Huh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:19 schreef FJD het volgende:
Als ze net zon bikkel is als Hooli dan heeft ze nog zeker 20 jaar
Feli FrankWas na de zoveelste uiterst gedetailleerde updat even bang dat ik nog dingen te zien zou gaan krijgen waarvan ik nog een week wakker zou liggen maar dat viel mee.
Maartjequote:
Gister niet, gisteren weer eens de fietst gepakt en een rondje van 80km gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef ursel het volgende:
Hij heeft weer eens teveel gezopen denk ik.
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!
Zo hehequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow wacht Inco zal wel vader geworden zijn?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Na Senna je nieuwe hoop om over 18 jaar geen vrijgezel meer te zijn!
Mag ik er ook kijken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef Keltie het volgende:
@JP:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ossa-opgedoken.dhtml
EDIT:
Zou gaan om foto's van Franz Krieger (leuke naam voor een Duitser in die tijd)..
Ja, maar ik denk dat jij het minder "interessant" vind dan JPquote:
Ge-edit hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
tshirt is al jaren op de markt![]()
[ afbeelding ]
Vind ut ook altijd wel interessant, maar volg het idd wel minder dan JPquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat jij het minder "interessant" vind dan JP
quote:EDIT:
Mag niet van Rubje.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Vind ut ook altijd wel interessant, maar volg het idd wel minder dan JP
[..]
Moet jij niet klussenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoi! Allereerst inco gefeliciteerd met je dochterik lig heerlijk te genieten van het weer op malta.
Tot snel in Zeeland
Ok ok, jij wint met je 10 uur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef FJD het volgende:
Nu toch al 7uSpullen gepakt, Bandit blijkt heel dus morgen weer met plezier t water op
Buurvrouw keek wel raar op toen ik aanbelde om te vragen of ik de vlieger oo dr gazon mocht leggen
Twitter: @olaergroupquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok ok, jij wint met je 10 uur.![]()
Zit JP nu al op de fiets eigenlijk?
Whehe, rijden jullie ook over die provinciale wegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Twitter: @olaergroup
Echt een fietsland zegmorgen en zondag klim etappes.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef jpjedi het volgende:
Dat dus ja. Over dat randje naast de witte lijn.zelfs gewoon over verkeersknooppunten. En echte fietsroutes hebben een poortje waar je onderdoor moet om autos buiten te houden ipv paaltjes. En dat elke 200 meter!
Wel mooie klimmetjes. Klimmen blijft nog steeds niet mijn ding maar het wordt leuker. Vandaag 1400 hoogtemeters en morgen nog meer op een etappe van 120km.
In een team rijden is wel fijn met eigen ondersteuning igv elf lekke banden. ( niet bij mij)
U riep?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef jpjedi het volgende:
Tja zijn met team inclusief wat noobs.maar dat vind ik niet eens erger. 4 dagen in een wiel hangen met tong op zie ik niet zo zitten.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
U riep?
Net weer paar uur heerlijk gekiteMooi man! Nu naar huis en dan tanken
Morgen BBQEen
![]()
Heb je dat ding nog besteld Urs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |