van eigendom plus nog een bewijs van eigendom en een hypotheek akte van iemand anders
Maar aangezien dit nu de 3de stunt in een maand of 3 is, ben ik het beu.
Net ook langsgeweest maar ben behoorlijk afgeserveerd, niet leuk en eigenlijk ook erg onfatsoenlijk.
Als Twitter niet werkt dan werkt niets meer!quote:
Misschien willen die wel mee naar PP11 met JP.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Twitter niet werkt dan werkt niets meer!
vereniging eigen huis wil misschien ook nog werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:34 schreef Keltie het volgende:
als een notaris er keer op keer een bende van maakt, kan je dan ergens een klacht deponeren?
Kregen dit weekend post met de hypotheek akte en het bewijs van eigendom.. Dachten we. We kregen 1 bewijs van eigendom plus nog een bewijs van eigendom en een hypotheek akte van iemand anders
Maar aangezien dit nu de 3de stunt in een maand of 3 is, ben ik het beu.
Net ook langsgeweest maar ben behoorlijk afgeserveerd, niet leuk en eigenlijk ook erg onfatsoenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Frank,
Ik ben helemaal klaar met die vage sites van jou! van Zavvi moet ik nog 3 games krijgen en ze willen er maar eentje vergoeden. vuile flikkers.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Frank,
Ik ben helemaal klaar met die vage sites van jou! van Zavvi moet ik nog 3 games krijgen en ze willen er maar eentje vergoeden. vuile flikkers.
was ook niet persoonlijk maar pure frustratiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb nog nooit problemen met Zavvi gehad
Ik vind het kut voor je maar voel me niet aangesproken
I knowquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
was ook niet persoonlijk maar pure frustratie
het gaat over
-Medal of Honor [PS3]
-The Sims 3 [PS3]
-Mafia II [PS3]
Zijn onderhand alweer oud.
Lama, ps3 staat al drie maanden uit. Wordt meer door mijn neefjes gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I knowMoH & Mafia II heb ik inmiddels uitgespeeld, die zal ik doorsturen naar je
mjah, het zijn zulke domme fouten, die zo makkelijk te voorkomen zijn.. En als je dan nog eens gaat kijken naar de rekeningen van notarissenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Steen door de ramen!
Zere neus: vooral dat verkeerd verzenden is laakbaar. Ik neem aan dat er een raad voor notarissen is zoals voor advocaten maar die zullen zich wel indekken. Consumentenbond is je beste kans op het moment om ze de oren enigszins te kunnen wassen. En anders een berichtje naar de krant of op twitter.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Omdat het kan!quote:
Ja maar dat wil hij denk ik ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Die touwtjes doorsnijden kan ook, maar zie ik hem ook niet doen
Kan ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar dat wil hij denk ik ook niet
Vandaag eindelijk de keuken binnen gekregen. Einde van de week zit hij erin
Vandaag de hangmat op zolder opgehangenKan ik straks vanuit de hangmat films kijken (en gamen)
![]()
![]()
beetje misleidend overiges. Zijn gewoon externe die over het algemeen 115 euro per uur voor het bedrijf pakken. Zelf zien ze er minder van terug. Het is gewoon een standaard consultancy bedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef ursel het volgende:
Daar gaat je salaris Jorrit.
Loon softwarebouwers fiscus leidt tot woede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |