Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees idd dat ik op dag 1 het opvangbakje na elke meter moet leeggooien
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechtenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef staticdata het volgende:
Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.
Robotwarsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
Leeft dat beest nog steeds?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
*proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
International ook echt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*proest*
dit slaat toch helemaal nergens op?
De landingsbaan van Funafuti international airport is een 1500 meter gras/koraal strip
Je had nationale vluchten verwacht?quote:
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.quote:
Male op de malediven was ook zoiets. echter daar was het grootste deel van de landingsbanen op zee. Shuttlebus naar het watervliegveldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.
Denk niet dat iemand zich gaat vergissen daarzo.
Tis een eilandengroep toch?quote:
Regel jij het maar een keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef ursel het volgende:
Green with envy
Frank, regel jij de kaartjes?![]()
![]()
quote:
Vast weer Brabanders die eens een keer naar een normaal gedeelte van Nederland wilde komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Ik zeg doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Als t aan ons ligt waren jullie allang afgestoken, geen woorden maar daden. Tis dat jullie van t geen daden maar zuipen zijn anders was t allang geregeld!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Schijt aan en vol gasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken.![]()
![]()
Al zullen sommige dat vast niet geloven![]()
http://www.omroepbrabant.(...)op+Moerdijkbrug.aspxquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Niet als je naar de toppers gaat. Daar komt meer langs dan je denkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met muzieksmaak denk je al snel in hokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |