Bij jou ligt er teveel stof voor dat dingquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef FJD het volgende:
Zal wel op een teleurstelling uitdraaien maar t idee is te prijzen.
Net een robot stofzuiger besteldNiets voor jou Mulders? Leuk voor Indy
Vrees idd dat ik op dag 1 het opvangbakje na elke meter moet leeggooienquote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef staticdata het volgende:
Bij jou ligt er teveel stof voor dat ding
Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees idd dat ik op dag 1 het opvangbakje na elke meter moet leeggooien
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechtenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef staticdata het volgende:
Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.
Robotwarsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
Leeft dat beest nog steeds?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
*proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
International ook echt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*proest*
dit slaat toch helemaal nergens op?
De landingsbaan van Funafuti international airport is een 1500 meter gras/koraal strip
Je had nationale vluchten verwacht?quote:
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.quote:
Male op de malediven was ook zoiets. echter daar was het grootste deel van de landingsbanen op zee. Shuttlebus naar het watervliegveldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.
Denk niet dat iemand zich gaat vergissen daarzo.
Tis een eilandengroep toch?quote:
Regel jij het maar een keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef ursel het volgende:
Green with envy
Frank, regel jij de kaartjes?![]()
![]()
quote:
Vast weer Brabanders die eens een keer naar een normaal gedeelte van Nederland wilde komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Ik zeg doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Als t aan ons ligt waren jullie allang afgestoken, geen woorden maar daden. Tis dat jullie van t geen daden maar zuipen zijn anders was t allang geregeld!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Schijt aan en vol gasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken.![]()
![]()
Al zullen sommige dat vast niet geloven![]()
http://www.omroepbrabant.(...)op+Moerdijkbrug.aspxquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |